StoryEditor
Porady
20.02.2017 00:00

Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu, Bielenda Kosmetyki Naturalne: Do cery dojrzałej polecaj serum

Kobietom dojrzałym warto polecać serum zamiast kremu - jest bardziej treściwe i bogatsze w składniki odżywcze.

Przy sprzedaży produktów makijażowych warto polecać klientkom kremy odpowiednio dobrane do rodzaju cery i wieku, np. nawilżające, matujące czy liftingujące. Mają one za zadanie zrelaksować skórę, wydłużyć trwałość makijażu i dodatkowo chronić ją przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi. Kobietom dojrzałym proponujmy serum zamiast kremu – jest bardziej treściwe i bogatsze w składniki odżywcze, a preparaty o konsystencji żelowej dodatkowo doskonale się wchłaniają.

Ciekawym rozwiązaniem jest serum w kulkach z naszej linii Profesjonalna Terapia Wieku oraz z linii Neuro. Te produkty sprawiają, że skóra staje się odprężona i nawilżona, a zmarszczki są mniej widoczne. Doskonale przygotowują cerę do makijażu również bazy w kulkach z linii Make-Up Academie. Nawilżają, a dodatkowo rozświetlają, dodają świeżości i wydłużają trwałość makijażu. Mogą być stosowane zarówno pod makijaż, jak i funkcjonować jako samodzielny kosmetyk pielęgnacyjny zamiast kremu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Porady
22.07.2025 10:56
Dermokosmetyki: czy to pielęgnacja dla bardziej świadomych konsumentek?
Na półkach drogerii znajdziemy bogatą ofertę dermokosmetyków zagranicznych oraz polskich marek Marzena Szulc

Po dermokosmetyki sięgają zarówno osoby zmagające się z podrażnieniami skóry, jak i te, które po prostu chcą zadbać o swoją skórę w bezpieczny i delikatny sposób. Dermokosmetyki to produkty stworzone z myślą o różnych potrzebach cery. Dzięki starannie dobranym, przebadanym składnikom i kojącym konsystencjom są idealnym wyborem dla tych, którzy cenią świadomą pielęgnację i komfort każdego dnia – podkreślają eksperci z sieci Hebe.

Produkty dermokosmetyczne są obecnie dostępne w szerokim wyborze – nie tylko do skóry twarzy, ale i do całego ciała.

To skład robi różnicę

Dermokosmetyki od innych produktów do pielęgnacji odróżnia przede wszystkim ich skład, oparty na starannie dobranych i przebadanych składnikach. Podczas gdy inne kosmetyki koncentrują się na ogólnej pielęgnacji skóry, te dermokosmetyczne skupiają się na konkretnych problemach, jak trądzik, egzema, przesuszenie, wrażliwość skóry czy przebarwienia. 

Dermokosmetyki zawierają składniki aktywne, które są starannie dobierane i testowane, by zapewnić skórze bezpieczną i skuteczną pielęgnację.

W przypadku cery alergicznej warto postawić na składniki, które koją i wzmacniają barierę ochronną, jak skwalan, masło shea, wąkrotka azjatycka i pantenol. 

Dla skóry suchej i odwodnionej idealne będą np. kwas hialuronowy, ceramidy czy oleje roślinne, a dla tej zmagającej się z trądzikiem – kwas salicylowy, niacynamid, cynk, kwas azelainowy oraz glinki.

Zobacz też: Dermokosmetyki: czy personalizowane składy są ich przyszłością?

Pielęgnacja, która zaprocentuje w przyszłości

Dermokosmetyki to nie tylko rozwiązanie problemów, które już się pojawiły. Odgrywają również ważną rolę w ochronie skóry. 

Regularne stosowanie dermokosmetyków może w znacznym stopniu przyczynić się do poprawy kondycji skóry, zmniejszyć ryzyko podrażnień i pomóc w zapobieganiu dalszym problemom.

Zobacz też: Allegro: Dermokosmetyki zyskują na znaczeniu. Polacy coraz chętniej sięgają po specjalistyczną pielęgnację

Dermopielęgnacja – na wyciągnięcie ręki

Hebe oferuje szeroki wybór produktów dermokosmetycznych dostosowanych do różnych typów i problemów skóry – od twarzy, przez ciało, aż po skórę głowy. W asortymencie znajdują się zarówno dobrze znane, zagraniczne marki, jak i mniejsze, starannie wyselekcjonowane produkty polskich producentów. Dodatkowo w Hebe dostępne są także marki na wyłączność, które nie są dostępne nigdzie indziej, jak Sensilis, AlmaK., Le Coeur, VZK, Gamarde czy Candid.

Bogatą ofertę dermokosmetyków znajdziemy też na półkach (oraz e-półkach) Super-Pharm – co nie powinno dziwić biorąc pod uwagę “apteczne korzenie” tej sieci. Drogerie te oferują bogaty wybór dermokosmetycznych marek zagranicznych (od Avene po Vichy) i polskich (np. Pharmaceris). Wiele spośród marek dermo również dostępnych jest w drogeriach Super-Pharm i konceptach Skin&Beauty na wyłączność.

Zobacz też: Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Idziemy własną drogą, udało nam się stworzyć coś niezwykłego

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Porady
18.07.2025 12:56
Minimalizm według Musteli – o sile prostoty w pielęgnacji i wartościach, które za nią stoją
Minimalizm według Musteli – o sile prostoty w pielęgnacji i wartościach, które za nią stojąMateriał partnera

Rodzinne życie rzadko bywa uporządkowane i przewidywalne. W obliczu dynamicznie zmieniających się potrzeb, liczy się to, co sprawdzone, bezpieczne i wszechstronne. Mustela, świętująca w tym roku 75-lecie swojego istnienia, doskonale rozumie ten rytm. Dlatego stawia na minimalizm, który nie oznacza rezygnacji, lecz uważny wybór kosmetyków, które służą całej rodzinie.

Minimalizm z wyboru

„Minimalizm w pielęgnacji skóry to świadomy wybór, który niesie ze sobą konkretne korzyści, zarówno dla nas konsumentów, jak i dla środowiska” – podkreśla Magdalena Rzewuska, Marketing Manager Laboratories Expanscience

„W Musteli szczególnie starannie podchodzimy do idei produktów wielozadaniowych. Tworzymy kosmetyki, które mogą służyć każdemu członkowi rodziny, niezależnie od wieku i rodzaju skóry”.

W praktyce oznacza to produkty o krótkich, bezpiecznych składach, które odpowiadają na kilka potrzeb jednocześnie, jak ma to miejsce np. w przypadku Multifunkcyjnego Balsamu do ciała, czy Szamponu w kostce i mydła w jednym. Taki model pielęgnacji staje się coraz bardziej pożądany, zwłaszcza wśród rodzin, które chcą ograniczać liczbę produktów w swoich domach, a jednocześnie oczekują skuteczności i bezpieczeństwa. 

Minimalizm nie oznacza kompromisów 

Minimalistyczne podejście Musteli nie oznacza kompromisów w kwestii skuteczności czy bezpieczeństwa. Wręcz przeciwnie – każdy produkt powstaje z myślą o rygorystycznych standardach jakości i transparentności.

„Kosmetyki minimalistyczne zdecydowanie mogą być skuteczne, mogą być delikatne, mogą być również niezwykle przyjemne w stosowaniu” – zaznacza Wanda Mizera, Product Manager Mustela. – „Każdy nasz kosmetyk przechodzi aż 450 procedur i testów. Minimalizm według Musteli to przede wszystkim połączenie bezpieczeństwa, skuteczności i funkcjonalności produktów”. Za każdym kosmetykiem kryje się także głębokie zaangażowanie w badania naukowe i współpraca z dermatologami oraz pediatrami. Mustela słynie z unikalnych, opatentowanych składników pochodzenia roślinnego, takich jak Avocado Perseose®, które wspiera barierę ochronną skóry już od pierwszych dni życia. Minimalizm w Musteli oznacza ograniczenie zbędnych substancji, ale nie ogranicza możliwości pielęgnacyjnych.

CSR w praktyce – przemyślana strategia

W ciągu 75 lat marka zbudowała swój autorytet na wartościach, które dziś są fundamentem odpowiedzialnego biznesu: autentyczności, bezpieczeństwie i poszanowaniu środowiska. Mustela z dumą podkreśla również swoje zaangażowanie w działania społeczne i ekologiczne, stawiając na recyklingowalne opakowania, biodegradowalne formuły, zmniejszanie zużycia wody w procesach produkcyjnych oraz wsparcie dla zrównoważonego rolnictwa.

Filozofia Musteli to przykład tego, jak strategia CSR może przenikać każdy aspekt funkcjonowania marki – od laboratoriów, przez linie produkcyjne, aż po półki w sklepach. 

Wszystkie te działania zakorzenione są głęboko w wartościach firmy Laboratoires Expanscience, która od lat stawia na etykę, skuteczność naukową, zrównoważony rozwój oraz autentyczny szacunek dla ludzi i planety. Minimalizm nie jest dla marki chwilową modą, lecz wynika z konsekwentnie realizowanej misji: tworzenia produktów, które są bezpieczne, odpowiedzialne i przyjazne dla całej rodziny i środowiska. To właśnie te wartości kierują Mustelą w dążeniu do rozwiązań multifunkcyjnych i ekologicznych, które odpowiadają na potrzeby współczesnych rodzin – bez nadmiaru, za to z maksymalną troską o jakość i sens pielęgnacji.

 

 

 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. lipiec 2025 04:13