StoryEditor
Zdrowie
09.04.2024 09:48

Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.

<strong>Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.</strong>
Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce. / Materiał Partnera
<strong>Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.</strong>
/ Materiał Partnera
<strong>Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.</strong>
/ Materiał Partnera
<strong>Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.</strong>
/ Materiał Partnera
<strong>Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.</strong>
<strong>Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.</strong>
<strong>Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.</strong>
<strong>Innowacyjny suplement diety wspierający wzrost włosów już w Polsce.</strong>
Gallery
Nourkrin®, światowy lider w dziedzinie terapii Proteoglycan Replacement Therapy, wprowadza na polski rynek dwa kolejne produkty: Nourkrin® Man i Nourkrin® Woman. Opatentowana formuła tych innowacyjnych preparatów stanowi przełom w pielęgnacji włosów. Za produktem stoi 30 lat badań naukowych nad proteoglikanami oraz ponad 200 naukowych publikacji.

Nourkrin® bazuje na opatentowanym i naukowo opracowanym kompleksie Marilex, który wspiera utrzymanie prawidłowego cyklu wzrostu włosa. Proteoglikany znajdują się w bliskim sąsiedztwie mieszka włosowego, tym samym wpływają na jakość włosa oraz jego grubość. Co więcej, udowodniono, że proteoglikany wspierają prawidłowy cykl życia włosów. Produkt jest już bestsellerem w wielu krajach, takich jak Wielka Brytania, Meksyk, USA, Indie i Brazylia. Teraz, dzięki wprowadzeniu na polski rynek Nourkrin® Man i Nourkrin® Woman, polscy konsumenci również będą mieli szansę skorzystać z innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie pielęgnacji włosów. 

 

Nourkrin® Man i Nourkrin® Woman to pochodne produktu Nourkrin® Hair Growth inClinic, który zdobył uznanie wśród specjalistów branży dermatologicznej zdobywając Perłę Dermatologii Lekarzy Medycyny Estetycznej. Skład suplementu diety jest oparty jedynie na naturalnych składnikach, dzięki czemu nie powoduje skutków ubocznych.

 

"Średnio 60% kobiet i 80% mężczyzn doświadcza na pewnym etapie swojego życia problemu utraty włosów. Dzięki Proteoglycan Replacement Therapy, można skutecznie wspierać terapię trychologiczną poprzez suplementację proteglikanów" – mówi trycholog Anna Mackojć. 

 

W badaniach przeprowadzonych na 3000 użytkownikach Nourkrin®, aż 83% respondentów zgłosiło znaczną poprawę wzrostu włosów po stosowaniu preparatów przez 12 miesięcy.* Długotrwała obecność na rynku oraz liczne publikacje naukowe dotyczące Nourkrin® sprawiają, że produkt zyskuje coraz szersze uznanie.

 

Dla osób borykających się z problemem wypadania włosów, Nourkrin® staje się niezastąpionym wsparciem, przynoszącym efekty już po kilku miesiącach stosowania.* Produkty Nourkrin® Man i Nourkrin® Woman są już dostępne w aptekach i drogeriach  oraz sklepie Nourkrin: https://proteoglikany.pl/ 

 

*Thom E. Nourkrin®: Objective and Subjective Effects and Tolerability in Persons with Hair Loss.J Int Med Res. 2006;34(5):514-9.

 

O Nourkrin®: 

Nourkrin® to marka specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach dla utrzymania zdrowych włosów. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu i licznym badaniom naukowym, preparaty Nourkrin® cieszą się uznaniem zarówno wśród specjalistów, jak i klientów na całym świecie. Nourkrin® Man i Nourkrin® Woman to najnowsze produkty tej renomowanej marki. Wprowadzane na polski rynek mają dostarczyć skuteczne wsparcie w rozwiązaniach dla osób borykających się z problemem wypadania włosów.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zdrowie
19.05.2025 13:00
Tydzień Godnego Porodu: o sile decyzji i prawie do szacunku
Tydzień Godnego Porodu: o sile decyzji i prawie do szacunkuMateriał Partnera

W dniach 19-25 maja 2025 roku w całej Polsce odbywać się będzie Tydzień Godnego Porodu – ogólnopolska inicjatywa organizowana przez Fundację Rodzić po Ludzku w ramach Międzynarodowego Tygodnia Godnego Porodu. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: „Plan porodu – poznaję moje potrzeby i prawa”, a partnerem ogólnopolskim wydarzenia została marka Mustela która od lat wspiera rodziców, inwestując w rozwój produktów opartych na bezpieczeństwie, delikatności i szacunku dla potrzeb kobiet w ciąży i dzieci.

