StoryEditor
Twarz
20.02.2014 00:00

Zmarszczki. A co to takiego?

Ponad 700 nowych produktów pojawia się w ciągu roku w kategorii kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Nowości odpowiadają za aż 40 proc. sprzedaży kategorii – podaje Nielsen. Czy wszystkie przyjmują się na rynku? Czy z taką samą skutecznością można sprzedać krem 40+, jak 60+?

Segment produktów przeciwzmarszkowych jest jednym z najbardziej innowacyjnych. Pojawiają się nowe formuły, składniki. Osiągnięcia z kosmetyki profesjonalnej, a nawet medycyny estetycznej, przenoszone są na rynek masowy. Nasza pogoń za wieczną młodością to woda na młyn dla biznesu kosmetycznego. Segment produktów przeciwzmarszczkowych rozrasta się i powiększa o linie przeznaczone dla kolejnych grup wiekowych konsumentek. Jeszcze do niedawna oferta ta kończyła się na preparatach 50+, dziś są następne segmenty 60+, 70+, a sprzedawcy w sklepach kosmetycznych twierdzą, że gdyby pojawiła się propozycja dla 80-latek, też byłby na nią popyt.
Po co tak wiele produktów przeciwzmarszczkowych? Po co podział na kategorie wiekowe? – Kluczem w pielęgnacji anti-aging jest dobór kosmetyku odpowiedniego do wieku i potrzeb skóry – odpowiada Joanna Stefaniak, kierownik kategorii Pielęgnacja Twarzy, Lirene. I tłumaczy: – Dla trzydziestolatek najważniejsze jest wygładzenie pierwszych zmarszczek i linii mimicznych oraz przeciwdziałanie powstawaniu nowych zmarszczek. Po 40. roku życia warto zwrócić uwagę na poprawę jędrności skóry oraz kierunkowe działanie na bardziej utrwalone zmarszczki. Kremy w przedziale 50+, 60+ i 70+ to preparaty „wielozadaniowe” – nie tylko redukują liczbę i głębokość zmarszczek, zwiększają gęstość i spoistość skóry, stymulują procesy intensywnej odnowy i regeneracji, blokują procesy zwiotczające skórę, ale też np. rozjaśniają przebarwienia.
Karina Kozerska, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics, zauważa jednak, że podział kremów w zależności od wieku jest naszą polską specyfiką. – Na wielu rynkach nie funkcjonuje, tam kremy dzieli się zazwyczaj według działania lub rodzaju skóry – mówi. U nas też zdarzają się produkty przeciwzmarszczkowe bez wyraźnego wskazania grupy wiekowej, ale większość kobiet szuka jednak tego rodzaju informacji na opakowaniach. Chcemy przede wszystkim wiedzieć, czy nie jesteśmy na dany preparat za młode. Zmarszczki i wiek, w którym się pojawiają, to bardzo drażliwy temat.
Ja nie mam zmarszczek!
Czy 40-latka kupi krem z oznaczeniem 55+, by wykorzystać go np. jako silniejszą, stosowaną raz na jakiś czas kurację przeciwzmarszczkową? Na pewno nie! – twierdzą właścicielki drogerii, z którymi rozmawialiśmy na ten temat. Wiedzą co mówią, każda z nich ma ponad 20 lat doświadczenia w biznesie kosmetycznym i w handlu.
– Gdy nie jestem w stanie dokładnie rozpoznać wieku klientki, podaję krem z niższej kategorii widełek wiekowych, które założyłam. Czasem, chcąc coś zasugerować, przedstawiam propozycje z dwóch kategorii wiekowych, opowiadam o składnikach, działaniu i obserwuję reakcję. Sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji twarzy, a produktów przeciwzmarszczkowych szczególnie, wymaga wielkiej dyplomacji – mówi Danuta Arendt, właścicielka drogerii Zuzanna w Łodzi. Opowiada, jak raz zdarzyło jej się wprost zaproponować klientce krem 50+, jako odpowiedni do jej wieku. Była przekonana, że tak jest. Ta wybuchła oburzona: „Ja jeszcze nie mam 50 lat!”. – Wybrnęłam jakoś z tej sytuacji tłumacząc, że oczywiście rozumiem, że pięknie wygląda, a kremy przeciwzmarszczkowe nie są na zmarszczki, ale aby im zapobiegać, ale od tamtej pory unikam takich sytuacji jak ognia – mówi pani Danuta.
Te same spostrzeżenia ma Maria Chmielewska, właścicielka drogerii Koliber w Bielsku-Białej. – Kobiety nigdy nie sięgają po kremy przeznaczone dla wyższych kategorii wiekowych. Jak mam wątpliwości co do wieku, podaję na ladę różne produkty do wyboru, mniej więcej próbując trafić w odpowiedni. Przenigdy nie pytam wprost o wiek, to zakazane – żartuje się pani Maria. Też ma w zanadrzu anegdotę o klientce, przy której nie można było nawet wypowiedzieć słowa „zmarszczki”, nie mówiąc o propozycji jakiegokolwiek kremu z tej kategorii. – Czego ja nie próbowałam, żeby nakłonić tę panią do zakupu kosmetyków, które na pewno przysłużyłby się jej cerze. Dopiero po spotkaniu klasowym, gdy porównała się z rówieśniczkami, wpadła do mojego sklepu i kupiła wszystko co możliwe o działaniu przeciwzmarszczkowym, wygładzającym, liftingującym – śmieje się.
Właścicielka drogerii Celux w Suwałkach, Celina Kamińska, mówi że do pewnego wieku kobiety w ogóle nie myślą o kremach przeciwzmarszczkowych i nie przekonuje ich żadna argumentacja o profilaktyce. Dopiero kiedy zaczynają widzieć wyraźne zmarszczki, sięgają po tego typu produkty. A i 60-latki potrafią oburzyć się: „Ja nie mam zmarszczek!”.
50+ najwyżej w rankingach
Wygląda na to, że sama myśl o tym, że się starzejemy, jest paraliżująca. Zanim się z nią pogodzimy, postępujemy według zasady: „jak czegoś nie widać, to tego nie ma”. Efekt? Mniejszy popyt na kremy 30+, 40+. Od 50+ w górę zaczyna się ruch w interesie. Przyznają to sami producenci, jak i pokazują wyniki sprzedaży w sklepach.
– Zdecydowanie najlepiej w mojej drogerii sprzedają się kremy przecizmarszczkowe z przedziału wiekowego 50+ i 60+, nieźle też 70+ – mówi Danuta Arendt. Myślę, że pomiędzy 40+ a 60+ jest to stosunek 1 do 6 – dodaje.
W Suwałkach u pani Celiny Kamińskiej, patrząc na wyniki sprzedaży ze wszystkich miesięcy w roku, najwyższe notowania mają kremy 50+. – Niezły popyt jest też na kremy 60+, nieco słabszy na 70+ i 45 +, „pięćdziesiątki” są zdecydowanie hitem – mówi. Zapytana, dlaczego tak się dzieje odpowiada: – Panie przed czterdziestką naprawdę często nie używają kremów przeciwzmarszczkowych, choć wydaje się to niepojęte. W naszej drogerii przeprowadzamy testy skóry, mamy bliski kontakt i podstawę do rozmów z klientkami, które to otwarcie przyznają. Potem te zmarszczki zaczynają być jednak coraz bardziej widoczne i kremy przeciwzmarszczkowe stają się koniecznością, kobiety nie potrafią się bez nich obejść. 50-latki są dziś aktywne zawodowo, chcą być zadbane, podobać się. Używają wszelkich dostępnych środków, by przedłużyć młodość.
Pani Maria z bielskiego Kolibra przyznaje, że oferta 30+ sprzedaje się bardzo słabo i niektórzy producenci wycofują tego typu linie ze swojej oferty, choć niedawno je wprowadzali. Tu również najwyżej w rankingach stoi segment 50+. – Być może kiedyś, jak nie było oferty dla pięćdziesięciolatek, kupowały one kremy w kategorii 40+ – zastanawia się. – Teraz sprzedaż rozłożyła się na kolejne segmenty, również 60+, 70+.

70+ coraz popularniejsze

Wyraźnie widać, że producenci wypuszczając na rynek nowe linie, skupiają się bardziej na kobietach dojrzałych.
– Największym segmentem kremów anti-aging są kosmetyki dedykowane do wieku 50-60 lat. W tym okresie zachodzi w ciele i skórze kobiet wiele ważnych procesów, które znacząco wpływają na wygląd, a tym samym na samopoczucie. Poszukują więc one skutecznych kosmetyków, które pomogą im utrzymać młody wygląd na dłużej – mówi Joanna Stefaniak z Lirene. – Rośnie też liczba konsumentek sięgających po kremy 70+. Coraz więcej kobiet w tym wieku prowadzi aktywny styl życia, czytają poradniki i magazyny kobiece, śledzą programy telewizyjne. Są świadome, że ich skóra wymaga szczególnej ochrony, i że warto kupować kremy dla nich przeznaczone – dodaje.
– Z naszych analiz wynika, że największą sprzedaż rotują kosmetyki przeznaczone dla grupy wiekowej 50+ – mówi Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne. – Statystyki demograficzne wskazują, że społeczeństwa się starzeją, wydłuża się również średnia długość życia. Kobiety w dojrzałym wieku są świadome swoich potrzeb, wiedzą, że dobry wygląd ma wciąż duże znaczenie i wpływa na ich poczucie pewności siebie. Pragną zachować piękny wygląd, ale przy tym są wymagającymi konsumentkami – z uwagą śledzą nowości pojawiające się na rynku, sprawdzają ich skład, właściwości, by dobrać kosmetyk, który będzie ściśle odpowiadał potrzebom ich skóry. Nie oznacza to jednak, że nasze działania będziemy skupiać wyłącznie na tej grupie wiekowej. Proponujemy szeroką ofertę wyspecjalizowanych kosmetyków dla konsumentek w różnym wieku. Zamierzamy wspierać wszystkie te segmenty – zapowiada Katarzyna Butrymowicz-Knap.
Tu też widać kryzys
Karina Kozerska z Eveline Cosmetics podkreśla, że kremy przeciwzmarszczkowe to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się kategorii. – Klientki dokonują świadomych zakupów. To przemyślana decyzja, a nie impuls. Niechętnie zmieniają kremy, a jeśli to już robią, to szukają konkretnych składników, np. kwasu hialuronowego, komórek macierzystych czy peptydów. Ważna jest też dla nich relacja jakości do ceny oraz zaufanie do marki.
Katarzyna Butrymowicz-Knap dodaje, że kobiety zwracają uwagę na cenę kosmetyków, ale ten aspekt nie jest dla nich najważniejszy. Istotne jest, aby produkt był skuteczny oraz dobrany adekwatnie do potrzeb i problemów skóry. To prawda. Właścicielki drogerii również przyznają, że liczy się przede wszystkim jakość, skuteczność produktu, do której za pierwszym razem trzeba klientki przekonać – poświęcić im czas, opisać działanie preparatu. Jeśli obietnice zostaną potwierdzone, pojawia się przywiązanie do marki. Cena nabiera jednak coraz większego znaczenia. W Łodzi u pani Danuty i w Bielsku-Białej u pani Marii przystępna cena kremu przeciwzmarszkowego to 20-25 zł. Takich sprzedaje się najwięcej. – Potem jest przeskok do produktów w granicach 100 zł, ale po takie sięga około 10 proc. klientek mojej drogerii. Kiedyś było inaczej, rynek bardzo się zmienił – mówi Danuta Arendt.
Podobne spostrzeżenia ma pani Celina z Suwałk, choć u niej na półkach stoją zdecydowanie droższe kremy. – Te klientki, które płaciły po 100 zł za jeden krem, w tej cenie chcą teraz kupić serię. Kiedyś krem za 200 zł sprzedawałam bez problemu, dziś muszę długo poczekać na takiego klienta. Nawet osoby bardziej zamożne liczą pieniądze – opowiada.
Generalnie, według opinii właścicielek drogerii, najlepiej sprzedają się kremy na dzień, po nich kremy na noc. Trudniej, ich zdaniem, dziś namówić kobiety na zakup kremów pod oczy albo specjalistycznego serum. Znów kwestia oszczędności.
Tańsze czy droższe produkty przeciwzmarszczkowe są dziś niewątpliwie motorem rozwoju kategorii produktów do pielęgnacji twarzy. A ona sama, dzięki innowacjom, utrzymuje trend wzrostowy. – W związku ze zmianami demograficznymi rynek kosmetyków anti-aging znacznie poszerzył się w przeciągu ostatnich lat, ale stał się też niezwykle konkurencyjny. Nie oznacza to jednak, że nie ma już miejsca dla nowych rozwiązań – podsumowuje Katarzyna Butrymowicz-Knap. Możemy być więc pewni, że wiosną rozsypie się worek z przeciwzmarszczkowymi nowinkami. 
Katarzyna Bochner


Kremy przeciwzmarszczkowe – najsilniejsze w kategorii pielęgnacji twarzy

Olga Adamkiewicz, dyrektor Marketingu & PR
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja
Jaki udział mają kremy przeciwzmarszczkowe w sprzedaży kategorii pielęgnacji twarzy w Hebe?
To najsilniejsza podkategoria w obrębie pielęgnacji twarzy.
Ma ona ogromny udział w tej kategorii, bo ponad połowa ze sprzedawanych w Hebe kosmetyków do pielęgnacji twarzy, to właśnie kremy przeciwzmarszczkowe.
Czy są widoczne wyraźne różnice w sprzedaży produktów przeznaczonych dla różnych grup wiekowych?
Tak, widać znaczące różnice. Najsłabszą grupą są kremy przeznaczone dla kobiet w wieku 26+ do 35+. Panie raczej nie mają w tym wieku jeszcze silnej potrzeby stosowania kremów przeciwzmarszczkowych, nie chcą za szybko do nich przyzwyczajać skóry, wybierają więc raczej kremy dostosowane do problemów skórnych – nawilżające, matujące bądź inne. Natomiast produkty z przedziału 50+ i 60+ sprzedają się najlepiej w segmencie kremów przeciwzmarszczkowych. W tych grupach wiekowych stosuje się je już raczej regularnie, kobiety są dużo bardziej świadome, starają się jak najbardziej zmniejszyć efekty starzenia.
Popyt na produkty tanie, gorsza sprzedaż kosmetyków z wyższej półki cenowej oraz spłaszczanie się różnic pomiędzy segmentami cenowymi – czy w Hebe widoczne są te tendencje? 
W Hebe, wbrew tym tendencjom, największym zainteresowaniem cieszą się produkty ze średniej półki cenowej. Pielęgnacja twarzy należy do kategorii, w której jakość jest bardzo istotna. Klienci starają się uważać na to, co nakładają na twarz. Wyjątek wśród produktów z niższej półki cenowej stanowi marka Ziaja, w przypadku której klienci doceniają przede wszystkim dobry stosunek ceny do jakości. Pozostałe marki z najniższej półki cenowej mają mniejszy udział w sprzedaży.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
28.10.2025 11:46
Z PERFECTA PRO age FACTOR CZAS DZIAŁA NA TWOJĄ KORZYŚĆ
Z PERFECTA PRO age FACTOR CZAS DZIAŁA NA TWOJĄ KORZYŚĆMateriał Partnera

PERFECTA PRO age FACTOR to innowacyjna linia pielęgnacyjna, która wspiera naturalne piękno skóry i aktywuje jej wewnętrzny potencjał. Synergiczne działanie pięciu bioaktywnych czynników wzrostu w połączeniu z precyzyjnie dobranymi składnikami aktywnymi – takimi jak peptydy i ceramidy – zapewnia wielowymiarowe efekty: wspomaga odbudowę skóry, wygładza ją i wyraźnie redukuje widoczność oznak starzenia. To połączenie najnowszych osiągnięć biotechnologii z głębokim zrozumieniem rytmu skóry – by czas działał na jej korzyść.

Inspiracją do stworzenia linii PERFECTA PRO age FACTOR była sama skóra – jej naturalny rytm oraz wewnętrzny potencjał do regeneracji i odnowy. Każda pora doby niesie ze sobą inne wyzwania pielęgnacyjne: w ciągu dnia zależy nam na tym, by cera była gładka i promienna, podczas gdy noc to dla niej czas intensywnej odbudowy i głębokiego relaksu. Kosmetyki z linii PERFECTA PRO age FACTOR zostały skomponowane tak, by harmonijnie współgrać z biologicznym zegarem skóry i zapewnić widoczne efekty tu i teraz, jednocześnie działając w sposób długofalowy, przynosząc realne, trwałe korzyści pielęgnacyjne.

W centrum formuł znalazło się aż pięć bioaktywnych czynników wzrostu, inspirowanych rozwiązaniami stosowanymi w nowoczesnej dermatologii. Działają one synergicznie z kompleksami peptydowymi i ceramidowymi, aktywując naturalne procesy odnowy skóry, poprawiając jej jędrność i redukując widoczność zmarszczek. Efekt? Skóra staje się wyraźnie gładsza, bardziej elastyczna i pełna blasku – dzień po dniu.

A czym są czynniki wzrostu? Jaką rolę pełnią w kosmetykach do pielęgnacji skóry? Czynniki wzrostu to białka, które odgrywają kluczową rolę w procesach regeneracji, gojenia ran oraz stymulacji wzrostu komórek. W serii PERFECTA PRO age FACTOR znajdziecie ich aż 5! 

Insulin-like Growth Factor - 1 aktywuje odnowę skóry i wspiera syntezę kwasu hialuronowego, poprawiając jej sprężystość. 

Epidermal Growth Factor stymuluje komórki odpowiedzialne za regenerację naskórka. Dzięki jego działaniu skóra staje się bardziej gładka, jędrna i elastyczna. Wspomaga również procesy gojenia ran, co czyni go idealnym składnikiem w produktach do pielęgnacji po zabiegach dermatologicznych. 

Acidic & basic Fibroblast Growth Factor są odpowiedzialne za stymulację komórek produkujących kolagen i elastynę, które są kluczowe dla utrzymania jędrności i elastyczności skóry. Ich obecność w kosmetykach przyczynia się do poprawy struktury skóry oraz redukcji zmarszczek. 

Vascular Endothelial GF wpływa na poprawę ukrwienia i dotlenienia skóry. Dzięki jego działaniu skóra staje się bardziej promienna i zdrowa. Wspiera także proces regeneracji, co czyni go cennym składnikiem w produktach przeznaczonych do pielęgnacji skóry zmęczonej i pozbawionej blasku.

PERFECTA PRO age FACTOR to odpowiedź na trend pro-age i smart skincare – pielęgnację nowoczesną, świadomą i efektywną, która celebruje dojrzałość i stawia na zdrowy, promienny wygląd skóry. Dzięki połączeniu tych 5 bioaktywnych czynników wzrostu z peptydami i kompleksem ceramidów, formuły działają wielowymiarowo: odbudowują, wygładzają i zmniejszają widoczność oznak starzenia. Kremy PRO age FACTOR odpowiadają na zróżnicowane potrzeby skóry dojrzałej w ciągu całej doby. Krem na dzień koncentruje się na wygładzeniu i rozświetleniu, natomiast formuła na noc wspiera intensywną regenerację i odbudowę. Oba kosmetyki wzajemnie się uzupełniają, tworząc skuteczną i kompleksową rutynę pro-age. Dopełnieniem pielęgnacji są wysoko wyspecjalizowane sera, z których każde odpowiada na konkretny problem skóry – od intensywnego nawilżenia i wypełnienia, przez regenerację i ukojenie, aż po widoczny efekt liftingu. 

POZNAJ kremy i sera PERFECTA PRO age FACTOR

Krem aktywnie wygładzający na dzień

image
Materiał Partnera

34,99 zł/50 ml

Lifting, odmłodzenie i nawilżenie

Krem został stworzony z myślą o potrzebach każdego typu skóry dojrzałej, w szczególności

dla osób pragnących zadbać o gładkość, sprężystość i zachowanie jędrności skóry.

  • Wygładza linie mimiczne i zmarszczki
  • Przywraca napięcie, jędrność i elastyczność
  • Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia
  • Wzmacnia barierę hydrolipidową i regeneruje skórę

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

4 peptydy o potencjale biomimetycznym 4 P Complex:

  • CalmPep – redukuje napięcie odpowiedzialne za powstawanie zmarszczek mimicznych, widocznie wygładzając skórę.
  • CeraPep – peptyd w połączeniu z ceramidem wspomaga regenerację i odbudowę bariery ochronnej skóry, poprawiając jej elastyczność i nawilżenie.
  • DuoLipoPep – peptydy, zamknięte w liposomach, wspierają syntezę kolagenu, poprawiając kondycję skóry i przywracając jej młodzieńczą jędrność.

Stosowanie: Codziennie rano wmasować krem w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.

Dla najlepszych rezultatów stosować z wybranym serum z linii PRO age FACTOR. 

Efekt: Z każdym dniem skóra zyskuje jedwabistą gładkość, głębokie nawilżenie, sprężystość

i naturalny blask.

Krem aktywnie odbudowujący na noc

image
Materiał Partnera

34,99 zł/50 ml

Regeneracja, odmłodzenie i odbudowa

Bogata, otulająca konsystencja kremu działa intensywnie w czasie snu, gdy skóra

ma największe zdolności regeneracyjne.

  • Przywraca komfort, gładkość i napięcie
  • Spłyca zmarszczki i linie mimiczne
  • Odbudowuje barierę hydrolipidową
  • Głęboko nawilża, pozostawiając skórę aksamitną w dotyku

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

Ceramide CPLX – zaawansowany kompleks ceramidów, który skutecznie odbudowuje naturalną barierę hydrolipidową skóry, pomagając zatrzymać nawilżenie i może chronić skórę przed podrażnieniami. Działa jak kompres regeneracyjny – koi, odżywia i przywraca komfort nawet najbardziej wymagającej cerze.

Stosowanie: Codziennie wieczorem wmasować krem w oczyszczoną skórę twarzy, szyi

i dekoltu. Dla najlepszych rezultatów stosować z wybranym serum z linii PRO age FACTOR.

Efekt: Po przebudzeniu skóra jest wypoczęta, wygładzona i wyraźnie zregenerowana.

Serum liftingujące

image
Materiał Partnera

39,99 zł/30 ml

Skuteczne ujędrnienie i wymodelowanie owalu twarzy

Lekkie, wysoko skoncentrowane serum, idealne dla skóry wymagającej poprawy jędrności

i elastyczności.

  • Redukuje widoczność zmarszczek i linii mimicznych
  • Poprawia sprężystość i napięcie skóry
  • Wygładza i rozświetla cerę
  • Intensywnie nawilża i przywraca młodszy wygląd

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

Aktywator Liftingu - kompleks nowej generacji, skutecznie napina i wygładza, poprawia jędrność i redukuje zmarszczki. Wzmacnia skórę, wypełnia, liftinguje i przywraca jej młodszy wygląd dzień po dniu.

Stosowanie: Nałożyć rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować samodzielnie lub dla uzyskania lepszych efektów pod krem pielęgnacyjny z linii PRO age FACTOR.

Efekt: Już po 1. użyciu skóra wygląda na gładszą, bardziej napiętą i ujędrnioną.

Serum kojąco - regenerujące

image
Materiał Partnera

39,99 zł/30 ml

Skuteczne ukojenie i wzmocnienie skóry twarzy, szyi i dekoltu

Serum o lekkiej, kojącej konsystencji, idealne dla skóry przesuszonej, ściągniętej i potrzebującej odnowy.

  • Zapewnia ulgę i ukojenie skórze
  • Redukuje uczucie dyskomfortu, napięcia i szorstkości
  • Wspiera regenerację i odbudowę płaszcza hydrolipidowego
  • Przywraca miękkość i gładkość

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

PREBIOTIC CPLX - zaawansowany kompleks prebiotyczny z inuliną i beta-glukanem, który wspiera rozwój korzystnej mikroflory skóry, przywracając jej naturalną równowagę. Wzmacnia barierę ochronną i redukuje dyskomfort.

Stosowanie: Nałożyć rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować samodzielnie lub dla uzyskania lepszych efektów pod krem pielęgnacyjny z linii PRO age FACTOR.

Efekt: Już po 1. użyciu: ukojenie, wygładzenie i widoczna poprawa kondycji skóry.

Serum nawilżająco - wypełniające

image
Materiał Partnera

39,99 zł/30 ml

Nawilżenie, które wypełnia skórę twarzy, szyi i dekoltu

Serum idealne dla skóry suchej, odwodnionej i tracącej jędrność.

  • Intensywnie nawilża na wielu poziomach
  • Wypełnia drobne zmarszczki i wygładza skórę
  • Wzmacnia barierę skóry
  • Przywraca komfort i elastyczność

Co działa?

5 bioaktywnych czynników wzrostu: IGF-1, EGF, acidic FGF & basic FGF, VEGF oraz

booster NMF - kompleks składników, naśladujący obecny w skórze Naturalny Czynnik Nawilżający (NMF), odpowiedzialny za intensywne nawilżenie, wspomaganie bariery ochronnej skóry i przeciwdziałanie utracie wody.

Stosowanie: Nałożyć rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować samodzielnie lub dla uzyskania lepszych efektów pod krem pielęgnacyjny z linii PRO age FACTOR.

Efekt: Już po 1. użyciu skóra staje się bardziej nawilżona, gładsza i przyjemna w dotyku.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
23.10.2025 08:04
THERAMID — skoncentrowane produkty dla gładszej i bardziej promiennej skóry
THERAMID — skoncentrowane produkty dla gładszej i bardziej promiennej skóryMateriał Partnera

Marka Theramid to prawdziwe odkrycie w świecie świadomej pielęgnacji. Powstała w hiszpańskim laboratorium Niche Beauty Lab, które od początku swojej działalności kieruje się ideą „from the lab to you” — czyli tworzenia formuł bezpośrednio w oparciu o badania naukowe, a nie chwilowe trendy

To nie jest kolejna linia kosmetyków obiecująca „natychmiastowy efekt”. Theramid to terapie dla skóry, które mają działać długofalowo — odbudowywać i wzmacniać barierę hydrolipidową, przywracać cerze naturalną równowagę a także korygować niedoskonałości.

Jednym z najważniejszych celów marki jest regeneracja i wsparcie skóry. Formuły Theramid często łączą intensywne składniki aktywne (wysokie stężenia witamin, kwasów, peptydów czy antyoksydantów) z substancjami łagodzącymi, które niwelują ryzyko podrażnień. 

image
Materiał Partnera

Even-In czyli nowość przeciw przebarwieniom

To odpowiedź na potrzeby osób, które szukają skutecznego rozwiązania na przebarwienia, plamy pigmentacyjne i nierówny koloryt cery.

image
Materiał Partnera

Even-In to intensywna kuracja rozjaśniająca, która działa zarówno na już istniejące przebarwienia, jak i zapobiega powstawaniu nowych.

Poznaj prawdziwy game-changer w pielęgnacji skóry z problemem nadprodukcji melaniny który dostarcza naukowo opracowane rozwiązania pielęgnacyjne.

Jak działa Theramid Even-In?

Formuła Even-In to połączenie najskuteczniejszych składników depigmentujących, które razem tworzą terapię o potrójnym działaniu: redukują istniejące przebarwienia, hamują nadprodukcję melaniny, rozświetlają skórę i wyrównują jej koloryt.

Kluczem do skuteczności jest połączenie trzech substancji:

  • Kwasu traneksamowego (Tranexamic acid) – blokuje on procesy zapalne, które pobudzają nadmierną produkcję melaniny.
  • Kwasu kojowy (Kojic acid) oraz alfa-arbutyny (Alpha arbutin) – te związki hamują aktywność enzymu tyrozynazy, kluczowego w procesie powstawania plam pigmentacyjnych.

