StoryEditor
Zapachy
03.06.2025 12:41

Perfumy z feromonami. Czy rynek beauty jest gotowy na produkty nowej generacji?

Perfumy z feromonami. Czy rynek beauty jest gotowy na produkty nowej generacji? / Materiał Partnera

Minimalizm, mobilność i maksymalna funkcjonalność – tak wygląda dziś codzienność wielu konsumentów. W odpowiedzi na ten styl życia rośnie nowy segment rynku beauty: Perfumy z feromonami. To nie tylko produkt – to filozofia.

Marka PheroStrong rozwija ten obszar, oferując perfumy z feromonami w poręcznych, dyskretnych flakonach, które użytkownicy mogą mieć zawsze przy sobie.

Co to są perfumy z feromonami?

To niewielkie opakowania, które mieszczą się w każdej kieszeni lub kosmetyczce. 

PheroStrong w tej kategorii proponuje swoje produkty – wszystkie oparte na formule feromonów wspierających wizerunek i obecność w sytuacjach społecznych.

Nie chodzi tu o klasyczny zapach. Feromony PheroStrong działają dyskretnie,  moga wzmacniać pewność siebie, pozytywne pierwsze wrażenie i atmosferę kontaktu.

Dlaczego ten trend rośnie?

  • konsumenci oczekują produktów, które są łatwe w użyciu i adaptują się do rytmu dnia,
  • pojemności 50ml to łatwy próg wejścia i wyższy wskaźnik zakupów impulsowych,
  • produkty z feromonami wzmacniają przekaz marki: “myślimy o Twoim samopoczuciu, nie tylko o wyglądzie”.

Dla drogerii, perfumerii czy sklepów beauty to idealne produkty do testowania i upsellingu – łatwe do zaprezentowania klientowi, z dużym potencjałem lojalnościowym.

Nowoczesny rytuał, nie gadżet

PheroStrong nie traktuje się jako modnego dodatku. To część codziennego rytuału osób, które pracują z emocjami, z ludźmi, z własną pewnością siebie. Jeden ruch na nadgarstek może przypomnieć użytkownikowi: "Jestem gotowa. Jestem obecny".

Podsumowanie

Perfumy z feromonami PheroStrong to esencja nowoczesnego beauty lifestyle. Dla marki – szansa na innowację i wyróżnienie. Dla klientów – narzędzie, które pomaga poczuć się lepiej we własnej skórze i świadomie zarządzać własnym wizerunkiem.

Czy rynek beauty jest gotowy? 

Wszystko wskazuje na to, że... właśnie się na to otwiera.

Zobacz ofertę feromonów PheroStrong

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.06.2025 10:12
Sieć The Perfume Shop otwiera perfumerie w nowym formacie – klienci chcą więcej niszy
Jak przekonują managerowie The Perfume Shop, otwarcia butików odpowiadają na rosnące zapotrzebowanie klientów perfumami niszowymimat.prasowe

The Perfume Shop, największa w Wielkiej Brytanii specjalistyczna sieć, sprzedająca perfumy, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów otwiera dwa najnowsze sklepy w formacie butikowym. Sieć posiada już 200 stacjonarnych perfumerii, prowadzi też sprzedaż online.

Obydwa butiki zostaną otwarte już latem – jeden z nich w Londynie, a drugi – w Essex. Celem przedsięwzięcia to uczynienie, aby luksusowe perfumy stały się bardziej dostępne – szczególnie wysokiej jakości, niszowe produkty perfumeryjne, które trafią do klientów dzięki “spersonalizowanemu i ekskluzywnemu doświadczeniu zakupowemu”.

Zobacz też: Perfumowy escape room otwiera się w Londynie

Butiki będą oferować wybór marek z najwyższej półki, w tym: Better World Fragrance House, Contes de Parfums, Hugh Parsons, Laboratorio Olfattivo, L‘Atelier Parfum Maison Margiela, Maison Tahité, Moncler Les Sommets Collection, Prada Infusions, Tocca, Serge Lutens i kolekcję Boss.

Sklepy zapewnią klientom „wciągające i angażujące doświadczenie zakupowe”, ponieważ “będą odmieniać  krajobraz luksusowych perfum, zapewniając bezstronną wiedzę specjalistyczną”.

Jak przekonują managerowie The Perfume Shop, otwarcia te odpowiadają na rosnące zapotrzebowanie klientów perfumami niszowymi i unikalnymi. Najnowsze badania rynkowe wskazują, że globalnie rynek luksusowych perfum niszowych ma wzrosnąć z 1,77 mld dolarów w 2025 roku do 3,03 miliarda dolarów do 2033 roku.

Zobacz też: Unisex w perfumach: marketingowy koncept czy kulturowa rzeczywistość? Zachód vs. MENA

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
02.06.2025 11:35
Niewidzialny składnik sukcesu. Feromony PheroStrong jako element nowoczesnej pielęgnacji i wizerunku
Niewidzialny składnik sukcesu. Feromony PheroStrong jako element nowoczesnej pielęgnacji i wizerunkuMateriał Partnera

Współczesny konsument nie szuka już wyłącznie pielęgnacji skóry, klasycznych zapachów – coraz częściej oczekuje od kosmetyków czegoś więcej. Chce produktów, które wspierają emocjonalny komfort, wizerunek, a także jakość relacji interpersonalnych. Z tego podejścia wyłania się dynamicznie rosnący segment: perfum z feromonami, które działają nie tylko „na zewnątrz”, ale również na poziomie odbioru społecznego i samopoczucia.

Jedną z najbardziej intrygujących kategorii w tym trendzie są feromony – a dokładniej: produkty takie jak feromony PheroStrong.

Feromony w kosmetyce – coś więcej niż zapach

Feromony w rozumieniu kosmetologicznym to substancje, które działają poza sferą zapachową. Ich celem jest wspierać komunikację niewerbalną. PheroStrong tworzy feromony nowej generacji, które użytkownicy stosują jako narzędzie uzupełniające styl, postawę, sposób bycia. – Działają subtelnie, pozostając subtelną aurę dla otoczenia.

Co istotne, feromony PheroStrong nie zastępują perfum, ale współgrają z nimi. W praktyce stają się częścią codziennego rytuału – na równi z makijażem, odpowiednim strojem czy przygotowaniem do spotkania.

Wpisują się w trend neurokosmetyki i beauty mindfulness

Nowoczesna kosmetyka sięga dziś głęboko – aż do emocji użytkownika. Trend neurokosmetyków to odpowiedź na potrzeby związane z redukcją stresu, budowaniem pewności siebie, wyciszeniem. Feromony PheroStrong idealnie w ten trend się wpisują – oferując produkty, które nie tylko pielęgnują wizerunek, ale wspierają spójność między tym, kim jesteśmy, a jak jesteśmy odbierani.

Użytkownicy często zgłaszają, że po włączeniu feromonów PheroStrong do swojej rutyny czują większą stabilność, otwartość i gotowość do działania w sytuacjach publicznych.

Dla kogo? I po co?

Feromony PheroStrong wybierają osoby:

  • pracujące z ludźmi (menedżerowie, trenerzy, konsultanci),
  • aktywne zawodowo i medialnie,
  • dbające o spójny i świadomy wizerunek.
  • Coraz częściej sięgają po nie również klienci salonów kosmetycznych i ekskluzywnych butików beauty, którzy oczekują od marki czegoś więcej niż estetyki – chcą emocji, pewności i autentyczności.

Podsumowanie

Feromony PheroStrong to odpowiedź na nowoczesne potrzeby rynku: dbałość o siebie jako całość – zewnętrznie i wewnętrznie. Marka proponuje narzędzie, które w subtelny sposób może wesprzeć pewność siebie i autentyczność, tak istotne w dzisiejszym świecie.

To nie chwilowa moda. To część przyszłości kosmetyki.

Zobacz ofertę feromonów PheroStrong

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. czerwiec 2025 17:51