StoryEditor
Beauty
18.12.2023 16:36

Domowe SPA z marką Garett

Kameralna sesja z udziałem Olgi Kalickiej stała się okazją do zaprezentowania urządzenia antycellulitowego i dwufunkcyjnej szczoteczki sonicznej marki Garett. Aktorka od dłuższego czasu pełni rolę ambasadorki marki Garett i przekonuje, że warto wprowadzić zasadę „zdrowego egoizmu” i zapewnić sobie chwile tylko dla siebie. Doskonałym ich uzupełnieniem są produkty Garett, stanowiące najlepsze wyposażenie domowego spa. Garett Beauty Perfect Body pomaga w modelowaniu sylwetki, zmniejszeniu widoczności rozstępów i walce ze zmarszczkami. Garett Beauty Multi Clean pozwala na dokładne oczyszczenie cery i poprawia wchłanianie substancji aktywnych z kosmetyków.

Przemień swoje mieszkanie w oazę relaksu!

W natłoku codziennych obowiązków każda kobieta zasługuje na chwilę relaksu, czas, by zadbać tylko o siebie. Dla wielu z nich regularne wizyty u kosmetologa mogą być luksusem, który nie zawsze jest osiągalny. Jak więc zapewnić sobie najlepszą pielęgnację, a jednocześnie nie wydać fortuny? Idealnym rozwiązaniem jest stworzenie własnego domowego spa! Tak, dokładnie! W ofercie marki Garett każda kobieta znajdzie urządzenia kosmetyczne, które sprawią, że poczuje się jak w profesjonalnym gabinecie, bez konieczności opuszczania swojego domowego zacisza. Marka Garett wychodzi naprzeciw potrzebom pielęgnacyjnym kobiet, proponując swoje najnowsze urządzenia do osobistego spa, które pozwalają zrelaksować się i zadbać zarówno o twarz, jak i ciało.

image
fot. Materiał Partnera/Garett Beauty

Garett Beauty Multi Clean – doskonałe oczyszczanie i pielęgnacja cery

Garett Beauty Multi Clean to urządzenie, które zapewnia dokładne oczyszczenie cery za pomocą wibracji sonicznych. Dodatkowo, dzięki funkcji jonizacji, umożliwia wtłaczanie substancji aktywnych w głąb skóry, co jest kluczowe w pielęgnacji. Urządzenie oferuje również ciepły kompres oraz terapię czerwonym światłem LED, które pobudza produkcję kolagenu i elastyny. 

Garett Beauty Perfect Body – dla pięknej sylwetki i gładkiej skóry

Garett Beauty Perfect Body to urządzenie antycellulitowe, skuteczne również w walce ze zmarszczkami. Dzięki masażowi próżniowemu i stymulacji impulsami pomaga zredukować tkankę tłuszczową i wymodelować sylwetkę. Połączenie EMS i czerwonego światła LED korzystanie wpływa na wygląd twarzy, sprawia, że cera się staje się sprężysta i odżywiona.  

Innowacyjne produkty Garett Beauty są doskonałym wsparciem dla kobiet, które pragną wzbogacić swoją rutynę pielęgnacyjną i kompleksowo zatroszczyć się o swoje ciało i samopoczucie. Dostępność w największych elektromarketach online w Polsce, takich jak Media Expert, RTVeuroAGD, a także w sieciach drogerii, takich jak Hebe, Superpharm i Douglas sprawia, że są one na wyciągnięcie ręki dla każdej kobiety, która holistycznie chce zadbać o siebie, bez wychodzenia z domu.

image
fot. Materiał Partnera/Garett Beauty

O marce

Garett  jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów  w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVeuroAGD, Komputronik, Neonet, Media Markt, czy w Empiku oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie konsumentom wysokiej jakości produktów, aby mogli oni cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia, dbać o swoje ciało, wykorzystując do tego nowoczesne technologie.

Więcej na www.garett.com.pl

 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
26.07.2024 13:33
CICASTELA® – wakacyjne SOS dla małych i dużych
CICASTELA® – wakacyjne SOS dla małych i dużychMateriał Partnera

Wakacyjne aktywności, plażowanie, wędrówki górskimi szlakami czy zabawy na świeżym powietrzu, niosą ze sobą ryzyko otarć, zadrapań i innych drobnych urazów skóry. W takich sytuacjach nieocenioną pomocą okazuje się CICASTELA® – krem regeneracyjny, który doskonale sprawdzi się zarówno u dzieci, jak i dorosłych. O skutecznym sposobie na miejscowe podrażnienia skóry opowiada Weronika Księżak, ekspertka marki Mustela.

- W okresie letnim potrzeby konsumentów wykraczają daleko poza standardową pielęgnację. Otarcia, oparzenia słoneczne czy zadrapania – te tylko z pozoru błahe problemy rodzą konieczność uzupełnienia wakacyjnej kosmetyczki o bezpieczny krem regeneracyjny. CICASTELA® łączy w sobie nowoczesne podejście do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej z efektywnym działaniem potwierdzonym badaniami klinicznymi.

CICASTELA® – delikatność i bezpieczeństwo

CICASTELA® to krem, który dzięki swojej unikalnej formule opartej na naturalnych składnikach (aż 91%), doskonale sprawdza się w pielęgnacji skóry całej rodziny. Swoją skuteczność zawdzięcza połączeniu kilku kluczowych składników:

• Avocado Perseose® - składnika aktywnego, który gwarantuje nawilżenie, a także ochronę bariery skórnej,

• Kwasu Hialuronowego, który przyspiesza procesy regeneracji naskórka,

• Pantenolu zapewniającego ukojenie już po kilku minutach od zastosowania,

• Miedzi i cynku, których duet pozwala natychmiastowo oraz łagodnie oczyścić skórę.

Krem CICASTELA® nie powoduje uczucia pieczenia ani swędzenia, nawet w przypadku poparzeń słonecznych u najmłodszych. Dzięki wysokiej tolerancji, nie wywołuje alergii i może być stosowany w najbardziej delikatnych miejscach, takich jak pachwiny i okolice pieluszkowe. ​​Natychmiastowo i trwale łagodzi uczucie dyskomfortu i pomaga przywrócić skórze balans. Długofalowo pomaga utrzymać równowagę skóry i wzmacnia barierę jej nawilżenia, a skuteczność w zakresie regeneracji uszkodzonego naskórka, potwierdziły badania kliniczne(1)

CICASTELA® – idealne rozwiązanie na wyciągnięcie ręki!

Dzięki szerokiej dystrybucji w aptekach stacjonarnych i internetowych oraz kluczowych sieciach, takich jak Rossmann, Hebe, czy Super-Pharm, CICASTELA® jest dostępna niemal na wyciągnięcie ręki, co czyni ją idealnym kompanem wakacyjnych podróży. Ma to szczególne znaczenie podczas letnich wyjazdów, kiedy często nie mamy dostępu do naszej domowej apteczki. Rodzice mogą mieć pewność, że niezależnie od miejsca urlopowania, znajdą Cicastelę w lokalnych aptekach oraz drogeriach i szybko zapewnią dziecku niezbędną pomoc.

CICASTELA® - przyjazna dla skóry i środowiska

Innowacyjna formuła kremu sprawia, że działa on niczym kojący plasterek, pozwalając pozbyć się zaczerwienienia i przyspieszyć czas gojenia naskórka, a tym samym – umożliwić szybki powrót do wakacyjnych aktywności. Dla dorosłych, którzy prowadzą aktywny tryb życia, krem ten zapewnia skuteczne rozwiązania, a dla dzieci to niezastąpiony towarzysz, przynoszący szybkie ukojenie skórze.

- Wśród zalet produktu warto wymienić jeszcze przemyślane opakowanie – zostało wykonane z kartonu pochodzącego z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony, zadrukowanego tuszem z oleju roślinnego. CICASTELA® to więc kolejna pozycja w naszym portfolio, która potwierdza nasze zobowiązanie do dostarczania najwyższej jakości kosmetyków oraz dowód na zaangażowanie naszej marki w tworzenie produktów, które są dobre zarówno dla skóry, jak i dla przyszłości naszej planety.

 

(1)Regeneracja uszkodzonego naskórka – 98% skuteczności potwierdzonej klinicznie. Redukcja uczucia podrażnienia – 98% skuteczności potwierdzonej klinicznie. Miękka i elastyczna skóra – 96% skuteczności potwierdzonej klinicznie. Badanie kliniczne przeprowadzone pod kontrolą dermatologiczną i pediatryczną na 60 niemowlętach i dzieciach w ciągu 3 tygodni (samoocena rodziców).

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
26.07.2024 13:17
Mintel: W Indiach rośnie popyt na farby i kosmetyki do włosów z roślinnymi składnikami
Kobiety w Indiach farbują włosy w domu. Zniechęca je do tego fakt, że farby niszczą i wysuszają włosy. Na rynku brakuje produktów pielęgnacyjnych do włosów farbowanych i do stosowania przed farbowaniemfot. Shutterstock

Indie otwierają przed eksporterami kosmetyków szereg możliwości. Według Mintela wśród tamtejszych konsumentów rośnie popyt na produkty do farbowania i pielęgnacji włosów z naturalnymi roślinnymi składnikami. Marki, które dostarczą na rynek produkty wegańskie, bez szkodliwych składników, działające regeneracyjnie na włosy farbowane mają szansę odzyskać konsumentów, którzy przestali farbować włosy przez to, że w ten sposób je osłabili i zniszczyli.

Indie są jednym z bardziej interesujących rynków eksportowych, także dla polskich firm. Za współpracą zagraniczną przemawia dynamiczny rozwój gospodarczy i ułatwienia, które rząd wprowadza dla eksporterów. Z tej perspektywy ciekawe dla firm kosmetycznych mogą być dane mówiące o potencjale rynkowym dla produktów do farbowania i pielęgnacji włosów.

Farbowanie włosów w domu

Jak wskazuje firma badawcza Mintel, farbowanie włosów w domu pozostaje jednym z najbardziej trwałych trendów wśród urodowych zabiegów w Indiach. Zdecydowana większość konsumentów właśnie w warunkach domowych farbuje włosy i ponad połowa robi to, by zakryć siwiznę.

Preferencje konsumentów idą w stronę wygody, szybkości i prostoty, co stanowi inspirację dla marek do wprowadzania innowacyjnych produktów pod względem formy podania i ich działania.

Wśród wyzwań Mintel wymienia odzyskanie tych osób, które przestały farbować włosy przez podrażnienia skóry głowy, przesuszenie włosów i inne uszkodzenia spowodowane ich farbowaniem.

Czego od farb do włosów oczekują konsumenci?

Wygoda stosowania farb do włosów i długo utrzymujący się efekt po farbowaniu – to najważniejsze czynniki brane pod uwagę przez osoby farbujące siwe włosy. Najważniejsze jest, by farba pokrywała siwe włosy. Trwały kolor  znajduje się wśród trzech naistotniejszych czynników dla konsumentów z pokolenia X. Według Mintel GNPD 71 proc. farb do włosów wprowadzonych na rynek w Indiach między październikiem 2022 r. a wrześniem 2023 r. to produkty do trwałej koloryzacji.   

Dwie trzecie konsumentów z pokolenia X przy wyborze produktu do koloryzacji włosów w domu stawia także na jego łatwość użycia (opakowania z pompką, dwie pary rękawiczek dołączane do produktów).

Ważne dla konsumentów jest również to aby marka dostarczała szeroki wybór odcieni dopasowanych do naturalnych indyjskich kolorów włosów.

image
Interesujące dla konsumentów mogą być wszystkie produkty o działaniu odżywiającym, regenerującym zniszczone włosy i podtrzymujące kolor po farbowaniu
Shutterstock

Jakich produktów brakuje na rynku?

Mintel zapytał osoby, które zrezygnowały z farbowania włosów, czego ich zdaniem brakuje na rynku lub w samych produktach do włosów. Ponad połowa z tych respondentów odpowiedziała, że brakuje produktów do pielęgnacji włosów farbowanych. Cztery na dziesięć osób zgadza się ze stwierdzeniem, że farbowanie włosów powoduje, że stają się one bardzo suche.

Aby zachęcić tych użytkowników do powrotu, marki działające na rynku farb do włosów mogą skupić się na oświadczeniach dotyczących działania ochronnego produktów, właściwości nawilżających i zapobiegających wypadaniu włosów, podkreślając stosowanie naturalnych, bezpiecznych i czystych składników – podpowiadają eksperci Mintela.

Chociaż – jak twierdzą – w nowościach wprowadzanych na rynek przez producentów farb do włosów, głównym hasłem marketingowym jest zawartość składnika botanicznego/ziołowego, to nadal marki mogą wprowadzać innowacje stosując inne twierdzenia dotyczące „czystszych” produktów, takie jak „bez parabenów” i „wegańskie”, które wciąż są niszowe w Indiach i mogą pomóc w pozycjonowaniu farb i innych produktów do włosów jako bezpieczniejszych w użyciu.

Klientów może również przyciągnąć rozszerzenie przez markę jej portflio o kompleksową gamę produktów pielęgnacyjno-naprawczych.  „Na przykład: wspieraj zdrowie włosów poprzez zabiegi przed koloryzacją, które pomagają przygotować, kondycjonować i chronić włosy, czyniąc je bardziej podatnymi na kolor, jednocześnie zmniejszając potencjalne uszkodzenia” – podpowiadają eksperci Mintela.

Interesujące dla konsumentów mogą być również produkty po koloryzacji, takie jak maski głęboko odżywiające, zabiegi bez spłukiwania i serum opracowane specjalnie w celu naprawy i odżywienia włosów po ekspozycji na silne pigmenty i rozjaśniacze.

Wskazówki Mintela dla marek wchodzących do Indii

Podsumowując – jest kilka najważniejszych trendów, na które według Mintela powinny zwrócić uwagę marki chcące dostarczać na indyjski rynek kosmetyki do koloryzacji i pielęgnacji włosów:

W Indiach rośnie zainteresowanie konsumentów modnymi kolorami włosów. Marki mogą wykorzystać ten trend, wprowadzając eksperymentalne formaty, dzięki którym kolorowanie w domu stanie się bardziej ekscytującym doświadczeniem.

Marki mogą przejść na rozwiązania holistyczne, oferując konsumentom kompletne kuracje, które podtrzymują trwałość koloru farbowanych włosów i pozytywnie wpływają na ogólny stan zdrowia włosów.

Konsumenci preferują farby i produkty pielęgnacyjne zawierające naturalne składniki roślinne. Badania Mintela sugerują, że włączenie naturalnych składników do przyjaznych dla użytkownika receptur może zwiększyć zasięg marki o 18 proc., potencjalnie angażując 78 proc. użytkowników farb do włosów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. lipiec 2024 16:12