StoryEditor
Makijaż
24.03.2022 00:00

Kosmetyki do makijażu na wiosnę

Jakie kosmetyki do makijażu warto kupić na wiosnę? Nie ma wątpliwości, że nadchodzi czas zabawy kolorem. Coś dla siebie znajdą zarówno miłośniczki intensywnych akcentów, jak i zwolenniczki delikatnego, naturalnego makijażu. Zawsze na czasie są wyraziste usta lub mocno podkreślone oko w połączeniu z dbałością o zdrowy koloryt cery. Nadchodzące trendy sprawiają, że make-up łatwo dopasować do typu urody i indywidualnych preferencji. Sprawdź, jaki odpowiedni produkt powinien trafić do twojej kosmetyczki w nadchodzącym czasie.

1. Róż i... jeszcze trochę różu

2. Rozświetlona cera bez efektu maski

3. Czerwone usta

4. Kolorowe cienie do powiek

Makijażowe upodobania to kwestia indywidualna, dlatego nigdy nie należy ślepo podążać za trendami. Profesjonalne kosmetyki i ich zastosowanie powinny być uzależnione od potrzeb skóry i specyfiki urody. Dużą różnorodność w tym zakresie oferują kosmetyki do makijażu w sklepie Nabea. Poniżej znajduje się kilka propozycji wartych rozważenia.

Róż i... jeszcze trochę różu

To będzie jeden z najważniejszych kolorów pierwszych wiosennych miesięcy. Różowe mogą być nie tylko kości policzkowe, ale także powieki i usta. Odrobinę sypkiego różu z dodatkiem rozświetlacza zaaplikuj na łuk Kupidyna, aby uwypuklić usta. Użyj błyszczyka lub matowej pomadki. Co ważne, dziewczęcy róż pasuje właściwie do każdego typu urody, zwłaszcza jeśli odpowiednio zrównoważysz go w stylizacji. Jeśli landrynkowa wersja nie do końca wpasowuje się w gust, z pewnością dopasujesz jeden z malinowych odcieni.

Dobre kosmetyki w tonacji różu oferuje Nabea - znajdziesz tam także kosmetyki wegańskie.

Rozświetlona cera bez efektu maski

Wiosną warto powalczyć o nieskazitelną skórę. Jeśli twój naturalny koloryt wymaga poprawienia, zdecyduj się na długotrwały podkład nie zapychający porów. W wersji lżejszej sprawdzi się krem BB. Na taką podstawę zaaplikuj rozświetlacz lub rozświetlacze w dwóch odcieniach połączone ze sobą. To prawdziwy wiosenny i letni niezbędnik do makijażu twarzy. W pierwszych letnich miesiącach nada twojej cerze blask, a później efektownie podkreśli wakacyjną opaleniznę. To propozycja zwłaszcza dla miłośniczek naturalnego efektu.

W tym momencie warto wspomnieć o nadal gorącym trendzie, czyli efekcie tafli wody. Chcąc go uzyskać, zrezygnuj z wszelkich złotych i różowych rozświetlaczy. Postaw na pełen blasku kosmetyk mieniący się subtelnymi drobinkami.

Czerwone usta

To prawdziwa klasyka, która nigdy nie wyjdzie z mody. Pierwsze oznaki wielkiego powrotu czerwonych ust - choć tak naprawdę nigdy nie popadły one w niełaskę! - można było dostrzec na pokazach mody. Mocny nacisk na ten efekt kładły marki takie jak Balmain, Dior, Chanel, Tom Ford czy Yves Saint Laurent. Pamiętaj jedynie, że tak wyrazisty odcień wymaga perfekcji: zarówno w odniesieniu do kondycji skóry, jak i dokładności nakładania koloru.

Kolorowe cienie do powiek

Zagraj w kolory... tym razem przy makijażu oczu. Dzięki fali powrotów trendów z początku XXI wieku znów na czasie są barwne powieki. Matowe, błyszczące, a może foliowe cienie? To nie ma znaczenia, gdyż liczy się odpowiednie napigmentowanie. W praktyce oznacza to modę na bardzo wyraziste makijaże. Szczególnie interesujące wydają się głębokie odcienie, na przykład ciemny niebieski, jabłkowa zieleń bądź intensywna czerwień. Możesz poeksperymentować także z pomarańczowym lub fioletowym.

Nie musisz rezygnować z tego trendu, jeśli wolisz subtelniejszy efekt. Idealnym wyborem okaże się brzoskwiniowy makijaż okolic oczu. Jest naturalny i uniwersalny. Sprawdzi się nawet podczas letnich eskapad.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. październik 2025 03:55