REKLAMAFBK 2020 - baner główny - 24.09.-19.11.2020
Nowe, interaktywne i bezdotykowe funkcje testowania kosmetyków są sterowane gestami i wykorzystują aktywację głosową

Nowe, interaktywne i bezdotykowe funkcje testowania kosmetyków są sterowane gestami i wykorzystują aktywację głosową (fot. perfectcorp.com)

Perfect Corp chce pomóc markom beauty spełnić oczekiwania konsumentów podczas pandemii Covid-19 i wprowadza cztery nowe technologiczne rozwiązania kosmetyczne. Obejmują one sterowanie gestami, aktywację głosową i wykrywanie maseczki, które mają złagodzić obawy konsumentów związane z pandemią. To nie jedyna firma, która wprowadza takie innowacje.

REKLAMA

Nowe interaktywne, bezdotykowe funkcje testowania kosmetyków są sterowane gestami i wykorzystują aktywację głosową, podczas gdy testujący pozostają poza sklepem z powodu epidemii. W międzyczasie wprowadzono też wykrywanie maski na twarzy, aby zapewnić zgodność z zasadami BHP w sklepie. Ta funkcja handlu detalicznego rozpoznaje, czy konsument nosi maseczkę na twarz i dopasowuje wirtualny makijaż do obszaru wokół maski, umożliwiając noszenie ochrony twarzy podczas zakupów.

- Ponieważ marki kosmetyczne nadal dostosowują się do "nowej normalności"  w handlu detalicznym kosmetykami, w tym do wymagań dotyczących maseczek, konieczne jest wprowadzenie innowacji w zakresie technologii kosmetycznych, aby zapewnić bezpieczne, bezdotykowe zakupy, których oczekują konsumenci produktów kosmetycznych - powiedziała Alice Chang, założyciel i dyrektor generalna Perfect Corp.

- Nasze nowe, bezdotykowe, wirtualne rozwiązania do testowania makijażu pomogą markom kosmetycznym budować doświadczenia zakupowe w sklepach w oparciu o cyfrową interakcję z konsumentami, zapewniając wirtualne, bezdotykowe metamorfozy, przy jednoczesnym przestrzeganiu surowych norm bezpieczeństwa i higieny.

To nie jedyna innowacja na rynku najnowszych technologii w świecie beauty.  Miesiąc temu właściciel aplikacji YouCam Makeup uruchomił interaktywne rozwiązanie do transmisji na żywo w rzeczywistości rozszerzonej, aby pomóc markom nawiązać kontakt z konsumentami.

W badaniu przeprowadzonym przez First Insight prawie 80 proc. ankietowanych kobiet stwierdziło, że nie czułoby się komfortowo korzystając z testerów kosmetyków w sklepie,ten pogląd podziela też ponad 60 proc. mężczyzn.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony