REKLAMAWebinar Żabka_edukacja

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Nowoczesne, dające się powtórnie napełnić flakony perdum i wód toaletowych to nowa nadzieja dla środowiska

Nowoczesne, dające się powtórnie napełnić flakony perdum i wód toaletowych to nowa nadzieja dla środowiska (materiały prasowe Coty)

Firma Coty ogłosiła wprowadzenie na rynek swojego pierwszego zapachu do wielokrotnego napełniania - Chloé Rose Naturelle Intense - i oświadcza, że jako pierwszy ten zapach otrzyma certyfikat C2C Certified Material Health Certificate na poziomie srebrnym.

Zapach Chloé Rose Naturelle Intense przeszedł niezależną ocenę cyklu życia śladu środowiskowego przeprowadzoną przez EVEA (kooperatywę S.A.S specjalizującą się w analizie cyklu życia produktów). Po wprowadzeniu sugerowanych zmian co do designu opakowań, butelka o pojemności 100 ml i wkład o pojemności 150 ml zmniejszają emisję gazów cieplarnianych nawet o 65 proc., zużywają o 67 proc. mniej wody, o 66 proc. mniej energii i o 75 proc. mniej zasobów mineralnych w porównaniu z pięcioma zwykłymi butelkami o pojemności 50 ml.

Certyfikat C2C Certified Material Health Certificate, który uzyskała woda perfumowana Chloe, oferuje rozwiązanie dla rosnącego zainteresowania przemysłu i konsumentów większą wiedzą na temat chemikaliów stosowanych w produktach w całym łańcuchu dostaw, i unikaniem potencjalnie niebezpiecznych chemikaliów. Certyfikat C2C wykorzystuje rygorystyczną, uznaną na całym świecie metodologię oceny zdrowia materiałów w ramach standardu Cradle to Cradle Certified Product Standard, aby zapewnić producentom zaufany sposób oceny i weryfikacji ich pracy na rzecz bezpieczniejszych produktów chemicznych.

Constantin Sklavenitis, Chief Prestige Brands Officer w Coty, ujawnia: „Chloé oznacza piękne, mające istotne znaczenie produkty dla społeczeństwa i planety, a Chloé Rose Naturelle Intense doskonale ucieleśnia te wartości. Zrównoważony rozwój jest naszym głównym motorem innowacji w Coty i jestem dumny, że ta premiera jest kolejnym krokiem naprzód w realizacji naszej strategii korporacyjnej Beauty That Lasts.”

Czytaj także: Coty zadowolone z wyników sprzedaży

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony