StoryEditor
Makijaż
24.03.2022 00:00

Kosmetyki do makijażu na wiosnę

Jakie kosmetyki do makijażu warto kupić na wiosnę? Nie ma wątpliwości, że nadchodzi czas zabawy kolorem. Coś dla siebie znajdą zarówno miłośniczki intensywnych akcentów, jak i zwolenniczki delikatnego, naturalnego makijażu. Zawsze na czasie są wyraziste usta lub mocno podkreślone oko w połączeniu z dbałością o zdrowy koloryt cery. Nadchodzące trendy sprawiają, że make-up łatwo dopasować do typu urody i indywidualnych preferencji. Sprawdź, jaki odpowiedni produkt powinien trafić do twojej kosmetyczki w nadchodzącym czasie.

1. Róż i... jeszcze trochę różu

2. Rozświetlona cera bez efektu maski

3. Czerwone usta

4. Kolorowe cienie do powiek

Makijażowe upodobania to kwestia indywidualna, dlatego nigdy nie należy ślepo podążać za trendami. Profesjonalne kosmetyki i ich zastosowanie powinny być uzależnione od potrzeb skóry i specyfiki urody. Dużą różnorodność w tym zakresie oferują kosmetyki do makijażu w sklepie Nabea. Poniżej znajduje się kilka propozycji wartych rozważenia.

Róż i... jeszcze trochę różu

To będzie jeden z najważniejszych kolorów pierwszych wiosennych miesięcy. Różowe mogą być nie tylko kości policzkowe, ale także powieki i usta. Odrobinę sypkiego różu z dodatkiem rozświetlacza zaaplikuj na łuk Kupidyna, aby uwypuklić usta. Użyj błyszczyka lub matowej pomadki. Co ważne, dziewczęcy róż pasuje właściwie do każdego typu urody, zwłaszcza jeśli odpowiednio zrównoważysz go w stylizacji. Jeśli landrynkowa wersja nie do końca wpasowuje się w gust, z pewnością dopasujesz jeden z malinowych odcieni.

Dobre kosmetyki w tonacji różu oferuje Nabea - znajdziesz tam także kosmetyki wegańskie.

Rozświetlona cera bez efektu maski

Wiosną warto powalczyć o nieskazitelną skórę. Jeśli twój naturalny koloryt wymaga poprawienia, zdecyduj się na długotrwały podkład nie zapychający porów. W wersji lżejszej sprawdzi się krem BB. Na taką podstawę zaaplikuj rozświetlacz lub rozświetlacze w dwóch odcieniach połączone ze sobą. To prawdziwy wiosenny i letni niezbędnik do makijażu twarzy. W pierwszych letnich miesiącach nada twojej cerze blask, a później efektownie podkreśli wakacyjną opaleniznę. To propozycja zwłaszcza dla miłośniczek naturalnego efektu.

W tym momencie warto wspomnieć o nadal gorącym trendzie, czyli efekcie tafli wody. Chcąc go uzyskać, zrezygnuj z wszelkich złotych i różowych rozświetlaczy. Postaw na pełen blasku kosmetyk mieniący się subtelnymi drobinkami.

Czerwone usta

To prawdziwa klasyka, która nigdy nie wyjdzie z mody. Pierwsze oznaki wielkiego powrotu czerwonych ust - choć tak naprawdę nigdy nie popadły one w niełaskę! - można było dostrzec na pokazach mody. Mocny nacisk na ten efekt kładły marki takie jak Balmain, Dior, Chanel, Tom Ford czy Yves Saint Laurent. Pamiętaj jedynie, że tak wyrazisty odcień wymaga perfekcji: zarówno w odniesieniu do kondycji skóry, jak i dokładności nakładania koloru.

Kolorowe cienie do powiek

Zagraj w kolory... tym razem przy makijażu oczu. Dzięki fali powrotów trendów z początku XXI wieku znów na czasie są barwne powieki. Matowe, błyszczące, a może foliowe cienie? To nie ma znaczenia, gdyż liczy się odpowiednie napigmentowanie. W praktyce oznacza to modę na bardzo wyraziste makijaże. Szczególnie interesujące wydają się głębokie odcienie, na przykład ciemny niebieski, jabłkowa zieleń bądź intensywna czerwień. Możesz poeksperymentować także z pomarańczowym lub fioletowym.

Nie musisz rezygnować z tego trendu, jeśli wolisz subtelniejszy efekt. Idealnym wyborem okaże się brzoskwiniowy makijaż okolic oczu. Jest naturalny i uniwersalny. Sprawdzi się nawet podczas letnich eskapad.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
21.08.2025 07:49
Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników
Szminki i cienie La Beauté Louis Vuitton będą dostępne w wersjach refill Louis Vuitton IG

Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci.

Francuski dom mody Louis Vuitton oficjalnie rozpoczął odliczanie do debiutu swojej pierwszej linii kosmetycznej. Marka informuje na swoim Instagramie, że efekty współpracy marki z Pat McGrath trafią na rynek 25 sierpnia. Jeśli chodzi o ofertę kosmetyczną, marka Louis Vuitton miała do tej pory w swojej ofercie wyłącznie perfumy.

Debiut La Beauté Louis Vuitton oznacza ekspansję francuskiego domu mody na rynek luksusowych kosmetyków. Pierwsza odsłona kolekcji skupia się na kosmetykach do makijażu oczu i ust – będą to m.in. cienie do powiek LV Ombres (cena to 220 euro za sztukę), 10 odcieni balsamów do ust LV Baume (140 euro) i aż 55 szminek LV Rouge (140 euro).

Każdy produkt został zaprojektowany tak, by być “czymś więcej, niż tylko kosmetykiem do makijażu” – ma on stanowić pamiątkę dla kolekcjonerów, będąc przy tym kosmetykiem o wysokiej jakości i wydajności. – Będzie to otwrcie nowego poziomu luksusowego piękna – zapewnia McGrath.

Wszystkie produkty będą w wersjach do ponownego uzupełnienia (refill) – do sprzedaży trafią równocześnie wkłady do szminek oraz cieni do powiek. Perfumowane produkty do ust zostały stworzone we współpracy z “nosem” współpracującym z LV – jest nim ceniony perfumiarz Jacques Cavallier.

Kosmetyki z linii La Beauté Louis Vuitton pojawią się w wybranych sklepach w Chinach 20 sierpnia, natomiast globalnie przedsprzedaż rozpocznie się 25 sierpnia, a premiera w wybranych sklepach będzie miała miejsce 29 sierpnia. 

Premiera kosmetyków do makijażu LV ma miejsce w okresie, gdy LVMH radzi sobie słabiej na rynku dóbr luksusowych. W lipcu spółka-matka odnotowała 15-procentowy spadek zysków za pierwsze półrocze 2025 roku do 9,01 mld euro w związku ze spadkiem sprzedaży w swoim flagowym dziale (fashion i galanteria skórzana). 

image

LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów, czego przykładem jest marka Victoria Beckham. Wprowadzenie Victoria Beckham Beauty było zyskownym posunięciem, dzięki któremu marce udało się wyjść na plus w 2022 roku. Luksusowe kosmetyki mogą nie tylko poszerzyć zasięg marki, ale też przyciągnąć nowych klientów i generować powtarzalną sprzedaż, wykraczającą poza samą modę. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. sierpień 2025 21:57