StoryEditor
Zapachy
25.08.2019 00:00

Lekkie mgiełki do ciała - idealne na upalne dni

Odświeżające mgiełki do ciała to kosmetyki wielofunkcyjne, które doskonale radzą sobie latem, kiedy tradycyjne zapachy są zbyt ciężkie.

Latem trzeba szczególnie zadbać o intensywne nawilżenie skóry. Wysoka temperatura i promieniowanie UV wysuszają ją i sprawiają, że traci świeżość.  Wtedy wytchnieniem i zastrzykiem energii będzie dla niej pachnąca odświeżająca mgiełka.

W ofercie kosmetycznej znajdują się mgiełki do ciała nie tylko o właściwościach odświeżających, ale i tonizujących, regenerujących, nawilżających i odżywczych.

Takich produktów można używać na całe ciało lub włosy, a ich asortyment jest naprawdę duży i znajduje się w ofercie większości znanych marek. Pachnące mgiełki i wody termalne do twarzy i ciała to najlepszy i najszybszy sposób na upał – ich efekty są od razu widoczne.

Najczęściej spotykane są owocowe mgiełki do ciała – oparte o ekstrakty owoców i roślin, witaminy oraz przeciwutleniacze. Nie tylko orzeźwiają, chłodzą i przynoszą skórze ulgę w upały, ale także mają piękny zapach. Niektóre z mgiełek zawierają brokat, który nada skórze bardziej wieczorowy charakter, a jego drobinki podkreślą opaleniznę.

Mgiełki perfumowane do ciała i włosów są zamiennikiem perfum, więc idealnie nadają się na upalny wieczór.

W formie mgiełki aplikuje się też wody termalne – stworzone w trosce o skórę wrażliwą na podstawie badań klinicznych, które potwierdzają ich skuteczność w nawilżeniu i poprawie kondycji skóry. Łagodzą podrażnienia i stan zapalny skóry, dbają o jej równowagę fizjologiczną i przynoszą ulgę.

Takie mgiełki służą skórze zmęczonej, zaczerwienionej i wysuszonej, dlatego warto je mieć w swojej kosmetyczce u progu lata.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.07.2025 20:44
Francuski dom mody Longchamp wprowadzi do oferty perfumy – umowa z Interparfums już podpisana
Longchamp podpisał 22 lipca umowę licencyjną z grupą InterparfumsLongchamp mat.pras.

Longchamp, paryski dom mody, znany głównie z produkcji charakterystycznych toreb, torebek i akcesoriów, podpisał 22 lipca umowę licencyjną z grupą Interparfums. Umowa weszła w życie z momentem jej podpisania i ma obowiązywać do końca 2036 roku.

W ramach tej globalnej umowy, obowiązującej na wyłączność, Interparfums będzie odpowiedzialne za tworzenie, produkcję i dystrybucję linii zapachowych, dostępnych w punktach sprzedaży marki Longchamp oraz w ramach dystrybucji selektywnej (domy towarowe, perfumerie i sklepy wolnocłowe) – poinformowały obydwie grupy, Interparfums i Longchamp, w opublikowanym wspólnie komunikacie prasowym.

Poinformowano przy tym, że pierwszy nowy produkt, wprowadzony w ramach tej umowy, ma trafić na rynek w 2027 roku. 

Zobacz też: Kolejna marka modowa wkracza do branży perfumiarskiej – tym razem Jacquemus

Grupa Interparfums posiada licencje na perfumy takich marek, jak m.in. marek Boucheron, Lacoste, Karl Lagerfeld i Van Cleef & Arpels. Jest również właścicielem marek perfum Lanvin, Goutal i Rochas.

Grupa w 2024 roku odnotowała sprzedaż na poziomie 880 mln euro.

Zobacz też: Interparfums zamknęło I. kwartał 2025 wzrostem przychodów

Longchamp to francuska firma, która już od czterech pokoleń znajduje się w rękach rodziny Cassegrain – potomków jej założyciela, Jeana Cassegraina. Na przestrzeni ponad siedmiu dekad marka ta, założona w Paryżu w 1948 roku, zyskała międzynarodową renomę. Obecnie na całym świecie działa ok. 350 butików Longchamp oraz firmowy sklep internetowy. 

W ostatnich latach ta marka z tradycjami stała się popularna wśród młodego pokolenia – odkryły ją na nowo i polubiły "Zetki", a charakterystyczne (lekkie, solidne, praktyczne i wygodne) ortalionowe torby z logotypem konia wyścigowego stały się popularnym akcesorium wśród studentek i licealistek. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 13:31
W ich butach walczył Bruce Lee, a teraz – zadebiutują z perfumami
Onitsuka Tiger mat.pras.

Kultowajapońska marka Onitsuka Tiger wprowadzi na rynek jesienią swoją pierwszą kolekcję czterech perfum. Ich twórcą będzie ceniony perfumarz Mark Buxton. Informację podano przy okazji otwarcia nowego, flagowego butiku na paryskich Polach Elizejskich.

Kultowa marka (najbardziej kojarzona z modelem obuwia sportowego, spopularyzowanym przez Bruce’a Lee w “Wejściu smoka”, a później – w wersji zółtej – przez Umę Thurman w “Kill Bill”), prezentuje swoje pierwsze perfumy. Zgodnie z zasadami japońskiego minimalizmu i prostoty, nazwy poszczególnych kompozycji to Onitsuka Tiger One, Two, Three i Four.

Kolekcja ma swoje hasło przewodnie „Wearing Quiet Radiance”. Twórcą kompozycji zapachowych jest ceniony perfumiarz Mark Buxton.

Kreacje Buxtona dla Onitsuka Tiger są opisywane jako „odważne i śmiałe”. Brytyjczyk ma w swoim portfolio blisko 180 kompozycji, wykreowanych dla takich marek jak Burberry, Comme des Garcons, House of Sillage, Le Labo, posiada też własną markę niszową (Mark Buxton).

Cały proces tworzenia zapachów dla Onitsuka Tiger – od doboru składników, ekstrakcję, po mieszanie i butelkowanie – odbywa się wyłącznie w Grasse w Prowansji, znanej w świecie stolicy perfum.

Cztery zapachy Onitsuka Tiger zostaną wprowadzone na rynek jesienią tego roku. Wiadomo, że będą zamknięte w żółtych flakonach, w charakterystycznym dla marki kolorze.

image
Onitsuka Tiger mat.pras.

Także wokół żółtego koloru zaaranżowany został 2-poziomowy butik marki, otwarty na prestiżowych Polach Elizejskich. W sklepie dostępna jest kolekcja fashion Onitsuka Tiger, w tym odzież jeansowa Denivita i obuwie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. lipiec 2025 23:28