StoryEditor
Makijaż
08.12.2020 00:00

Minimalistyczny makijaż. Jak to zrobić?

W tym roku udowodniłyśmy sobie, ze wkładając minimalny wysiłek, możemy uzyskać maksymalny rezultat – piękny, naturalny makijaż idealny na spotkania online. Dzięki temu nie będziemy wyglądały na zmęczone, niewyspane i stęsknione za wyjściem z domu. Eksperci IsaDora proponują wykonać taki makijaż zaledwie dwoma produktami – lekkim podkładem oraz satynową pomadką. 

Nawet w czterech ścianach warto czuć się pięknie - wystarczy, że użyjemy dwóch kosmetyków. Wyrównamy niedoskonałości, przykryjemy lekkie zmęczenie i podkreślimy usta. Et voila!

Mniej znaczy więcej

Wielofunkcyjny podkład to obecnie baza, krem na dzień oraz podkład w jednym. Zaprojektowany by zminimalizować widoczność porów, wyrównać koloryt skóry oraz nawilżyć. Kremowo-pudrowa tekstura jest ultra lekka i zapewnia welurowe wykończenie. Formuła wtapia się w skórę, tworząc na niej lekką powłokę, jak drugą skórę, która lekko przykrywa wszelkie niedoskonałości, worki pod oczami czy zaczerwienienia. Zawarta w nim inteligentna mimiczna technologia skutecznie wygładza i matuje. Skóra wygląda i czuje się po nim świeżo, jest nawilżona i wygładzona przez cały dzień. Wystarczy wmasować go delikatnie na oczyszczoną skórę – można używać jako bazę pod podkład albo jako krem CC by uzyskać naturalny, minimalistyczny „no make-up”. Można nim również budować krycie, nakładając go więcej w miejsca, które tego potrzebują. 

Usta w tym roku utrzymują naturalny wygląd

Do klasycznego „no make-up” warto je podkreślić, ale ich nie wysuszając. Pomadka otulająca usta w głęboki, długotrwały pół matowy kolor za jednym pociągnięciem to dobry wybór. Miękka, aksamitna formuła ślizga się jak płynny jedwab i przekształca w miękkie, pudrowe wykończenie, które wygładza i nadaje ustom kształt bez uczucia przeciążenia. Formuła niektórych szminek oparta jest na silikonowych polimerach, które dają efekt przyjemnego, elastycznego filmu. W rezultacie nadajemy im intensywny, matowy kolor, który nie jest ani suchy, ani klejący. A to jest czysta przyjemność dla naszych ust! Najlepiej użyć w takim makijażu kolorów mniej nasyconych albo totalnie nude, by delikatnie tylko przykryły nasz naturalny odcień. 
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. październik 2025 03:08