StoryEditor
Producenci
23.05.2022 00:00

Henkel Polska kontynuuje program społeczno-edukacyjny Świat Młodych Badaczy

Henkel Polska kontynuuje program społeczno-edukacyjny Świat Młodych Badaczy. Inauguracja tegorocznej edycji odbyła się w marcu w Dzierżoniowie. Potem w maju był Racibórz. Kolejne zajęcia będą realizowane w Stąporkowie w dniach 30 maja – 10 czerwca br. Dodatkowo w Warszawie na 28 maja zaplanowano dwa warsztaty: dla dzieci pracowników firmy z Warszawy oraz dla dzieci z ukraińskich rodzin, którymi opiekuje się Henkel Polska.

Program Świat Młodych Badaczy, realizowany od 2016 r., to cykliczna inicjatywa, kierowana do uczniów klas 2, 3 i 4 szkół podstawowych. Uczestnicząc w praktycznych zajęciach, dzieci mają możliwość poznawania tajników nauk ścisłych. Tegoroczną edycję warsztatów zainaugurowały zajęcia w Dzierżoniowie, a udział w nich wzięło ponad 500 dzieci z 22 klas. W maju 1,5 godzinne praktyczne zajęcia odbywały się w szkołach podstawowych z Raciborza i okolic. Zgromadziły ponad 430 dzieci z 23 klas 13 szkół podstawowych. 

– Po dwuletniej przerwie znowu jesteśmy z naszym programem w szkołach na żywo. Tegoroczna edycja cieszy się wyjątkowo dużym zainteresowaniem – w Dzierżoniowie i Raciborzu w warsztatach wzięło udział prawie 1 tys. dzieci z 45 szkół. To pokazuje, że udaje nam się realizować cel programu, czyli skutecznie rozbudzać wśród uczniów zainteresowanie naukami ścisłymi. Oni będą w przyszłości zmieniać nasz świat, miejmy nadzieję, że na lepsze – skomentowała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej, koordynatorka projektu z ramienia Henkel Polska.

Kolejne warsztaty zaczynają się 30 maja w Stąporkowie i okolicach. Dodatkowo w Warszawie na 28 maja zaplanowano dwa warsztaty: dla dzieci pracowników firmy z Warszawy oraz dla dzieci z ukraińskich rodzin, którymi opiekuje się Henkel Polska.

Program Świata Młodych Badaczy jest realizowany w miastach, w których zlokalizowane są polskie siedziby Henkla. Eksperymenty badawcze są prowadzone przez partnera programu, firmę LeoLAB, która działa w branży animacyjno-edukacyjnej, a podczas zajęć przybliża i oswaja młodych uczniów z naukami ścisłymi dzięki zabawie oraz praktycznym doświadczeniom.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.04.2024 16:05
Nivea zorganizowała spotkanie edukacyjne tylko dla mężczyzn
Uczestnicy kolacji dla mężczyzn zorganizowanej przez NiveaNivea
Spotkanie tylko dla mężczyzn, podczas którego dowiadują się, czym charakteryzuje się ich skóra, jak powinni ją pielęgnować i jakie kosmetyki dobrać. Na takie zaprosiła panów marka Nivea.

Wieczór w męskim gronie? Taki zaproponowała mężczyznom marka Nivea zapraszając znanych aktorów, twórców, sportowców, modeli, dziennikarzy, influencerów i celebrytów na kolację do Bohema 2.8 w Warszawie.

Kolacja została przygotowana na 60 osób, a podczas spotkania eksperci marki zaprezentowali kilka gam produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn Nivea for men (w tym Nivea men anti age power – przeciwzmarszczkowa, redukująca przebarwienia oraz  Nivea men sensitive – do skóry wrażliwej) oraz przekazywali informacje o tym, czym charakteryzuje się męska skóra (ma inne właściwości niż skóra kobiet), jak ją pielęgnować i jak dobrać odpowiednie dla siebie kosmetyki.

