
Nowe formaty zapachowe cieszą się popularnością wśród konsumentów - perfumy Muglera w tej postaci zostały wyprzedane niemal natychmiast po premierze w 2018 roku, a od tego czasu kilka dużych marek wprowadziło innowacje w segmencie zapachów.
Nic dziwnego, że Chanel wprowadza innowacje w tej przestrzeni. Francuski dom mody Chanel zadebiutował linią ołówków zapachowych oraz olejku do włosów, oba produkty będą dostępne od stycznia 2020 r.
Format ołówka jest idealny dla podróżujących dzięki swoim niewielkim rozmiarom i formule bez płynu. Poza tym travel retail w sprzedaży detalicznej jest jedną z największych sił napędzających wzrost w tej chwili.
Ołówki zapachowe będą sprzedawane jako zestaw czterech zapachów - po jednym dla oryginalnego zapachu i po jednym z pobocznych zapachów Chance, podczas gdy olejek do włosów jest dostępny tylko w wersji Eau Tendre Chance.