REKLAMATestowane przez WK
Badanie zrealizowane przez Ipsos potwierdza więc, że digital signage to dobry sposób na komunikację z klientami.

Badanie zrealizowane przez Ipsos potwierdza więc, że digital signage to dobry sposób na komunikację z klientami. (fot. Shutterstock)

Rossmann od dawna testuje i wprowadza nowoczesne technologie i cyfrowe rozwiązania, które pozwolą mu się definiować jako drogeria przyszłości. Ta wiodąca na polskim rynku sieć drogeryjna wyznacza trendy w wielu obszarach, również w technologicznym. Teraz dzięki współpracy z firmą Samsung może pochwalić się posiadaniem we wszystkich swoich sklepach ekranów służących do efektywnej komunikacji marketingowej – donosi portal Omnichannel News.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

Marcin Sas z Samsung wyjaśnia, że ekrany zostały zainstalowane we wszystkich lokalizacjach i to nie tylko w witrynach, ale również wewnątrz sklepów. Te pierwsze mają na celu zachęcić klientów do wejścia do środka, drugie pokierować ich ścieżką zakupową. Zainstalowanie ekranów zewnętrznych Samsung w sklepach Rossmann to jak dotychczas największe wdrożenie tego typu technologii w Polsce. 

Badanie zrealizowane przez Ipsos potwierdza więc, że digital signage to dobry sposób na komunikację z klientami. Ekrany w witrynach są zauważane aż przez 50 proc. mijających je osób.

Bogdan Maksymiec, dyrektor marketingu w sieci Rossmann wyjaśnia, że klienci utrzymują uwagę dłużej niż na reklamach w niektórych mediach społecznościowych. Średnio było to 6 sekund. Najwyższą efektywność mają spoty trwające 5-10 sekund, z jasnym i prostym przekazem. Jeżeli chodzi o porę dnia, to największą skuteczność digital signage wykazuje w godzinach 16-18, czyli w porze, gdy większość ludzi wraca z pracy do domów – czytamy na portalu Omnichannel News.

Przeczytaj również: Rossmann inwestuje w technologie i realizuje projekt drogerii przyszłości

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony