StoryEditor
Beauty
18.12.2023 16:36

Domowe SPA z marką Garett

Kameralna sesja z udziałem Olgi Kalickiej stała się okazją do zaprezentowania urządzenia antycellulitowego i dwufunkcyjnej szczoteczki sonicznej marki Garett. Aktorka od dłuższego czasu pełni rolę ambasadorki marki Garett i przekonuje, że warto wprowadzić zasadę „zdrowego egoizmu” i zapewnić sobie chwile tylko dla siebie. Doskonałym ich uzupełnieniem są produkty Garett, stanowiące najlepsze wyposażenie domowego spa. Garett Beauty Perfect Body pomaga w modelowaniu sylwetki, zmniejszeniu widoczności rozstępów i walce ze zmarszczkami. Garett Beauty Multi Clean pozwala na dokładne oczyszczenie cery i poprawia wchłanianie substancji aktywnych z kosmetyków.

Przemień swoje mieszkanie w oazę relaksu!

W natłoku codziennych obowiązków każda kobieta zasługuje na chwilę relaksu, czas, by zadbać tylko o siebie. Dla wielu z nich regularne wizyty u kosmetologa mogą być luksusem, który nie zawsze jest osiągalny. Jak więc zapewnić sobie najlepszą pielęgnację, a jednocześnie nie wydać fortuny? Idealnym rozwiązaniem jest stworzenie własnego domowego spa! Tak, dokładnie! W ofercie marki Garett każda kobieta znajdzie urządzenia kosmetyczne, które sprawią, że poczuje się jak w profesjonalnym gabinecie, bez konieczności opuszczania swojego domowego zacisza. Marka Garett wychodzi naprzeciw potrzebom pielęgnacyjnym kobiet, proponując swoje najnowsze urządzenia do osobistego spa, które pozwalają zrelaksować się i zadbać zarówno o twarz, jak i ciało.

image
fot. Materiał Partnera/Garett Beauty

Garett Beauty Multi Clean – doskonałe oczyszczanie i pielęgnacja cery

Garett Beauty Multi Clean to urządzenie, które zapewnia dokładne oczyszczenie cery za pomocą wibracji sonicznych. Dodatkowo, dzięki funkcji jonizacji, umożliwia wtłaczanie substancji aktywnych w głąb skóry, co jest kluczowe w pielęgnacji. Urządzenie oferuje również ciepły kompres oraz terapię czerwonym światłem LED, które pobudza produkcję kolagenu i elastyny. 

Garett Beauty Perfect Body – dla pięknej sylwetki i gładkiej skóry

Garett Beauty Perfect Body to urządzenie antycellulitowe, skuteczne również w walce ze zmarszczkami. Dzięki masażowi próżniowemu i stymulacji impulsami pomaga zredukować tkankę tłuszczową i wymodelować sylwetkę. Połączenie EMS i czerwonego światła LED korzystanie wpływa na wygląd twarzy, sprawia, że cera się staje się sprężysta i odżywiona.  

Innowacyjne produkty Garett Beauty są doskonałym wsparciem dla kobiet, które pragną wzbogacić swoją rutynę pielęgnacyjną i kompleksowo zatroszczyć się o swoje ciało i samopoczucie. Dostępność w największych elektromarketach online w Polsce, takich jak Media Expert, RTVeuroAGD, a także w sieciach drogerii, takich jak Hebe, Superpharm i Douglas sprawia, że są one na wyciągnięcie ręki dla każdej kobiety, która holistycznie chce zadbać o siebie, bez wychodzenia z domu.

image
fot. Materiał Partnera/Garett Beauty

O marce

Garett  jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów  w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVeuroAGD, Komputronik, Neonet, Media Markt, czy w Empiku oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie konsumentom wysokiej jakości produktów, aby mogli oni cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia, dbać o swoje ciało, wykorzystując do tego nowoczesne technologie.

Więcej na www.garett.com.pl

 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
17.11.2025 10:37
Japońscy pracodawcy łagodzą przepisy: pracownicy mogą już farbować włosy i malować paznokcie
Najnowsze zmiany dotyczące koloru włosów, lakieru do paznokci i dodatków dotyczą głównie mniejszych firm, które borykają się z poważniejszymi niedoborami kadrowymiShutterstock

Coraz więcej japońskich firm łagodzi przepisy w obliczu kryzysu demograficznego na rynku pracy – opisuje Reuters. Sieć dyskontów spożywczo-przemysłowo-drogeryjnych Don Quijote już trzy lata temu złagodziła przepisy, dotyczące zakazu farbowania włosów i zdobienia paznokci przez pracowników. Efekt? Obecnie prawie jedna czwarta pracowników sieci ma już kolorowe włosy, a ponad połowa (55 proc.) ma włosy inne niż czarne.

Inny przykład to sieć drogerii Fuji Yakuhin, która zniosła wiele obostrzeń wobec  pracowników, nie będących farmaceutami. Teraz zezwala ona na dowolny kolor włosów, zdobienie paznokci, mocny makijaż, a także wszelkiego rodzaju pierścionki, podczas gdy wcześniej dozwolone były wyłącznie obrączki ślubne. Podobnie operator supermarketów Tokyu Store złagodził ograniczenia dotyczące kolorów włosów, fryzur, akcesoriów, lakierów do paznokci i piercingu.

Najnowsze zmiany dotyczące koloru włosów, lakieru do paznokci i dodatków dotyczą głównie mniejszych firm, które borykają się z poważniejszymi niedoborami kadrowymi niż większe przedsiębiorstwa i nie mają tak dużego pola manewru w oferowaniu konkurencyjnych wynagrodzeń.

Również niektóre duże firmy giełdowe złagodziły w tym roku zasady ubioru. W zeszłym tygodniu Japan Airlines dołączyły do ​​operatora metra Tokyo Metro i krajowych tanich linii lotniczych Skymark Airlines, zezwalając pracownikom na noszenie obuwia sportowego w pracy.

Z danych OECD wynika, że Japonia – kraj szybko starzejący się, z ograniczoną imigracją – odnotowała spadek liczby ludności w wieku produkcyjnym o 16 proc. od 1995 roku. To wywołało ostrą walkę o pracowników.

Dwie trzecie japońskich firm potwierdziło, że niedobór siły roboczej ma poważny wpływ na funkcjonowanie biznesu – było to głównym powodem bankructw w Japonii w okresie kwiecień-wrzesień, a liczba upadłości w pierwszym półroczu osiągnęła najwyższy poziom od 12 lat (wg danych Tokyo Shoko Research).

To z kolei daje młodym ludziom większą swobodę, szczególnie w odniesieniu do pracy w niepełnym wymiarze godzin. Dwie trzecie studentów uważa, że ​​powinni mieć możliwość decydowania o swoim wyglądzie przy pracy w niepełnym wymiarze godzin. Jedna trzecia natomiast stwierdziła, że ​​wycofała aplikacje o pracę z powodu dress code‘u, obowiązującego u potencjalnych pracodawców.

Mimo częściowego poluzowania dotychczasowych zasad, dotyczących dress code’u pracowników w Japonii, to niektóre aspekty wyglądu, które stały się powszechne na Zachodzie (np. liczne kolczyki, piercing twarzy) wciąż stanowią dla wielu firm zbyt trudny tematy. Pracownicy z tatuażami – sztuką tradycyjnie kojarzoną w Japonii z yakuzą – są zazwyczaj proszeni o ich zakrywanie, aby nie onieśmielać klientów.

Najnowsze zmiany nie dotarły też jeszcze do wielu tradycyjnych, dużych japońskich firm, takich jak banki – mimo że nie ma tam polityki dotyczącej farbowania włosów czy używania lakieru do paznokci, wśród pracowników panuje przekonanie, że ich wygląd nie powinien wzbudzać sensacji i przyciągać uwagi.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
14.11.2025 11:08
Estée Lauder inwestuje na rynku meksykańskim – stawia na niszową markę perfumeryjną
Marka XINÚ wypracowała sobie niszę na rynku luksusowych perfum dzięki skupieniu się na rzemiośle, zrównoważonym wzornictwieIG xinuperfumes

Firma Estée Lauder Companies poinformowała o nabyciu mniejszościowego pakietu udziałów w meksykańskiej marce luksusowych perfum XINÚ, charakteryzującej się łączeniem regionalnego, lokalnego dziedzictwa z nowoczesnym wzornictwem. To pierwsza inwestycja amerykańskiego koncernu w markę pochodzącą z Ameryki Łacińskiej.

Inwestycja Estée Lauder odzwierciedla szerszą strategię firmy, polegającą na wspieraniu wschodzących przedsiębiorców z branży kosmetycznej oraz dywersyfikacji w ten sposób globalnego portfolio zapachów.

Założona w 2017 roku marka XINÚ wypracowała sobie niszę na rynku luksusowych perfum dzięki skupieniu się na rzemiośle, zrównoważonym wzornictwie i tworzeniu zapachów opartych na storytellingu. Marka jest znana z aranżowania sensorycznych przestrzeni handlowych i podejścia do rozwoju produktów, które czerpie ze składników botanicznych i odniesień kulturowych z obu Ameryk.

Według Stéphane‘a de La Faverie, prezesa i dyrektora generalnego Estée Lauder Companies, inwestycja wpisuje się w długofalowe dążenie firmy do identyfikacji i wspierania innowatorów zapachowych na wczesnym etapie rozwoju. Zwrócił on uwagę, że Meksyk staje się coraz bardziej aktywnym rynkiem dla rozwoju perfum, gdzie marki łączą techniki rzemieślnicze z nowoczesną estetyką.

Inwestycja ta stanowi ważny kamień milowy dla XINÚ i oznacza początek nowego rozdziału dla naszej marki, stanowiąc przełomowy moment, w którym nasza unikalna wizja firmy perfumeryjnej spotyka się z globalnymi możliwościami – komentuje de La Faverie. – Perfumeryjny kunszt i doskonałość leżą u podstaw Estée Lauder Companies i napędzają naszą pasję do odkrywania nowych głosów w dziedzinie piękna. Jako inwestor mniejszościowy z dumą wspieramy XINÚ w jego dalszym rozwoju oraz dzieleniu się bogatą kreatywnością i duchem Meksyku i Ameryki Łacińskiej ze światem – dodaje dyrektor.

Kierownictwo XINÚ składa się ze współzałożycieli: są to Verónica Peña, Ignacio Cadena i Héctor Esrawe. Wspólnie zbudowali oni markę opartą na zrównoważonym rozwoju, narracji kulturowej i nowoczesnych reinterpretacjach tradycyjnego rzemiosła.

Oczekuje się, że partnerstwo z Estée Lauder Companies wesprze przyszłą ekspansję XINÚ przy jednoczesnym zachowaniu kreatywnego kierunku marki i jej tożsamości. Warunki inwestycji nie zostały ujawnione.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2025 07:00