12 sierpnia 2022
Do zarządu Gemini Polska z początkiem sierpnia dołączył Grzegorz Postolski. Pełni w spółce rolę dyrektora komercyjnego odpowiedzialnego za jej cały obszar handlowy.
11 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
16 sierpnia 2022
Firma Revlon ogłosiła, że dotychczasowa dyrektor finansowa spółki, Victoria Dolan odchodzi na emeryturę. Dolan pozostanie w firmie do 30 września 2022 r., aby płynnie...
Według cyklicznego badania UCE Research i Grupy Blix, obecnie aż 60 proc. respondentów ogranicza swoje wydatki na bieżące zakupy. Wśród kategorii, na których...
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
10 sierpnia 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
29 listopada 2021, 09:58
wiadomoscikosmetyczne.pl
Coraz więcej marek wprowadza ekologiczne opakowania (fot. Shutterstock)
Herbal Essences jest pierwszą marką Procter & Gamble, która wykorzystuje w swoich opakowaniach plastik z recyklingu molekularnego. Wykonane przez firmę Eastman, globalnego producenta żywic z tworzyw sztucznych, opakowanie opiera się na innowacyjnej technologii, która pozwala na przekształcenie odpadów z tworzyw sztucznych w plastik dziewiczy molekularnie.
W listopadzie marka rozpoczęła wprowadzanie pięciu kolekcji szamponów i odżywek w opakowaniach podstawowych wykonanych z żywic Eastman Renew z 50 proc. certyfikowanym plastikiem pochodzącym z recyklingu. Pięć kolekcji Herbal Essences biorenew bez siarczanów, w tym linia Aloe Vera, zostanie zaktualizowanych od kolejnego miesiąca. Po nich nastąpią dwie nowe kolekcje, które pojawią się na rynku w styczniu 2022 r. Nowe opakowania będą również zawierać znormalizowane etykiety How2Recycle, aby wyjaśnić instrukcje dotyczące recyklingu i do niego zachęcić.
Główny naukowiec Herbal Essences, Rachel Zipperian powiedział, że od nas wszystkich zależy, aby coś zmienić i stworzyć bardziej zrównoważoną przyszłość, w której tworzywa sztuczne są naprawdę poddawane recyklingowi, ponownie wykorzystywane i usuwane z natury. Zmiana opakowania na materiały Eastman Renew zmniejsza zależność marki od pierwotnego plastiku i pomaga nam przybliżyć świat o krok do uczynienia plastiku zasobem o obiegu zamkniętym.
Oprócz P&G, inni giganci kosmetyczni, tacy jak Estée Lauder czy LVMH, również nawiązali współpracę z firmą Eastman w celu wykorzystania materiałów Eastman Renew i zmniejszenia zużycia pierwotnych tworzyw sztucznych w opakowaniach kosmetyków.
Przeczytaj również: W pogoni za papierem. Rośnie popularność tej ekologicznej opcji opakowań
Firma Procter & Gamble dobrowolnie wycofała z obrotu w Stanach Zjednoczonych suche odżywki
Herbal Essences oraz TerraCycle nawiązały partnerstwo w celu zainstalowania 20 ławek wykonanych
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022