StoryEditor
Makijaż
08.04.2021 00:00

Trendy makijażowe: Pomarańczowy najmodniejszym kolorem ust?

Szminka nie umarła! Teraz powraca w kolorze, którego nikt się nie spodziewał - jaskrawej, odważnej pomarańczy. To jeden z najpopularniejszych odcieni w mediach społecznościowych. Ten mocny, żywy odcień wprowadzi na wiosnę dawkę optymizmu w nasze codzienne życie.

Pandemia sprawiła, że ​​przez jakiś czas kosmetyk ten był poza centrum uwagi, zepchnięty na dalszy plan przez noszenie maseczki.  Teraz powraca w bardzo odważnym odcieniu - intensywnej pomarańczy, która może przyćmić inne w tym sezonie. Czy kolor ten zostanie zauważony przez konsumentki, czy będzie raczej sezonową gwiazdą wśród produktów beauty publikowanych na Instagramie? Przekonamy sie tego lata.

Potrzeba optymizmu

Wszystko wskazuje na to, że globalna pandemia była przyczyną powrotu do bardziej naturalnego wyglądu makijażu, z wygładzoną, ale nie przeciążoną make-upem cerą, ustami, które są błyszczące, ale nie zabarwione, i bardziej wyrazistym okiem, ale nie przesadnie wymalowanym. Ta skłonność do powrotu do podstaw jest bezpośrednio związana z lockdownami i pracą z domu, a także z koniecznością noszenia maseczki w miejscach publicznych.

Konsumentki nie chciały poświęcać czasu i wysiłku na wyrafinowany makijaż, którego nikt nie zobaczy. Czy powrót do tak żywego koloru, jak pomarańczowy oznacza koniec pandemii? To dalsza perspektywa, ale wydaje się, że bardziej wiąże się on z potrzebą optymizmu, świeżości i radości w odpowiedzi na ponury okres.

Bo pomarańczowe usta, wyglądające na pełne energii i odważne, mają nas dobry wpływ terapeutyczny w środku ery COVID-19. Dobrze znany jest pozytywny wpływ żywych kolorów na ludzki umysł.

Czy powracają odcienie z ultra-pigmentami?

Wraz z tą ​​wiosenną inspiracją, pojawia czy pytanie czy ultra-pigmentowane odcienie wracają do mody po miesiącach nieobecności. Nie tylko marki koncentrują się nie tylko na bogato napigmentowanych szminkach i błyszczykach w mediach społecznościowych. Influencerzy wydają się być zmęczeni naturalnym wyglądem i stopniowo wracają do odważniejszego looku. To trend, który zwykle obserwuje się w okresie jesienno-zimowym, ale tym razem możemy spodziewać się lata ekstrawagancji. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.06.2025 10:31
Kiko Milano powitało lato energetyczną kolekcją kosmetyków i pokazem makijażu
Marta Gąska i pokaz makijażu kosmetykami Kiko MilanoMarzena Szulc /WK

W tym tygodniu miała miejsce premiera nowej kolekcji kosmetyków i perfum włoskiej marki kosmetycznej Kiko Milano – Juicy Fizz. Wyłącznym dystrybutorem marki jest Grupa Primavera Parfum. Goście – dziennikarki beauty i influencerki – mogły przetestować nowe produkty oraz wziąć udział w pokazie makijażu.

Słoneczna pogoda i unikalny plenerowy klimat warszawskiej restauracji Zachodni Brzeg były idealnym tłem na soczystej, świetlistej kolekcji Juicy Fizz.

Atrakcją tego spotkania był pokaz makijażowy w wykonaniu  Marty Gąski – wybitnej makeupistki, współpracującej z marką. Marta Gąska, wykorzystując kosmetyki z najnowszej kolekcji Kiko Milano, prezentowała proces tworzenia świetlistego looku, pełnego świeżych i energetyzujących barw i odcieni. 

W letniej kolekcji znalazła się gama produktów do makijażu twarzy, oczu czy ust, a także produkty do opalania z filtrami UVA i UVB. Dodatkowo kolekcję wzbogaciła limitowana woda perfumowana, w której królują nuty kwiatowo-cytrusowe: Navigli Fizz Eau de Parfum. Perfumy zostały stworzone i wyprodukowane we Włoszech, zawierają m.in. ekstrakty cytrusowe oraz ekologiczny alkohol roślinny. 

Letnia linia Juicy Fizz trafi do drogerii sieci Hebe. 

Po raz kolejny włoska marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich użytkowniczek. Linia podkreśli naturalną promienność każdej kobiety i doda soczystego charakteru każdemu letniemu momentowi. Jest harmonijnym połączeniem eksplozji koloru, słońca i prawdziwie włoskiej atmosfery – podkreśla Maina Sarna, marketing manager w Primavera Parfum Group, w komentarzu na LinkedIn.

Marka KIKO Milano została założona w 1997 roku przez włoskiego przedsiębiorcę, Antoniego Percassiego. Produkty Kiko Milano są dostępne m.in. w sklepach internetowych Perfumeria.pl i Tagomago.pl – należących do Primavery.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
28.04.2025 11:18
L’Oréal mianował Harolda Jamesa na stanowisko swojego głównego wizażysty
IG Harold James

L’Oréal poinformował o wyznaczeniu Harolda Jamesa na stanowisko swojego nowego, globalnego wizażysty (global makeup artist). Ma to być rozpoczęciem nowego rozdziału tej legendarnej paryskiej marki kosmetycznej.

Harold James, urodzony we Francuskiej Gujanie i wychowany w Paryżu, wnosi do marki ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe z pracy m.in. za kulisami Tygodni Mody i z czerwonych dywanów na całym świecie. 

Od pokazów haute couture po indywidualne znane klientki, jego prace są cenione za umiejętność do podkreślania indywidualności. Teraz James wkracza do L’Oréal Paris, dostosowując swoje umiejętności artystyczne do trwającej misji marki, jaką jest promowanie poczucia własnej wartości i wzmocnienia pozycji kobiet – wyjaśnia marka. 

Praca Harolda Jamesa celebruje różnorodność kobiet poprzez makijaż. Oprócz jego ogromnej umiejętności słuchania potrzeb każdej kobiety, wykorzystuje on swój ogromny talent, aby ukazać indywidualność i wyjątkową wartość każdej kobiety. Witamy Harolda w rodzinie, gdzie jego innowacyjny duch i ponadczasowy styl sprawiają, że jest naturalnym wyborem, aby ukierunkować wizję makijażu dla L’Oréal Paris – podkreśla Delphine Viguier-Hovasse, globalna prezes L’Oréal Paris.

Filozofia piękna Harolda Jamesa czerpie z szerokiej gamy wpływów – od minimalistycznej elegancji Japonii po nowojorski miejski styl, przy jednoczesnym osadzeniu w kultowym uroku paryskiego szyku.

Uwielbiam piękno od najmłodszych lat. Od samego początku miałem wsparcie wielu kobiet, które dostrzegły mój potencjał, dały mi odwagę do rozwijania mojego rzemiosła i możliwości zrobienia kariery z mojej pasji. Moja artystyczna podróż jest nadal inspirowana przez kobiety: ich różnorodność, siłę i determinację. I to jest największym zaszczytem, aby dołączyć do marki kosmetycznej, która jest oddana ich wzmocnieniu, co jest w pełni zgodne z moimi wartościami. Dołączenie do L’Oréal Paris jest rozszerzeniem mojego uniwersum, w którym piękno, różnorodność i wzmocnienie pozycji kobiet świecą jasno – mówi Harold James.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 01:29