REKLAMABanner Główny_Dexpol_listopad-grudzień 2020

Pandemia COVID-19 wywołuje w konsumentach niepokój i ostrożność finansową. Jesteśmy świadkami rozpoczęcia procesu, który doprowadzi do zakończenia konsumpcjonizmu. Klienci zastanawiają się, czy rzeczywiście potrzebują tego czy innego produktu, co w dużej mierze dotyczy kosmetyków – uważa Katarzyna Wyszyńska, ekspert ds. e-commerce, omnichannel i marketingu online.

REKLAMAHeinz Glas Belka w artykułach listopad 2020
Katarzyna Wyszyńska, ekspert ds. e-commerce, omnichannel i marketingu online

Katarzyna Wyszyńska, ekspert ds. e-commerce, omnichannel i marketingu online (fot. materiały prasowe )

– Zakupy są bardziej rozważne. Wyraźnie widać element racjonalnego podejścia do kupowania. Trzeba zatem zmienić komunikację z konsumentem – powiedziała podczas debaty zatytułowanej „Wejście w e-commerce – dlaczego to takie łatwe, dlaczego to takie trudne?” Katarzyna Wyszyńska, ekspert ds. e-commerce, omnichannel i marketingu online.

Należy o tym pamiętać uruchamiając sklep online. Komunikacja z klientem jest tu inna niż w przypadku sklepu stacjonarnego. – W e-commerce mocno trzeba zadbać o budowanie lojalności klientów. Łatwo zdobyć nowego klienta, ale trudno sprawić, by wrócił. W komunikacji należy też uwzględnić grupę klientów z pokolenia Z, która jest ogromna i doskonale orientuje się w cyfrowym świecie – wyjaśniła ekspertka.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony