StoryEditor
Makijaż
13.11.2018 00:00

Jak budować kategorię kosmetyków do stylizacji brwi?

Idealnie wyregulowane brwi i wyraźnie podkreślone – taki jest dziś trend. Makijaż brwi stał się niezwykle istotny. W związku z tym rozrasta się też kategoria kosmetyków do stylizacji brwi.

Makijaż brwi stał się tak samo ważny jak makijaż oka. Modne brwi to takie, które są podkreślone i dopasowane do kształtu oraz odcienia cery. Na rynku dostępnych jest szereg kosmetyków i akcesoriów, które pomagają osiągnąć taki efekt. Na szczęście odeszła w zapomnienie stylizacja polegająca na wyrywaniu brwi i pozostawianiu tylko cieniutkich wyrysowanych paseczków. Skupiamy się na podkreślaniu naturalnego kształtu i gęstości brwi oraz na ich pielęgnacji.

Wiele produktów w kosmetyczce

Konsumentki są pewne efektów, jakie chcą osiągnąć. Zarazem każda kobieta potrzebuje czegoś innego, w zależności od kształtu, grubości i kondycji brwi. Do mocnego podkreślenia, wyrysowania brwi, uzupełnienia ubytków najczęściej konsumentki stosują pomady, profesjonalne palety oraz ujarzmiające niesforne włoski woski do brwi. Warte podkreślenia jest to, że młode kobiety nie ograniczają się do jednego produktu, często używają regularnie nawet dwóch-trzech, w zależności od okazji.

Nie tylko henna

Producenci kosmetyków  nie zapominają również o konsumentkach, które nie są aż tak zaangażowane w robienie makijażu. Na rynku cały czas są dostępne klasyczne kredki do brwi, stylizatory, cienie czy henna. Kobiety w dojrzałym wieku do niedawna najczęściej używały henny do brwi, ale wyraźnie widać, że otworzyły się na nowe rozwiązania i coraz chętniej sięgają również wymiennie po produkty do codziennej stylizacji brwi, doceniając komfort aplikacji i trwałość make-upu.

Dobrze wyprofilowane brwi odejmują kilka lat, mogą skorygować rysy twarzy oraz w przypadku opadających powiek optycznie otworzyć oko.

Musisz dać konsumentce wybór

Kategoria produktów do stylizacji brwi stale wykazuje tendencję wzrostową, po takie kosmetyki na co dzień sięga coraz więcej konsumentek, a na rynku ciągle pojawiają się nowości. Jak dobierać asortyment i budować ten segment w drogerii? Produkty do makijażu brwi powinny charakteryzować się wysoką pigmentacją i zawartością składników aktywnych. Muszą być trwałe i odporne na czynniki atmosferyczne.

Nie tylko formuła, forma podania czy aplikacji produktów do brwi jest ważna – kluczowym czynnikiem jest gama kolorystyczna. Według wyników sprzedaży najczęściej konsumentki wybierają kolory średnio ciemne, przydymione oraz łamane brązy. Nie można jednak zapominać o kolorach skrajnych dla kobiet, które mają bardzo jasną cerę i oprawę oczu oraz przeciwnie – orientalną, ciemną cerę i oprawę oczu. Potrzeby wszystkich klientek powinny być zaspokojone, chociaż najwięcej sprzedaje się produktów w kolorach pośrednich. Nie możemy również zapomnieć, że dziś najcenniejszy jest czas, więc wygoda i szybkość aplikacji danego produktu do makijażu brwi może decydować o finalnym wyborze konsumentki.

Małgorzata Szumny, starszy specjalista ds. handlu i marketingu w firmie Hean

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
28.04.2025 11:18
L’Oréal mianował Harolda Jamesa na stanowisko swojego głównego wizażysty
IG Harold James

L’Oréal poinformował o wyznaczeniu Harolda Jamesa na stanowisko swojego nowego, globalnego wizażysty (global makeup artist). Ma to być rozpoczęciem nowego rozdziału tej legendarnej paryskiej marki kosmetycznej.

Harold James, urodzony we Francuskiej Gujanie i wychowany w Paryżu, wnosi do marki ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe z pracy m.in. za kulisami Tygodni Mody i z czerwonych dywanów na całym świecie. 

Od pokazów haute couture po indywidualne znane klientki, jego prace są cenione za umiejętność do podkreślania indywidualności. Teraz James wkracza do L’Oréal Paris, dostosowując swoje umiejętności artystyczne do trwającej misji marki, jaką jest promowanie poczucia własnej wartości i wzmocnienia pozycji kobiet – wyjaśnia marka. 

Praca Harolda Jamesa celebruje różnorodność kobiet poprzez makijaż. Oprócz jego ogromnej umiejętności słuchania potrzeb każdej kobiety, wykorzystuje on swój ogromny talent, aby ukazać indywidualność i wyjątkową wartość każdej kobiety. Witamy Harolda w rodzinie, gdzie jego innowacyjny duch i ponadczasowy styl sprawiają, że jest naturalnym wyborem, aby ukierunkować wizję makijażu dla L’Oréal Paris – podkreśla Delphine Viguier-Hovasse, globalna prezes L’Oréal Paris.

Filozofia piękna Harolda Jamesa czerpie z szerokiej gamy wpływów – od minimalistycznej elegancji Japonii po nowojorski miejski styl, przy jednoczesnym osadzeniu w kultowym uroku paryskiego szyku.

Uwielbiam piękno od najmłodszych lat. Od samego początku miałem wsparcie wielu kobiet, które dostrzegły mój potencjał, dały mi odwagę do rozwijania mojego rzemiosła i możliwości zrobienia kariery z mojej pasji. Moja artystyczna podróż jest nadal inspirowana przez kobiety: ich różnorodność, siłę i determinację. I to jest największym zaszczytem, aby dołączyć do marki kosmetycznej, która jest oddana ich wzmocnieniu, co jest w pełni zgodne z moimi wartościami. Dołączenie do L’Oréal Paris jest rozszerzeniem mojego uniwersum, w którym piękno, różnorodność i wzmocnienie pozycji kobiet świecą jasno – mówi Harold James.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
27.02.2025 09:17
Sam Visser – nowym Globalnym Makijażystą w YSL Beauty
Nowym globalnym makijażystą YSL Beauty został Sam VisserYSL Beauty

To ma być początek nowej ery makijażu w YSL Beauty. Marka poinformowała, że nowym globalnym makijażystą zostaje Sam Visser – uwielbiany przez gwiazdy Hollywood i media na całym świecie, wyznaczający nowe trendy i słynący z rewolucyjnego podejścia do makijażu.

Jego prace nie tylko inspirują, ale także zaskakują, nieustannie przesuwając granice piękna – podkreśla firma w komunikacie.

Pochodzący z Los Angeles Sam Visser już od najmłodszych lat eksperymentował z makijażem i asystował przy najbardziej prestiżowych sesjach zdjęciowych. Od tego czasu wypracował swoją rozpoznawalną estetykę – jego prace to połączenie inspiracji latami 70. i 80. z futurystycznym podejściem. Na przestrzeni lat makijaż stał się dla niego sposobem na wyrażenie indywidualności, zarówno w świecie cyfrowym, jak i rzeczywistym. Od makijażysty po kreatora kultury – Sam swoim zaangażowaniem przełamuje obecne standardy piękna.

Z radością ogłaszamy Sama naszym nowym Global Makeup Artist. Jego wizja, połączenie z pokoleniem Z oraz bezkompromisowo odważne podejście sprawiają, że idealnie oddaje wartości YSL Beauty, wyznaczając ekscytujący kierunek dla marki – podkreśla Stephan Bezy, international general manager Yves Saint Laurent Beauté.

Sam po raz pierwszy odkrył YSL Beauty w wieku dwunastu lat, kiedy kupił swojej mamie w prezencie szminkę Rouge Volupté Shine. 

To marka, która poruszyła moją duszę, gdy byłem dzieckiem i otworzyła furtkę do świata urody. YSL Beauty jest dla mnie symbolem wolności, ale i sprzeciwu wobec narzuconych standardów piękna. Dołączenie do marki jako Global Makeup Artist to dla mnie wielki zaszczyt, ale także powrót do inspiracji, które kształtowały mnie od najmłodszych lat – wyjaśnia Sam Visser.

Jako nowy Global Makeup Artist poprowadzi serię ekskluzywnych spotkań online, podczas których odsłoni kulisy swojego twórczego procesu, podzieli się makijażowymi trikami i opowie o swoich kulturowych inspiracjach. Dodatkowo Sam zorganizuje cykl masterclassów na całym świecie, a także będzie kontynuował współpracę z ambasadorami YSL Beauty i gwiazdami podczas prestiżowych wydarzeń na czerwonym dywanie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 17:51