StoryEditor
Włosy
27.09.2022 00:00

Szczotka do włosów – jak wybrać najlepszą?

Szczotka do włosów to prawdziwe must have w codziennej pielęgnacji. Warto jednak przyłożyć się do jej wyboru – nie dla każdego będzie odpowiedni ten sam produkt, nie zdawaj się więc w tej kwestii na chwilowe mody. Sprawdź, jak wybrać najlepszą szczotkę do twoich włosów.

.

Szczotka do włosów – to ważny wybór!

Chociaż wydawać by się mogło, że każda szczotka do włosów jest dobra, niekoniecznie tak właśnie jest. Warto przyłożyć się do wyboru tego praktycznego przedmiotu, którego używamy na co dzień. Szczotki do włosów nie służą przecież jedynie do czesania, ale także do pielęgnacji. Dobrze dobrany produkt będzie również niezawodną pomocą w pielęgnacji włosów.

Najlepsza szczotka do włosów to taka, która jest dostosowana do twoich indywidualnych potrzeb. Niekiedy zapominamy o tym, że szczotka jest nie mniej ważna niż kosmetyki, których używamy – szampony, odżywki czy maski. Interesuje cię szczotka do modelowania włosów? A może z twoimi niesfornymi kosmykami pojawi sobie dobra szczotka do włosów kręconych? Świetnej jakości akcesoria znajdziesz w drogerii internetowej Manada.pl.

Szczotka do stylizacji włosów to prawdziwe must have

Odpowiednia szczotka do układania włosów to najlepsza pomoc w codziennej stylizacji kosmyków. Chociaż używane do włosów preparaty mają ogromne znaczenie dla ich kondycji i wyglądu, to właśnie szczotka pomaga nadać fryzurze odpowiedni kształt. Ogromną popularnością cieszą się, chociażby okrągłe szczotki do włosów, które wspaniale sprawdzają się do suszenia oraz równoczesnego modelowania. Na pewno warto mieć wśród swoich akcesoriów choć jeden taki model, dzięki któremu możesz wyczarować fryzurę jak z profesjonalnego salonu.

Z kolei odpowiednia szczotka do rozczesywania włosów delikatnych to oczywiście ta wykonana z naturalnego włosia. Ten model ma wiele zalet, ponieważ na przykład świetnie wygładza włosy i sprawia, że są błyszczące. Jeżeli bliskie są ci naturalne rozwiązania, to będzie opcja dla ciebie.

Szczotka do włosów kręconych – jaką wybrać?

Właścicielki włosów kręconych zdecydowanie mają nad czym się zastanawiać, gdy wybierają odpowiednią szczotkę dla siebie. Trzeba przyznać, że ten typ włosa jest dość wymagający! Najlepiej gdy szczotka do kręconych włosów jest drewniana i ma szeroko rozstawione ząbki. Dobrze dobrana szczotka do loków to ogromne ułatwienie na co dzień. 

W przypadku tego typu włosów dobrze jest pamiętać o tym, aby rozczesywać je jeszcze na mokro, po każdym myciu głowy oraz delikatnie ugniatać nawet przez kilka minut.

Dobra szczotka do włosów… to zadbana szczotka do włosów!

Nie można nie wspomnieć również o tym, że wciąż zbyt wiele osób pamięta, żeby odpowiednio dbać o swoje akcesoria. W przypadku szczotki do włosów ważne jest to, aby czyścić ją po każdym użyciu z ewentualnych pozostałości. Co jakiś czas warto także umyć ją z użyciem bieżącej wody.

Przede wszystkim jednak nie powinno się zapominać, że szczotka do włosów powinna być regularnie wymieniana. Jak często? Jest to uzależnione od materiału, z jakiego jest wykonana i z jej kondycji – trzeba to obserwować. Przyjmuje się, że najrozsądniej jest wymieniać szczotkę do włosów mniej więcej raz na rok, możesz więc przyjąć właśnie taką zasadę. To jak, którą szczotkę wybierasz?

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
09.06.2025 10:24
Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy
Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektuOnlyBio mat.pras.

OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ujarzmia puszenie.

Jak podkreślają przedstawiciele OnlyBio, ta współpraca to “przełomowy moment w świecie pielęgnacji włosów” – dwie marki specjalizujące się w trosce o włosy połączyły siły, by stworzyć coś naprawdę unikalnego. Międzynarodowa współpraca dwóch marek włosowych może wyznaczyć nowy, interesujący kierunek w branży.

W Invisibobble z pasją tworzymy akcesoria do włosów, które są jednocześnie delikatne dla włosów i wyjątkowo funkcjonalne. Współpraca z OnlyBio, marką, której produkty do pielęgnacji włosów są już uwielbiane przez wielu, była naturalnym krokiem naprzód. To synergia dwóch marek, które łączy wspólne zaangażowanie w skuteczność, sprawdzone formuły i troskę o zdrowe włosy – podkreśliła Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów i influencerów, zorganizowanym w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu. Zaproszeni goście (w tym redakcja Wiadomości Kosmetycznych) mieli możliwość poznania nowości (kosmetyków oraz akcesoriów do włosów), uczestniczenia w zajęciach pilates oraz warsztatach parzenia matchy. 

Nowa kolekcja kosmetyków OnlyBio to sześć produktów, które tworzą codzienny rytuał pielęgnacyjny: szampon, odżywka, maska wygładzająca, serum retuszujące na końcówki, olejek nabłyszczająco-rozplątujący oraz odżywka multifunkcyjna 5w1.

Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którzy marzą o rozczesywaniu włosów, które jest czystą przyjemnością: bez szarpania, bez łamania, za to z wyjątkowym blaskiem i aksamitnym dotykiem. To nasze osobiste odkrycie: najlepsze produkty do rozczesywania, jakie miałyśmy okazję kiedykolwiek testować. Ich skuteczność i komfort użytkowania sprawiły, że od razu znaleźliśmy wspólny język z marką Invisibobble, znaną z kultowej gumki sprężynki, która zrewolucjonizowała podejście do pielęgnacji włosów, eliminując ich plątanie i uszkodzenia. Razem stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego: opowieść o codziennej trosce, subtelnym zapachu i zdrowych, zadbanych włosach – podkreśla Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.

Wszystkie formuły zawierają składniki roślinne, wyglądzające włosy, nadające im połysk i ułatwiające ich rozczesywanie. W składach znajdziemy m.in. olej kukui, olej roucou, trehalozę, proteiny z groszku i ryżu czy olej tsubaki, znany z japońskich rytuałów piękna. Składnikiem wiodącym całej linii produktowej jest ekstrakt z różowego grejpfruta. Kosmetyki są w 100 proc. wegańskie, wyróżniając się unikalnym, kremowo-waniliowym zapachu – już wkrótce trafią na półki drogerii sieci Rossmann oraz sklepu internetowego OnlyBio.

Zobacz też: Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
04.06.2025 19:05
Uważasz, że wciąż za mało marek celebryckich? Spokojnie, kolejna na horyzoncie…
Shakira i jej nowa marka kosmetyków do włosów Isima. Czy okaże się konkurencją dla Beyonce i Cécred?

Tym razem marką kosmetyków do pielęgnacji włosów chce nas zaskoczyć kolumbijska piosenkarka Shakira. Pierwsze doniesienia o marce Isima pojawiły się kilkanaście dni temu, ale artystka (a raczej jej marketingowcy) serwują kolejne informacje w bardzo skąpych dawkach. Pojawiły się pierwsze zajawki na profilu Instagramowym, a strona www prezentuje zaledwie logo i możliwość zapisania się do newslettera.

Marka nazywa się Isima, a hasło to „Más es más” (po hiszpańsku: „więcej znaczy więcej”). Nie podano do tej pory oficjalnie daty premiery. Wiadomo jedynie, że Shakira zaprezentuje linię produktów, przeznaczonych do walki z największymi problemami włosów: puszeniem się, suchością i uszkodzeniami. 

Kariera 48-letniej Shakiry to już kilka dekad wyznaczania trendów w muzyce rozrywkowej, a także charakterystyczny taniec i bujna grzywa włosów. Tym razem, wzorem wielu koleżanek z branży, Shakira będzie twarzą własnej marki kosmetycznej, skupiając się właśnie na włosach.

Zobacz też: Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria

Pierwszy post na Instagramie marki Isima to przegląd jej najbardziej charakterystycznych fryzur – od naturalnych ciemnych czy kasztanowych loków po rozjaśnione, proste pasma.

Włosy zawsze były znaczącą częścią tego, kim jestem na scenie i w moim codziennym życiu. Patrząc wstecz, widzę, jak bardzo sposób, w jaki nosiłam włosy, definiował epokę, w której żyłam, oraz to jak się wtedy czułam – napisała gwiazda w inauguracyjnym poście. Zapowiedziała przy tym, że „nadchodzi więcej”.

Wprowadzanie marki Shakiry odbywa się powoli, wzbudzając zaciekawienie i atmosferę oczekiwania wśród fanów (prawie wszystkie wpisy i komentarze na Instagramie są hiszpańskojęzyczne). Można też wysnuć wniosek, że Shakira i jej kultowe, nieujarzmione włosy będą stanowić ważny punkt dla marketingu Isimy.

Przewiduje się, że linia będzie obejmować szampony, odżywki, kuracje i produkty do koloryzacji włosów, opracowane przez samą Shakirę lub w odpowiedzi na jej własne problemy z teksturowanymi włosami (puszenie się, suchość). 

Informacje o premierze kolejnej “gwiazdorskiej” marki wywołały mieszane reakcje – szczególnie w obliczu regularnych premier kosmetyków, firmowanych przez gwiazdy, celebrytów, influencerów. “Na rynku zatłoczonym markami tego typu sceptycyzm wydaje się czymś zrozumiałym. Jednak wielu postrzega wejście Shakiry jako bardziej uzasadnione, wskazując na  jej wieloletni, wyraźny związek z włosami w trakcie jej całej kariery” – komentuje portal beautyscene. net.

O markach firmowanych przez polskich celebrytów przeczytasz w artykule Sława w perfumach, kremie i pudrze? Celebryckie marki nieustająco w natarciu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. czerwiec 2025 10:45