StoryEditor
Zapachy
25.04.2015 00:00

Kreatorzy zajrzeli do cukierni

Rozmowa z Katarzyną Wyciszkiewicz, training managerem w firmie Siroscan.

Jakie nuty będą dominowały w wiosennych i letnich zapachach?
Wiosną, gdy natura budzi się do życia, pragniemy zapachów, które przyniosą nam radosny, słoneczny nastrój, dodadzą pewności siebie i pozwolą poczuć się nieco uwodzicielsko. Chętnie sięgamy po zapachy oparte na nutach świeżych, aromatycznych, soczystych, chrupkich i zielonych. Ale… w coraz cieplejsze wieczory poszukujemy też zapachów słodkich, otulających i apetycznych.
Kreatorzy zapachów postawili w tym sezonie, poza klasycznymi już cytrusami, na ciemne, soczyste owoce, jak jeżyna, czy czarna porzeczka. Zajrzeli również do cukierni, która była inspiracją do stworzenia aromatu pralin i słodkiej ambry. W zapachach męskich skupili się na orzeźwiających i kojarzących się z letnią przygodą nutach bryzy morskiej.
Czy pojawiają się jakieś zaskakujące nuty, rozwiązania, również w opakowaniach?
Zaskakującym rozwiązaniem jest wprowadzenie przez markę Bruno Banani zapachu dla pań z rodziny zapachowej dotychczas zarezerwowanej dla marek prestiżowych. ABSOLUT WOMAN od Bruno Banani to rodzina szyprowa – drzewna, elegancka i tajemnicza rozjaśniona kobiecym aromatem jaśminu.
W opakowaniach również zachodzą zmiany. Stają się one coraz bardziej wytworne, eleganckie i charakterystyczne, aby patrząc na nie od razu można było rozpoznać zapach. Zaskakującym rozwiązaniem jest flakon nowego damskiego zapachu Jamesa Bonda – 007 WOMEN. Kobieta Jamesa Bonda jest błyskotliwa, odważna i ma nieodparty urok. Dla takiej kobiety zapach musi być wyjątkowy. To jak jest podany również, dlatego flakon jest bardzo elegancki, z ciemnego szkła, fasetkowany jak diamenty i jak natura kobiety… gładka i delikatna, a zarazem niebezpieczna i silna.
Jakie nowości Siroscan wprowadza na rynek w tym sezonie i jakie zostało dla nich przygotowane wsparcie sprzedaży?
Tegoroczne nowości zaspokoją każde z pragnień, o których mówiłam wcześniej. Marka Mexx, znana ze świeżych zapachów, jak zawsze zaprezentowała parę zapachową dla niej i dla niego LIFE IS NOW. Zapach męski stworzony został z myślą o mężczyznach kochających ruch, dynamicznych i towarzyskich. Wyróżniają go świeże i wibrujące nuty bryzy morskiej oraz liści cedru. Jego partnerką jest zapach dla kobiet uwielbiających zabawę, radosnych i pełnych energii. Zbudowany wokół soczystych owoców, jak czarna porzeczka i guawa, również zawiera wodne, orzeźwiające nuty. Marka Mexx zachęca nas do utrwalania przyjemnych i radosnych momentów, podpowiadając poprzez opakowania ze zdjęciami w stylu selfie, że życie jest tu i teraz.
Marka Bruno Banani stworzyła zapach ABSOLUTE WOMAN dla kobiet lubiących flirt, czarujących i radosnych, które poszukują zapachu eleganckiego, ale jednocześnie promiennego, dynamicznego i trwałego. Różowy pieprz, jaśmin i słodka ambra dają nieszablonową kompozycję słodyczy, klasy i kokieterii.
Marka James Bond uśmiechnęła się do damskiej części fanów nieustraszonego i męskiego agenta kreując zmysłowy, uwodzicielski i apetyczny zapach 007 WOMEN. Skomponowany z przeciwieństw tak charakterystycznych dla kobiecej natury: cierpki czarny pieprz i jeżyna osłodzone zostały maliną i wanilią z kobiecym sercem z gardenii i jaśminu. Zapach ten jest idealny, kiedy kobieta chce zapaść w pamięć swojego wybranka. Ciemne składniki zapachu nawiązują do aromatu powietrza nasyconego intymnością. (kb)



ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
06.06.2025 10:30
Sorvella Perfume x Miss Polonia: świat perfum promuje inspirujące kobiety
587848
588466
588467
587844
587848
588466
588467
587844
Gallery

3 czerwca w warszawskim hotelu Flaner odbyła się premiera dwóch wyjątkowych zapachów Sorvella Perfume, stworzonych we współpracy z fundacją Miss Polonia. Podczas eventu zaprezentowano dwie nowe mgiełki do ciała i do włosów: Black Swan i Gold Miss.

