REKLAMABanner Główny Sedan - listopad grudzień 2020
Daniel Rogiński, wiceprezes sieci Natura

Daniel Rogiński, wiceprezes sieci Natura (fot. materiały prasowe )

W przypadku Natury szykowaliśmy się na zwiększenie sprzedaży online już wcześniej. Jednak COVID-19 spowodował, że nasze założenia zostały znacząco przyspieszone. Dzięki pandemii zrobiliśmy skok o kilka lat. Była to ciężka, ale ważna szkoła życia – mówi Daniel Rogiński, wiceprezes sieci Drogerie Natura.

REKLAMAHeinz Glas Belka w artykułach listopad 2020

– W naszej branży większość przespała internet. Czasami ciężko budować czy przystosować biznes do sprzedaży online, gdy nie ma do tego technologii. Tu pojawiają się wyzwania i pytanie czy firma jest w stanie zmienić swoje procesy, żeby móc ten biznes online obsłużyć. Nie powiedziałbym, że jest to wszystko łatwiej zrobić drogeriom o ugruntowanej pozycji na rynku – powiedział Daniel Rogiński, wiceprezes sieci Drogerie Natura, podczas debaty zatytułowanej „Wejście w e-commerce – dlaczego to takie łatwe, dlaczego to takie trudne?”, która odbyła się w czasie Forum Branży Kosmetycznej.

Natura szykowała się na zwiększenie sprzedaży online już wcześniej. – COVID-19 spowodował, że nasze założenia zostały znacząco przyspieszone. Dzięki pandemii zrobiliśmy skok o kilka lat. Była to ciężka, ale ważna szkoła życia – przyznał wiceprezes sieci.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony