StoryEditor
Makijaż
04.01.2023 00:00

Jaki lakier hybrydowy pozwoli uzyskać efekt glazed donut? Odpowiadamy!

Manicure w stylu glazed donut łączy klasykę z nutą glamour. Spopularyzowała go trendsetterka Hailey Bieber. Z powodzeniem możesz stworzyć ten efekt na swoich paznokciach. To całkiem proste! 

Manicure glazed donut – najnowszy trend

Kim jest Hailey Bieber? To modelka i celebrytka, której mężem jest uwielbiany przez nastolatki piosenkarz Justin Bieber. Należy ona do tzw. it girls, czyli dziewczyn, które kreują modowe trendy – w strojach, fryzurach, makijażu i… stylizacji paznokci. Wypromowanie efektu glazed donut przypisuje się właśnie Hailey. Lubisz lekki połysk i odrobinę luksusu? Możesz samodzielnie odtworzyć topowy manicure w domowym zaciszu. 

Czym jest modny efekt glazed donut?

Ta stylizacja otrzymała nazwę od pączka pokrytego warstwą lukru. Nie chcemy spowodować, że pocieknie Ci ślinka, ale spróbuj sobie wyobrazić tę połyskującą słodką taflę, okrywającą puszyste cukiernicze cudo… Trzeba przyznać, że to osobliwa, ale działająca na zmysły inspiracja. Pierwszych skrzypiec nie grają w niej barwy, a właśnie subtelny, perłowy błysk i efekt szklanej tafli.

Warto wspomnieć, że glazed donut nails stały się wiralem w mediach społecznościowych. Błyskawicznie obiegły sieć i zainspirowały całe mnóstwo influencerek i ich obserwatorek. Na szczęście nie musisz być sławną tiktokerką, by wykonać je na swoich paznokciach.

 
Subtelny, półprzezroczysty, brokatowy manicure inspirowany trendem glazed donut

Czego potrzebujesz, by „polukrować” paznokcie? 

Postaw na stylizację, która przetrwa długi czas w świetnym stanie. Wybierz produkty utrwalane w lampie UV lub LED, np. bazę, top i lakier hybrydowy Cosmetics Zone. Jak stworzyć efekt polukrowanych paznokci? Kilka lat temu furorę zrobiły milky nails. To prosta stylizacja, tworząca na powierzchni paznokci wygląd tafli z mlecznego szkła. Do jej wykonania służy półtransparentny, biały lakier lub baza oraz nabłyszczające wykończenie.

Glazed donut manicure jest bardzo podobny do mlecznych paznokci. Jednak wisienką na torcie, lub raczej lukrem na pączku, jest tutaj perłowy pyłek, który wciera się w jedną z warstw manicure'u. W tej stylizacji można też wykorzystać różowe i beżowe lakiery z palety nude. Zrezygnuj jednak z mocno kryjących formuł. Dobrze sprawdzą się kolorowe podkłady, lekko przezroczyste, które mają różne stopnie krycia. W konsystencji mogą one przypominać żele, ale to hybrydowe bazy do paznokci.

Jak wykonać Hailey Bieber nails krok po kroku?

Potrafisz wykonać zwykłą stylizację hybrydową? Wiesz, jak zrobić ombre lub french na paznokciach? To świetnie, ten manicure gwiazd nie sprawi Ci więc większego problemu.

Zacznij od starannego spiłowania paznokci, usunięcia skórek i przygotowania płytki. Oszlifuj ją bloczkiem polerskim i przetrzyj cleanerem. Pierwszą warstwą może być klasyczna baza lub jej lekko zabarwiona wersja. Jeśli zupełnie zrezygnujesz z kolorowego lakieru, polecamy użycie dwóch warstw na wpół kryjącego mlecznego lub różowego podkładu. Jeśli zdecydujesz się zaaplikować hybrydowy lakier do paznokci, wybierz subtelny odcień z palety nude.

Bez perłowego pyłku ta modna stylizacja nie będzie kompletna. Wklep go palcem albo użyj specjalnego aplikatora lub gąbeczki. Kiedy to zrobić? Wiele zależy od zaleceń producenta. Część z pyłków nakłada się na utwardzoną powierzchnię kolorowej hybrydy lub klasyczny top, ponieważ przywierają one do warstwy dyspersyjnej. Inne błyszczące proszki aplikuje się na produkt no wipe i dodatkowo zabezpiecza klasycznym topem. Jeśli udało Ci się osiągnąć satysfakcjonujący efekt, Twoja modna stylizacja jest gotowa.
 

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
21.08.2025 07:49
Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników
Szminki i cienie La Beauté Louis Vuitton będą dostępne w wersjach refill Louis Vuitton IG

Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci.

Francuski dom mody Louis Vuitton oficjalnie rozpoczął odliczanie do debiutu swojej pierwszej linii kosmetycznej. Marka informuje na swoim Instagramie, że efekty współpracy marki z Pat McGrath trafią na rynek 25 sierpnia. Jeśli chodzi o ofertę kosmetyczną, marka Louis Vuitton miała do tej pory w swojej ofercie wyłącznie perfumy.

Debiut La Beauté Louis Vuitton oznacza ekspansję francuskiego domu mody na rynek luksusowych kosmetyków. Pierwsza odsłona kolekcji skupia się na kosmetykach do makijażu oczu i ust – będą to m.in. cienie do powiek LV Ombres (cena to 220 euro za sztukę), 10 odcieni balsamów do ust LV Baume (140 euro) i aż 55 szminek LV Rouge (140 euro).

Każdy produkt został zaprojektowany tak, by być “czymś więcej, niż tylko kosmetykiem do makijażu” – ma on stanowić pamiątkę dla kolekcjonerów, będąc przy tym kosmetykiem o wysokiej jakości i wydajności. – Będzie to otwrcie nowego poziomu luksusowego piękna – zapewnia McGrath.

Wszystkie produkty będą w wersjach do ponownego uzupełnienia (refill) – do sprzedaży trafią równocześnie wkłady do szminek oraz cieni do powiek. Perfumowane produkty do ust zostały stworzone we współpracy z “nosem” współpracującym z LV – jest nim ceniony perfumiarz Jacques Cavallier.

Kosmetyki z linii La Beauté Louis Vuitton pojawią się w wybranych sklepach w Chinach 20 sierpnia, natomiast globalnie przedsprzedaż rozpocznie się 25 sierpnia, a premiera w wybranych sklepach będzie miała miejsce 29 sierpnia. 

Premiera kosmetyków do makijażu LV ma miejsce w okresie, gdy LVMH radzi sobie słabiej na rynku dóbr luksusowych. W lipcu spółka-matka odnotowała 15-procentowy spadek zysków za pierwsze półrocze 2025 roku do 9,01 mld euro w związku ze spadkiem sprzedaży w swoim flagowym dziale (fashion i galanteria skórzana). 

image

LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów, czego przykładem jest marka Victoria Beckham. Wprowadzenie Victoria Beckham Beauty było zyskownym posunięciem, dzięki któremu marce udało się wyjść na plus w 2022 roku. Luksusowe kosmetyki mogą nie tylko poszerzyć zasięg marki, ale też przyciągnąć nowych klientów i generować powtarzalną sprzedaż, wykraczającą poza samą modę. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. wrzesień 2025 01:25