StoryEditor
Makijaż
25.10.2022 00:00

Jak działa urządzenie do makijażu permanentnego?

Zabieg wykonywania makijażu permanentnego polega na wprowadzeniu do naskórka barwnika. Służy do tego specjalnego urządzenie do makijażu permanentnego. Proces ten nieco przypomina zrobienie tatuażu, ale barwnik w tym przypadku znajduje się płycej. Ponadto stosuje się tutaj preparaty nietoksyczne i oparte na naturalnych składnikach.

Kto powinien zdecydować się na wykonanie makijażu permanentnego?

Makijaż permanentny pozwala na podkreślenie kształtu lub rekonstrukcję brwi. Dzięki niemu można poprawić kształt i kolor warg, a także narysować linię na górnej lub dolnej powiece. Czasem stosowany jest także do pokrywania blizn i ewentualnych mankamentów skórnych. Zastosowanie znajdują w tym przypadku specjalne urządzenia do makijażu permanentnego. 

Zabieg ten jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, którym zależy na delikatnym podkreśleniu rysów twarzy. W ten sposób można nadać małym ustom pełniejszy kształt czy zlikwidować asymetrię brwi. 

Makijaż permanentny krok po kroku

Na samym początku trzeba wybrać odpowiedni barwnik, dopasowany do koloru cery, włosów, oczu i ust. Powinien się tym zająć specjalista w dziedzinie makijażu permanentnego. Procedura ta nie jest bowiem wykonywana w domu, ale w specjalnym miejscu i zawsze przez kompetentną osobę. 

Kolejnym krokiem jest wykonanie rysunku wstępnego brwi czy ust. Dzięki temu klient może zobaczyć, jaki efekt może zostać osiągnięty. Dopiero później rozpoczyna się sam proces wykonywania makijażu permanentnego, co może zająć nawet 2-3 godziny. 

Urządzenie do makijażu permanentnego - jaka jest zasada jego działania?

Zdecydować się można na urządzenie do makijażu permanentnego, które wykorzystuje system igłowy. Przykładem jest quantumpmu.com/product-pol-61-Urzadzenie-do-makijazu-permanentnego-QUANTUM-ONE-EU.html. Igła montowana jest w tym przypadku w uchwycie za pomocą specjalnego zacisku. Po jej zainstalowaniu i wyposażeniu w nasadkę staje się ona integralną częścią uchwytu. 

Takie urządzenia do makijażu permanentnego działają w sposób równomierny, niezależnie od grubości i struktury skóry. Głębokość wprowadzania pigmentu zależy jedynie od linergistki. Stabilność tego typu sprzętu pozwala na wykonanie bardzo precyzyjnego makijażu permanentnego. 

Co ciekawe, zabieg warto powtórzyć po kilku tygodniach, aby efekt był intensywny i trwały. Rezultaty utrzymują się od jednego aż do trzech lat. Potem wymagana jest korekta. Oczywiście sporo zależy także od indywidualnych predyspozycji danej osoby.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. październik 2025 18:55