
Rossmann z 7,4 mln użytkowników e-drogerii i aplikacji znalazł się na siódmym miejscu w kwietniowym rankingu najbardziej popularnych miejsc do robienia e-zakupów w Polsce przygotowanym przez Gemius/PBI. Miesiąc wcześniej drogeria zajmowała to samo miejsce w zestawieniu.
W TOP10 utrzymał się DOZ, choć spadł na dziesiąte miejsce w kwietnie (6,2 mln użytkowników e-sklepu i aplikacji) wobec dziewiątego w marcu (7 mln). Z marcowej pozycji wypchnął go amerykański gigant Amazon (6,3 mln użytkowników platformy i aplikacji), który powrócił do TOP 10.
Pierwsza trójka rankingu to Allegro (22,2 mln użytkowników platformy i aplikacji), Aliexpress (11 mln użytkowników www i app) oraz Shopee (10,1 mln www i app). Ta ostatnia platforma weszła w kwietniu do TOP 3, co jest niemałym sukcesem biorąc pod uwagę, że jest ona relatywnie ciągle młodym graczem na polskim rynku.