– Cieszę się bardzo, że mogliśmy gościć aż tylu mężczyzn zainteresowanych pielęgnacją skóry twarzy. To tylko pokazuje nam, jak rośnie świadomość panów w tym temacie – skomentowała Marta Piec, brand manager Nivea Men.

Gośćmi wydarzenia byli m.in.: Kuba Przygoński, Maciej Musiał, Mikołaj Roznerski, Piotr Knioła-Pigout, Piotr Mróz, Tadeusz Mikołajczyk, Sebastian Chłodnicki. Kolację poprowadził dziennikarz Maks Behr.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.04.2024 14:39
Nie żyje Roberto Cavalli, włoski projektant mody i luksusowych perfum
Roberto Cavalli, włoski projektant mody, kreator zapachów, zmarł 12 kwietnia 2024 r. w wieku 83 latRoberto Cavalli Linkedin
Zmarł Robeto Cavalli, włoski projektant mody i twórca ikonicznych perfum. Jego dziedzictwo pozostanie nieustannym źródłem inspiracji – napisał Sergio Azzolari, dyrektor generalny firmy Roberto Cavalli składając kondolencje rodzinie.

Roberto Cavalli zmarł 12 kwietnia w wieku 83 lat w swoim domu we Florencji. Jak podały światowe media, artysta od dłuższego czasu chorował, a ostatnio jego stan się pogorszył.

Spoczywaj w pokoju, będziemy za tobą tęsknić, a tak wielu cię kocha, że twoje imię będzie nadal trwać, światłem inspiracji dla innych, a zwłaszcza dla mnie - napisał Fausto Puglisi, dyrektor kreatywny w Roberto Cavalli od października 2020 roku.

Firma Roberto Cavalli składa kondolencje rodzinie pana Cavalli. Jego dziedzictwo pozostanie nieustannym źródłem inspiracji - zapowiedział Sergio Azzolari, dyrektor generalny Roberto Cavalli.

Roberto Cavalli jest jednym z najsłynniejszych projektantów mody i twórcą marki, której początek miał miejsce w latach 70. ubiegłego wieku. Wtedy Cavalli rozpoczął swoją przygodę z modą. Swoją pierwszą kolekcję pod własnym nazwiskiem Roberto Cavalli zaprezentował w Paryżu w Salon du Prêt-à-Porter. Potem miał udane prezentacje we Florencji i w Mediolanie. Również pierwszy butik projektant otworzył we Francji w 1974 r. w słynnym kurorcie Saint Tropez. Dwa lata później zaprezentował kolekcję w Nowym Jorku.

Roberto Cavalii zasłynął m.in. z tworzenia wydruków na skórze i opatentował tę technikę. Był także mistrzem tworzenia patchwoków z różnych materiałów. Lubił ekstrawagancję (podarte dżinsy, patchworki, skóra i brokat), ale jego znakiem rozpoznawczym stały się motywy zwierzęce – zebra, tygrys i lampart. W latach 80. miał swój czas i ogromną popularność. Był jednym z pierwszych projektantów, którzy rozpoczęli produkcję markowych jeansów - łączył praktyczność z luksusem. Był też mistrzem koloru, co nadal widać we współczesnych kolekcjach marki.

Jego stroje nosiły takie gwiazdy jak Jennifer Lopez, Madonna, Beyonce, Sting, Mick Jagger czy Bono. 

Roberto Cavalli to jednak nie tylko moda. Jego dom mody sprzedawał także perfumy i luksusowe akcesoria.

Jednym z jego najsłynniejszych zapachów jest damska woda perfumowana Roberto Cavalli - głęboka, mocna, slodka i trwała, w której miodowo-owocowa nuta kwiatu pomarańczy jest wspierana przez pikantność różowego pieprzu, świeżość jaśminu i mleczność tuberozy, podczas gdy wanilia niesie żywiczno-balsamiczne odcienie benzoesu i opopanaksu. Całości dopełnia flakon z logo projektanta, który sam w sobie jest małym dziełem sztuki.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. kwiecień 2024 08:00