Te trzy składniki działają synergicznie, dzięki czemu skutecznie rozjaśniają cerę, niwelują plamy potrądzikowe, posłoneczne i hormonalne, a jednocześnie zapobiegają powstawaniu nowych przebarwień.

Dodatkowe wsparcie dla zdrowej i promiennej skóry

Even-In to nie tylko produkt na przebarwienia. Formuła została wzbogacona o łagodzące i nawilżające składniki, które dbają o komfort skóry oraz jej prawidłowe funkcjonowanie:

  • azeloglicyna – działa przeciwzapalnie, lekko rozjaśnia i przywraca cerze naturalny blask.
  • NAG (N-acetylglukozamina) oraz betaina – pomagają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, wygładzają i poprawiają elastyczność skóry.

Dzięki temu Even-In nie tylko rozjaśnia przebarwienia, ale także poprawia strukturę skóry, pozostawiając ją gładką, miękką oraz promienną.

Efekty potwierdzone badaniami klinicznymi

W badaniach przeprowadzonych na grupie 24 kobiet w wieku 35–60 lat (z łagodną lub umiarkowaną hiperpigmentacją) po 8 tygodniach stosowania uzyskano imponujące wyniki:

  • Redukcja przebarwień i wyrównanie kolorytu skóry o 22%
  • 91% badanych zauważyło, że ma bardziej promienną, świetlistą cerę
  • 82% potwierdziło redukcję widoczności przebarwień
  • 100% przyznało, że skóra stała się gładsza i milsza w dotyku

To liczby, które mówią same za siebie — Theramid Even-In naprawdę działa.

Inne produkty Theramid warte uwagi: trójka top sprzedażowa

Na koniec warto wyróżnić trzy już dobrze znane i często polecane produkty Theramid, które mogą świetnie uzupełnić pielęgnację, także w połączeniu z Even-In:

1. Theramid  TETRAMID C.E.F​ - kuracja z witaminą C, 30 ml

image
Materiał Partnera

To intensywne serum z potrójną witaminą C, które skutecznie rozświetla cerę, wyrównuje koloryt oraz chroni skórę przed oznakami fotostarzenia. Dzięki połączeniu trzech stabilnych form witaminy C, witaminy E i kwasu ferulowego działa silnie antyoksydacyjnie i rozjaśniająco. Regularne stosowanie sprawia, że skóra staje się jaśniejsza, gładsza oraz bardziej jędrna, z widocznie mniejszą liczbą przebarwień.

2. Theramid Copper Peptide - terapia przeciwstarzeniowa z peptydami miedzi 3%, 30 ml

image
Materiał Partnera

Zaawansowane serum przeciwstarzeniowe z najwyższym stężeniem czystych peptydów miedzi dostępnym na rynku. Formuła intensywnie stymuluje produkcję kolagenu i elastyny, poprawiając jędrność, elastyczność oraz strukturę skóry. Dodatkowo działa silnie antyoksydacyjnie a także regenerująco — chroni przed stresem oksydacyjnym, wspiera procesy naprawcze oraz widocznie wygładza zmarszczki, nadając cerze zdrowy, promienny wygląd.

3. Theramid Azid - rozjaśniająca terapia do twarzy z kwasem azelainowym zmniejszająca zaczerwienienia, 30 ml

image
Materiał Partnera

Intensywna, wielofunkcyjna kuracja z 15% kwasem azelainowym, która skutecznie redukuje niedoskonałości, zaczerwienienia oraz przebarwienia. Formuła działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie i regulująco, dzięki czemu skóra staje się gładsza, jaśniejsza, bardziej jednolita. Dodatkowo zawartość karnozyny i mączki owsianej wzmacnia barierę ochronną, łagodzi podrażnienia a także opóźnia procesy starzenia skóry.

W ofercie Theramid każdy znajdzie coś dla siebie — niezależnie od potrzeb skóry, wieku czy typu cery. To marka, która łączy naukę z realnymi efektami, oferując skoncentrowane terapie dopasowane do konkretnych problemów. Jeśli marzysz o zdrowej, promiennej i zadbanej skórze — warto wypróbować Theramid i odkryć jej moc od pierwszych aplikacji.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. październik 2025 02:59