Jakie nuty będą dominowały w wiosennych i letnich zapachach?
Wiosną, gdy natura budzi się do życia, pragniemy zapachów, które przyniosą nam radosny, słoneczny nastrój, dodadzą pewności siebie i pozwolą poczuć się nieco uwodzicielsko. Chętnie sięgamy po zapachy oparte na nutach świeżych, aromatycznych, soczystych, chrupkich i zielonych. Ale… w coraz cieplejsze wieczory poszukujemy też zapachów słodkich, otulających i apetycznych.
Kreatorzy zapachów postawili w tym sezonie, poza klasycznymi już cytrusami, na ciemne, soczyste owoce, jak jeżyna, czy czarna porzeczka. Zajrzeli również do cukierni, która była inspiracją do stworzenia aromatu pralin i słodkiej ambry. W zapachach męskich skupili się na orzeźwiających i kojarzących się z letnią przygodą nutach bryzy morskiej.
Czy pojawiają się jakieś zaskakujące nuty, rozwiązania, również w opakowaniach?
Zaskakującym rozwiązaniem jest wprowadzenie przez markę Bruno Banani zapachu dla pań z rodziny zapachowej dotychczas zarezerwowanej dla marek prestiżowych. ABSOLUT WOMAN od Bruno Banani to rodzina szyprowa – drzewna, elegancka i tajemnicza rozjaśniona kobiecym aromatem jaśminu.
W opakowaniach również zachodzą zmiany. Stają się one coraz bardziej wytworne, eleganckie i charakterystyczne, aby patrząc na nie od razu można było rozpoznać zapach. Zaskakującym rozwiązaniem jest flakon nowego damskiego zapachu Jamesa Bonda – 007 WOMEN. Kobieta Jamesa Bonda jest błyskotliwa, odważna i ma nieodparty urok. Dla takiej kobiety zapach musi być wyjątkowy. To jak jest podany również, dlatego flakon jest bardzo elegancki, z ciemnego szkła, fasetkowany jak diamenty i jak natura kobiety… gładka i delikatna, a zarazem niebezpieczna i silna.
Jakie nowości Siroscan wprowadza na rynek w tym sezonie i jakie zostało dla nich przygotowane wsparcie sprzedaży?
Tegoroczne nowości zaspokoją każde z pragnień, o których mówiłam wcześniej. Marka Mexx, znana ze świeżych zapachów, jak zawsze zaprezentowała parę zapachową dla niej i dla niego LIFE IS NOW. Zapach męski stworzony został z myślą o mężczyznach kochających ruch, dynamicznych i towarzyskich. Wyróżniają go świeże i wibrujące nuty bryzy morskiej oraz liści cedru. Jego partnerką jest zapach dla kobiet uwielbiających zabawę, radosnych i pełnych energii. Zbudowany wokół soczystych owoców, jak czarna porzeczka i guawa, również zawiera wodne, orzeźwiające nuty. Marka Mexx zachęca nas do utrwalania przyjemnych i radosnych momentów, podpowiadając poprzez opakowania ze zdjęciami w stylu selfie, że życie jest tu i teraz.
Marka Bruno Banani stworzyła zapach ABSOLUTE WOMAN dla kobiet lubiących flirt, czarujących i radosnych, które poszukują zapachu eleganckiego, ale jednocześnie promiennego, dynamicznego i trwałego. Różowy pieprz, jaśmin i słodka ambra dają nieszablonową kompozycję słodyczy, klasy i kokieterii.
Marka James Bond uśmiechnęła się do damskiej części fanów nieustraszonego i męskiego agenta kreując zmysłowy, uwodzicielski i apetyczny zapach 007 WOMEN. Skomponowany z przeciwieństw tak charakterystycznych dla kobiecej natury: cierpki czarny pieprz i jeżyna osłodzone zostały maliną i wanilią z kobiecym sercem z gardenii i jaśminu. Zapach ten jest idealny, kiedy kobieta chce zapaść w pamięć swojego wybranka. Ciemne składniki zapachu nawiązują do aromatu powietrza nasyconego intymnością. (kb)
3 czerwca w warszawskim hotelu Flaner odbyła się premiera dwóch wyjątkowych zapachów Sorvella Perfume, stworzonych we współpracy z fundacją Miss Polonia. Podczas eventu zaprezentowano dwie nowe mgiełki do ciała i do włosów: Black Swan i Gold Miss.
– Współpraca Sorvella Perfume z Miss Polonia to wyjątkowa okazja, by połączyć świat perfum z misją wspierania i promowania silnych, inspirujących kobiet na rzecz fundacji Miss Polonia – podkreślili przedstawiciele marki perfumeryjnej.
Podczas wydarzenia padły również słowa, które oddają ideę tej współpracy.
– Te dwa zapachy to dwa oblicza kobiecości: tej zmysłowej i tej otulającej. Obie są prawdziwe, piękne i silne – tak jak kobiety, które reprezentują Polskę w konkursie Miss Polonia. Jesteśmy dumni, że możemy stworzyć zapachy, które nie tylko podkreślają urodę, ale też opowiadają o wnętrzu, emocjach i związku z tym, co nas otacza – z naturą i z własną tożsamością – podkreśliła Anastazja Grunkowska, e-commerce manager w firmie Sorvella.
W premierze udział wzięli przedstawiciele marki, finalistki konkursu, a także Maja Kajda, Miss Polonia 2024 i II Vice Miss Świata 2025, która z zaciekawieniem poznawała nowe kompozycje Sorvella Perfume.
A jak pachnie ta kolekcja?
Black Swan to zapach głęboki, zmysłowy, elegancki. W jego otwarciu wyczuwalne są nuty czekolady, mandarynki i owoców. W jego sercu rozkwita jaśmin i konwalia – kwiaty znane i cenione w polskich ogrodach, kojarzone z subtelnością i klasą. Całość dopełnia baza złożona z otulającej ambry, karmelu, piżma, wanilii i nut drzewnych. To zapach dla kobiety z charakterem – tajemniczej, świadomej swojej siły, ale też delikatnej.
Gold Miss to z kolei otulająca, ciepła kompozycja, która koi zmysły i przywołuje na myśl letnie zachody słońca i ciepło skóry, muśniętej promieniami słońca.
Na początku wyczuwalne są nuty słodkiego karmelu, soczystej pomarańczy i świeżego nagietka – kwiatów, które w polskich ogrodach kwitną aż do późnej jesieni. W sercu zapachu kryje się kwiat pomarańczy i bursztyn – duet dający miękkość i kobiecość. A wszystko to spaja piżmo, które pozostawia na skórze delikatny, zmysłowy ślad.
Więcej o marce znajdziesz na Instagramie Sorvella Perfume: @sorvellapolska
Minimalizm, mobilność i maksymalna funkcjonalność – tak wygląda dziś codzienność wielu konsumentów. W odpowiedzi na ten styl życia rośnie nowy segment rynku beauty: Perfumy z feromonami. To nie tylko produkt – to filozofia.
Marka PheroStrong rozwija ten obszar, oferując perfumy z feromonami w poręcznych, dyskretnych flakonach, które użytkownicy mogą mieć zawsze przy sobie.
Co to są perfumy z feromonami?
To niewielkie opakowania, które mieszczą się w każdej kieszeni lub kosmetyczce.
PheroStrong w tej kategorii proponuje swoje produkty – wszystkie oparte na formule feromonów wspierających wizerunek i obecność w sytuacjach społecznych.
Nie chodzi tu o klasyczny zapach. Feromony PheroStrong działają dyskretnie, moga wzmacniać pewność siebie, pozytywne pierwsze wrażenie i atmosferę kontaktu.
Dlaczego ten trend rośnie?
- konsumenci oczekują produktów, które są łatwe w użyciu i adaptują się do rytmu dnia,
- pojemności 50ml to łatwy próg wejścia i wyższy wskaźnik zakupów impulsowych,
- produkty z feromonami wzmacniają przekaz marki: “myślimy o Twoim samopoczuciu, nie tylko o wyglądzie”.
Dla drogerii, perfumerii czy sklepów beauty to idealne produkty do testowania i upsellingu – łatwe do zaprezentowania klientowi, z dużym potencjałem lojalnościowym.
Nowoczesny rytuał, nie gadżet
PheroStrong nie traktuje się jako modnego dodatku. To część codziennego rytuału osób, które pracują z emocjami, z ludźmi, z własną pewnością siebie. Jeden ruch na nadgarstek może przypomnieć użytkownikowi: "Jestem gotowa. Jestem obecny".
Podsumowanie
Perfumy z feromonami PheroStrong to esencja nowoczesnego beauty lifestyle. Dla marki – szansa na innowację i wyróżnienie. Dla klientów – narzędzie, które pomaga poczuć się lepiej we własnej skórze i świadomie zarządzać własnym wizerunkiem.
Czy rynek beauty jest gotowy?
Wszystko wskazuje na to, że... właśnie się na to otwiera.
Zobacz ofertę feromonów PheroStrong