StoryEditor
Włosy
03.03.2015 00:00

Olejki na piękne włosy

Piękny wygląd to dla połowy kobiet przede wszystkim piękne, zdrowo wyglądające włosy. Jak jednak osiągnąć taki efekt zimą, gdy gnieciemy je pod czapkami, chowamy w kapturach, a w pomieszczeniach muszą znosić suche, często przegrzane powietrze? Odpowiedzią mogą być kosmetyki wykorzystujące moc olejków, coraz częściej stosowanych także w produktach do pielęgnacji włosów.

Marka Elsève zadała sobie pytanie: czego Polki potrzebują od produktów do pielęgnacji włosów? Rozważania zaczęły się od tego, że dla połowy kobiet piękny wygląd to przede wszystkim piękne włosy. Niestety aż 12 proc. Polek deklaruje, że ich włosy są suche lub bardzo suche (GfK, Health & Beauty 2011, N=2000 kobiet w wieku
12-64 lat). Problemy nasilają się zimą – kiedy włosom szkodzi suche powietrze i latem – gdy dodatkowo narażone są na działanie słońca i słonej wody.
Kobiety mające przesuszone włosy częściej niż inne narzekają także, że są one pozbawione życia, szorstkie, matowe, niezdyscyplinowane i trudne do ułożenia. Bardzo potrzebują czegoś, co sprawi, że poprawi się ich kondycja i wygląd. I nie chodzi o kosmetyki, które działają  powierzchniowo, jedynie wygładzając i nadając włosom połysk, ale o takie, które będą działać u źródła, odżywiając włosy już od skóry głowy. Dopiero wtedy jest szansa na długotrwałe rezultaty.
MOC OLEJKÓW
Odpowiedzią na te potrzeby mogą być kosmetyki, których formuły wykorzystują moc i szczególne właściwości olejków. W linii L’Oréal Elsève Magiczna Moc Olejków dostępnych jest sześć rodzajów olejków.
OLEJEK LNIANY intensywnie odżywia
OLEJEK RUMIANKOWY zmiękcza włókno włosa i przywraca blask
OLEJEK SŁONECZNIKOWY przywraca włosom blask
OLEJEK z KWIATU LOTOSU odżywia włókno włosa i chroni je
OLEJEK z GARDENII TAHITAŃSKIEJ zapobiega wysuszeniu włosów
OLEJEK RÓŻANY nadaje włosom elastyczność

RYTUAŁ PIELĘGNACYJNY w 3 KROKACH

Dla osiągnięcia najlepszych rezultatów warto stosować pełen rytuał pielęgnacyjny, który rozpoczyna oczyszczanie włosów za pomocą szamponu o lekkiej, nieobciążającej formule. Jako niezbędne uzupełnienie mycia, konieczne jest zastosowanie odżywki. Ta z serii L’Oréal Elsève Magiczna Moc Olejków zawiera  odpowiednio skomponowaną formułę, która wygładza włókna włosów i ułatwia ich rozczesywanie. Proces przywracania włosom pięknego, zdrowego wyglądu nie byłby kompletny bez trzeciego kroku. A jest nim zaawansowana pielęgnacja z zastosowaniem jednego z trzech eliksirów. Odbudowujący jest polecany,  jeśli włosy są zniszczone, z rozdwajającymi się końcami; odżywczy – do włosów normalnych po suche; a upiększający
znakomicie się sprawdzi przy włosach farbowanych.

CUDOWNY ZAPACH

Moc olejków działa nie tylko na włókno włosa, ale i na zmysły. Dzięki ich zawartości w formułach, szampon, odżywka i eliksiry mają orientalny zapach, który utrzymuje się jeszcze długo po ich zastosowaniu.
-  Lekkie, owocowe nuty mango, nektarynki i czarnej porzeczki pobudzają zmysły
-  Cynamon, drzewo sandałowe i cedr przywołują klimaty dalekich krajów orientu
-  Słodkie nuty frezji dopełniają unikalne doznania zapachowe


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
09.06.2025 10:24
Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy
Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektuOnlyBio mat.pras.

OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ujarzmia puszenie.

Jak podkreślają przedstawiciele OnlyBio, ta współpraca to “przełomowy moment w świecie pielęgnacji włosów” – dwie marki specjalizujące się w trosce o włosy połączyły siły, by stworzyć coś naprawdę unikalnego. Międzynarodowa współpraca dwóch marek włosowych może wyznaczyć nowy, interesujący kierunek w branży.

W Invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio, marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu, była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy – podkreśliła Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów i influencerów, zorganizowanym w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu. Zaproszeni goście (w tym redakcja Wiadomości Kosmetycznych) mieli możliwość poznania nowości (kosmetyków oraz akcesoriów do włosów), uczestniczenia w zajęciach pilates oraz warsztatach parzenia matchy. 

Nowa kolekcja kosmetyków OnlyBio to sześć produktów, które tworzą codzienny rytuał pielęgnacyjny: szampon, odżywka, maska wygładzająca, serum retuszujące na końcówki, olejek nabłyszczająco-rozplątujący oraz odżywka multifunkcyjna 5w1.

Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością: bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką Invisibobble, znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego: opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.

Wszystkie formuły zawierają składniki roślinne, wyglądzające włosy, nadające im połysk i ułatwiające ich rozczesywanie. W składach znajdziemy m.in. olej kukui, olej roucou, trehalozę, proteiny z groszku i ryżu czy olej tsubaki, znany z japońskich rytuałów piękna. Składnikiem wiodącym całej linii produktowej jest ekstrakt z różowego grejpfruta. Kosmetyki są w 100 proc. wegańskie, wyróżniając się unikalnym, kremowo-waniliowym zapachu – już wkrótce trafią na półki drogerii sieci Rossmann oraz sklepu internetowego OnlyBio.

Zobacz też: Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
04.06.2025 19:05
Uważasz, że wciąż za mało marek celebryckich? Spokojnie, kolejna na horyzoncie…
Shakira i jej nowa marka kosmetyków do włosów Isima. Czy okaże się konkurencją dla Beyonce i Cécred?

Tym razem marką kosmetyków do pielęgnacji włosów chce nas zaskoczyć kolumbijska piosenkarka Shakira. Pierwsze doniesienia o marce Isima pojawiły się kilkanaście dni temu, ale artystka (a raczej jej marketingowcy) serwują kolejne informacje w bardzo skąpych dawkach. Pojawiły się pierwsze zajawki na profilu Instagramowym, a strona www prezentuje zaledwie logo i możliwość zapisania się do newslettera.

Marka nazywa się Isima, a hasło to „Más es más” (po hiszpańsku: „więcej znaczy więcej”). Nie podano do tej pory oficjalnie daty premiery. Wiadomo jedynie, że Shakira zaprezentuje linię produktów, przeznaczonych do walki z największymi problemami włosów: puszeniem się, suchością i uszkodzeniami. 

Kariera 48-letniej Shakiry to już kilka dekad wyznaczania trendów w muzyce rozrywkowej, a także charakterystyczny taniec i bujna grzywa włosów. Tym razem, wzorem wielu koleżanek z branży, Shakira będzie twarzą własnej marki kosmetycznej, skupiając się właśnie na włosach.

Zobacz też: Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria

Pierwszy post na Instagramie marki Isima to przegląd jej najbardziej charakterystycznych fryzur – od naturalnych ciemnych czy kasztanowych loków po rozjaśnione, proste pasma.

Włosy zawsze były znaczącą częścią tego, kim jestem na scenie i w moim codziennym życiu. Patrząc wstecz, widzę, jak bardzo sposób, w jaki nosiłam włosy, definiował epokę, w której żyłam, oraz to jak się wtedy czułam – napisała gwiazda w inauguracyjnym poście. Zapowiedziała przy tym, że „nadchodzi więcej”.

Wprowadzanie marki Shakiry odbywa się powoli, wzbudzając zaciekawienie i atmosferę oczekiwania wśród fanów (prawie wszystkie wpisy i komentarze na Instagramie są hiszpańskojęzyczne). Można też wysnuć wniosek, że Shakira i jej kultowe, nieujarzmione włosy będą stanowić ważny punkt dla marketingu Isimy.

Przewiduje się, że linia będzie obejmować szampony, odżywki, kuracje i produkty do koloryzacji włosów, opracowane przez samą Shakirę lub w odpowiedzi na jej własne problemy z teksturowanymi włosami (puszenie się, suchość). 

Informacje o premierze kolejnej “gwiazdorskiej” marki wywołały mieszane reakcje – szczególnie w obliczu regularnych premier kosmetyków, firmowanych przez gwiazdy, celebrytów, influencerów. “Na rynku zatłoczonym markami tego typu sceptycyzm wydaje się czymś zrozumiałym. Jednak wielu postrzega wejście Shakiry jako bardziej uzasadnione, wskazując na  jej wieloletni, wyraźny związek z włosami w trakcie jej całej kariery” – komentuje portal beautyscene. net.

O markach firmowanych przez polskich celebrytów przeczytasz w artykule Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. czerwiec 2025 04:26