StoryEditor
Producenci
25.01.2023 00:00

Max Factor wprowadza na rynek kolekcję Priyanki Chopry Jonas

Kolekcja Priyanki Chopry Jonas jest pełna bardzo nasyconych, intensywnych kolorów, i dostosowana do potrzeb każdego odcienia skóry. / Materiały prasowe Max Factor
Kolory z nowej, limitowanej kolekcji mają wyglądać bajecznie na szerokiej gamie osób, a formuły opierają się na obszernej bazie danych odcieni skóry z całego świata firmy Coty, właściciela marki Max Factor.

Max Factor właśnie wprowadził na rynek nową, limitowaną edycję kosmetyków kolorowych, stworzoną z ambasadorką marki Priyanką Choprą Jonas. Kolekcja obejmuje pomadkę, paletkę cieni do oczu i lakier do paznokci, z których ten ostatni jest produkowany z oddychającej, roślinnej formuły. Kolory są nasycone, bogate i przeznaczone do makijażu wykonywanego na wielu różnych odcieniach skóry, od bardzo jasnej do bardzo ciemnej. Kolekcja Priyanka Universal Color została wprowadzona na rynek w Wielkiej Brytanii na początku stycznia, a w Europie pojawi się w ciągu najbliższych miesięcy. W wywiadzie Stefano Curti, dyrektor ds. marek Consumer Beauty w Coty Inc., powiedział, że „inkluzywność” leży u podstaw nowej kapsułkowej kolekcji, której badania i rozwój zajęły ponad rok.
 


Curti dodał, że współpraca z Priyanką Choprą Jonas i skupienie się na kosmetykach o uniwersalnym wyglądzie jest częścią ambicji Max Factor, by podnieść swoją pozycję na arenie kosmetyków kolorowych. Marka jest najbardziej znana póki co z podkładów, którymi Maksymlinian Faktorowicz, Polak pochodzenia żydowskiego, zachwycił Stany Zjednoczone na początku XX w. 

Priyanka Chopra Jonas, aktorka, producentka, filantropka i inwestorka, która została ambasadorką Max Factor w 2021 roku, była ściśle zaangażowana w rozwój nowej gamy; zdecydowała o takich szczegółach jak wielkość kroju pisma na opakowaniu, wymyśliła także nazwy dla produktów. W osobnym wywiadzie powiedziała, że nowa kolekcja może być niewielka, ale ma moc. „Jest uniwersalna, unisex, ponadczasowa i pasuje do każdego odcienia skóry” — powiedziała aktorka. Priyanka Chopra Jonas chciała również, aby nazwy produktów przypominały emocje i wspomnienia, a nie konkretne kolory, dlatego nazwała pomadki Wild Flamingo, Cool Copper i Café Latte.
 


W kolekcji znajduje się paleta cieni do powiek z ośmioma kolorami, dziewięć odcieni pomadki do ust i osiem kolorów lakieru do paznokci. Dystrybutor nie podał na razie daty wprowadzenia edycji limitowanej na polski rynek. Ceny produktów na rynku brytyjskim wahają się od 7 do 15 funtów.

Czytaj także: Coty wybrało Priyankę Chopra-Jonas do roli ambasadorki Max Factor

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 03:02