Współpraca Sorvella Perfume z Miss Polonia to wyjątkowa okazja, by połączyć świat perfum z misją wspierania i promowania silnych, inspirujących kobiet na rzecz fundacji Miss Polonia – podkreślili przedstawiciele marki perfumeryjnej.

Podczas wydarzenia padły również słowa, które oddają ideę tej współpracy.  

Te dwa zapachy to dwa oblicza kobiecości: tej zmysłowej i tej otulającej. Obie są prawdziwe, piękne i silne – tak jak kobiety, które reprezentują Polskę w konkursie Miss Polonia. Jesteśmy dumni, że możemy stworzyć zapachy, które nie tylko podkreślają urodę, ale też opowiadają o wnętrzu, emocjach i związku z tym, co nas otacza – z naturą i z własną tożsamością – podkreśliła Anastazja Grunkowska, e-commerce manager w firmie Sorvella.

W premierze udział wzięli przedstawiciele marki, finalistki konkursu, a także Maja Kajda, Miss Polonia 2024 i II Vice Miss Świata 2025, która z zaciekawieniem poznawała nowe kompozycje Sorvella Perfume.

A jak pachnie ta kolekcja?

Black Swan to zapach głęboki, zmysłowy, elegancki. W jego otwarciu wyczuwalne są nuty czekolady, mandarynki i owoców. W jego sercu rozkwita jaśmin i konwalia – kwiaty znane i cenione w polskich ogrodach, kojarzone z subtelnością i klasą. Całość dopełnia baza złożona z otulającej ambry, karmelu, piżma, wanilii i nut drzewnych. To zapach dla kobiety z charakterem – tajemniczej, świadomej swojej siły, ale też delikatnej.

Gold Miss to z kolei otulająca, ciepła kompozycja, która koi zmysły i przywołuje na myśl letnie zachody słońca i ciepło skóry, muśniętej promieniami słońca.

Na początku wyczuwalne są nuty słodkiego karmelu, soczystej pomarańczy i świeżego nagietka – kwiatów, które w polskich ogrodach kwitną aż do późnej jesieni. W sercu zapachu kryje się kwiat pomarańczy i bursztyn – duet dający miękkość i kobiecość. A wszystko to spaja piżmo, które pozostawia na skórze delikatny, zmysłowy ślad.

Więcej o marce znajdziesz na Instagramie Sorvella Perfume: @sorvellapolska

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
03.06.2025 12:41
Perfumy z feromonami. Czy rynek beauty jest gotowy na produkty nowej generacji?
Perfumy z feromonami. Czy rynek beauty jest gotowy na produkty nowej generacji?Materiał Partnera

Minimalizm, mobilność i maksymalna funkcjonalność – tak wygląda dziś codzienność wielu konsumentów. W odpowiedzi na ten styl życia rośnie nowy segment rynku beauty: Perfumy z feromonami. To nie tylko produkt – to filozofia.

Marka PheroStrong rozwija ten obszar, oferując perfumy z feromonami w poręcznych, dyskretnych flakonach, które użytkownicy mogą mieć zawsze przy sobie.

Co to są perfumy z feromonami?

To niewielkie opakowania, które mieszczą się w każdej kieszeni lub kosmetyczce. 

PheroStrong w tej kategorii proponuje swoje produkty – wszystkie oparte na formule feromonów wspierających wizerunek i obecność w sytuacjach społecznych.

Nie chodzi tu o klasyczny zapach. Feromony PheroStrong działają dyskretnie,  moga wzmacniać pewność siebie, pozytywne pierwsze wrażenie i atmosferę kontaktu.

Dlaczego ten trend rośnie?

  • konsumenci oczekują produktów, które są łatwe w użyciu i adaptują się do rytmu dnia,
  • pojemności 50ml to łatwy próg wejścia i wyższy wskaźnik zakupów impulsowych,
  • produkty z feromonami wzmacniają przekaz marki: “myślimy o Twoim samopoczuciu, nie tylko o wyglądzie”.

Dla drogerii, perfumerii czy sklepów beauty to idealne produkty do testowania i upsellingu – łatwe do zaprezentowania klientowi, z dużym potencjałem lojalnościowym.

Nowoczesny rytuał, nie gadżet

PheroStrong nie traktuje się jako modnego dodatku. To część codziennego rytuału osób, które pracują z emocjami, z ludźmi, z własną pewnością siebie. Jeden ruch na nadgarstek może przypomnieć użytkownikowi: "Jestem gotowa. Jestem obecny".

Podsumowanie

Perfumy z feromonami PheroStrong to esencja nowoczesnego beauty lifestyle. Dla marki – szansa na innowację i wyróżnienie. Dla klientów – narzędzie, które pomaga poczuć się lepiej we własnej skórze i świadomie zarządzać własnym wizerunkiem.

Czy rynek beauty jest gotowy? 

Wszystko wskazuje na to, że... właśnie się na to otwiera.

Zobacz ofertę feromonów PheroStrong

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. czerwiec 2025 14:26