StoryEditor
Makijaż
25.10.2022 00:00

Jak działa urządzenie do makijażu permanentnego?

Zabieg wykonywania makijażu permanentnego polega na wprowadzeniu do naskórka barwnika. Służy do tego specjalnego urządzenie do makijażu permanentnego. Proces ten nieco przypomina zrobienie tatuażu, ale barwnik w tym przypadku znajduje się płycej. Ponadto stosuje się tutaj preparaty nietoksyczne i oparte na naturalnych składnikach.

Kto powinien zdecydować się na wykonanie makijażu permanentnego?

Makijaż permanentny pozwala na podkreślenie kształtu lub rekonstrukcję brwi. Dzięki niemu można poprawić kształt i kolor warg, a także narysować linię na górnej lub dolnej powiece. Czasem stosowany jest także do pokrywania blizn i ewentualnych mankamentów skórnych. Zastosowanie znajdują w tym przypadku specjalne urządzenia do makijażu permanentnego. 

Zabieg ten jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, którym zależy na delikatnym podkreśleniu rysów twarzy. W ten sposób można nadać małym ustom pełniejszy kształt czy zlikwidować asymetrię brwi. 

Makijaż permanentny krok po kroku

Na samym początku trzeba wybrać odpowiedni barwnik, dopasowany do koloru cery, włosów, oczu i ust. Powinien się tym zająć specjalista w dziedzinie makijażu permanentnego. Procedura ta nie jest bowiem wykonywana w domu, ale w specjalnym miejscu i zawsze przez kompetentną osobę. 

Kolejnym krokiem jest wykonanie rysunku wstępnego brwi czy ust. Dzięki temu klient może zobaczyć, jaki efekt może zostać osiągnięty. Dopiero później rozpoczyna się sam proces wykonywania makijażu permanentnego, co może zająć nawet 2-3 godziny. 

Urządzenie do makijażu permanentnego - jaka jest zasada jego działania?

Zdecydować się można na urządzenie do makijażu permanentnego, które wykorzystuje system igłowy. Przykładem jest quantumpmu.com/product-pol-61-Urzadzenie-do-makijazu-permanentnego-QUANTUM-ONE-EU.html. Igła montowana jest w tym przypadku w uchwycie za pomocą specjalnego zacisku. Po jej zainstalowaniu i wyposażeniu w nasadkę staje się ona integralną częścią uchwytu. 

Takie urządzenia do makijażu permanentnego działają w sposób równomierny, niezależnie od grubości i struktury skóry. Głębokość wprowadzania pigmentu zależy jedynie od linergistki. Stabilność tego typu sprzętu pozwala na wykonanie bardzo precyzyjnego makijażu permanentnego. 

Co ciekawe, zabieg warto powtórzyć po kilku tygodniach, aby efekt był intensywny i trwały. Rezultaty utrzymują się od jednego aż do trzech lat. Potem wymagana jest korekta. Oczywiście sporo zależy także od indywidualnych predyspozycji danej osoby.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
21.08.2025 07:49
Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników
Szminki i cienie La Beauté Louis Vuitton będą dostępne w wersjach refill Louis Vuitton IG

Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci.

Francuski dom mody Louis Vuitton oficjalnie rozpoczął odliczanie do debiutu swojej pierwszej linii kosmetycznej. Marka informuje na swoim Instagramie, że efekty współpracy marki z Pat McGrath trafią na rynek 25 sierpnia. Jeśli chodzi o ofertę kosmetyczną, marka Louis Vuitton miała do tej pory w swojej ofercie wyłącznie perfumy.

Debiut La Beauté Louis Vuitton oznacza ekspansję francuskiego domu mody na rynek luksusowych kosmetyków. Pierwsza odsłona kolekcji skupia się na kosmetykach do makijażu oczu i ust – będą to m.in. cienie do powiek LV Ombres (cena to 220 euro za sztukę), 10 odcieni balsamów do ust LV Baume (140 euro) i aż 55 szminek LV Rouge (140 euro).

Każdy produkt został zaprojektowany tak, by być “czymś więcej, niż tylko kosmetykiem do makijażu” – ma on stanowić pamiątkę dla kolekcjonerów, będąc przy tym kosmetykiem o wysokiej jakości i wydajności. – Będzie to otwrcie nowego poziomu luksusowego piękna – zapewnia McGrath.

Wszystkie produkty będą w wersjach do ponownego uzupełnienia (refill) – do sprzedaży trafią równocześnie wkłady do szminek oraz cieni do powiek. Perfumowane produkty do ust zostały stworzone we współpracy z “nosem” współpracującym z LV – jest nim ceniony perfumiarz Jacques Cavallier.

Kosmetyki z linii La Beauté Louis Vuitton pojawią się w wybranych sklepach w Chinach 20 sierpnia, natomiast globalnie przedsprzedaż rozpocznie się 25 sierpnia, a premiera w wybranych sklepach będzie miała miejsce 29 sierpnia. 

Premiera kosmetyków do makijażu LV ma miejsce w okresie, gdy LVMH radzi sobie słabiej na rynku dóbr luksusowych. W lipcu spółka-matka odnotowała 15-procentowy spadek zysków za pierwsze półrocze 2025 roku do 9,01 mld euro w związku ze spadkiem sprzedaży w swoim flagowym dziale (fashion i galanteria skórzana). 

image

LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów, czego przykładem jest marka Victoria Beckham. Wprowadzenie Victoria Beckham Beauty było zyskownym posunięciem, dzięki któremu marce udało się wyjść na plus w 2022 roku. Luksusowe kosmetyki mogą nie tylko poszerzyć zasięg marki, ale też przyciągnąć nowych klientów i generować powtarzalną sprzedaż, wykraczającą poza samą modę. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. wrzesień 2025 16:08