Z potrzeby szacunku rodzi się zmiana

Choć Tydzień Godnego Porodu ma w Polsce stosunkowo krótką historię, to sama inicjatywa ma już ponad 20 lat. Od 2011 roku koordynację Międzynarodowego Tygodnia Godnego Porodu przejęła Europejska Sieć Stowarzyszeń Okołoporodowych (ENCA), której członkiem jest także Fundacja Rodzić po Ludzku od 2016 roku tworząca w tym zakresie przestrzeń do edukacji i wymiany doświadczeń.

Tydzień Godnego Porodu to znacznie więcej niż seria wydarzeń – to manifest wartości i przypomnienie, że każda kobieta ma prawo do świadomego porodu. W tym roku w centrum uwagi znajduje się plan porodu – dokument, który w polskim systemie opieki zdrowotnej jest z jednej strony formalnym narzędziem, a z drugiej, symbolem sprawczości i podmiotowości kobiety. 

Tydzień pełen spotkań, edukacji i ważnych rozmów

W trakcie TGP w całej Polsce odbędą się liczne spotkania z ekspertami – położnymi, doulami, doradczyniami laktacyjnymi, fizjoterapeutami uroginekologicznymi i innymi specjalistami, którzy na co dzień wspierają kobiety w ciąży i w połogu. W programach lokalnych wydarzeń znajdą się m.in. warsztaty z pozycji wertykalnych, technik łagodzenia bólu porodowego, zajęcia dla par przygotowujących się do porodu, a także projekcje filmów i spotkania dyskusyjne poświęcone jakości opieki okołoporodowej w konkretnych placówkach.

Nie zabraknie też tematów trudnych – o porodach traumatycznych, nagłych cesarskich cięciach, braku poszanowania intymności czy łamaniu prawa do informacji. 

Wspólnie budujemy kulturę świadomego rodzicielstwa

Tegorocznym obchodom towarzyszy zaangażowanie partnera ogólnopolskiego – marki Mustela. Obecność Musteli w tej inicjatywie nie jest przypadkowa. Marka z portfolio francuskiego laboratorium kosmetycznego, jest już znana z zaangażowania w działania wspierające wellbeing kobiet w okresie okołoporodowym. Jak podkreśla Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience): „Wspólna misja – budowanie kultury troski, empatii i odpowiedzialności wokół narodzin – czyni tę współpracę czymś więcej niż formalnym partnerstwem. To realne wsparcie dla zmiany społecznej, której od lat domagają się kobiety w Polsce.”

Warto wspomnieć, że wszystkie wydarzenia w ramach Tygodnia Godnego Porodu są bezpłatne i otwarte dla każdego – przyszłych rodziców, członków rodzin, personelu medycznego i wszystkich osób, którym bliskie są tematy świadomego rodzicielstwa. To przestrzeń dla dialogu, refleksji i działania – lokalnie, ale z globalną ideą w tle: poród może i powinien być doświadczeniem godnym, wspierającym i bezpiecznym.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
17.05.2025 19:53
Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty “gluten free”
Dane Glovo pokazują, że dieta bezglutenowa nie jest już niszowa – stała się istotnym elementem codziennych zakupów spożywczych Polakówmat.prasowe

Polscy konsumenci zamawiają o 88 proc. więcej produktów bezglutenowych, niż rok temu – wynika z danych Glovo, przeprowadzonych z okazji Międzynarodowego Dnia Celiaklii. Jak zatem wyglądają zakupowe nawyki Polaków, związane z produktami bez glutenu?

Z danych platformy Glovo wynika, że kategoria produktów “gluten free” odnotowuje rekordowy wzrost popularności. W okresie rok do roku kupiliśmy ich o 88 proc. więcej w ramach  codziennych zakupów spożywczych. Najczęściej spośród artykułów ze znakiem przekreślonego kłosa wybieramy wędliny, pieczywo i słodycze.

Analiza danych Glovo z okresu maj 2024-kwiecień 2025 (w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej) pokazuje, że Polacy nie tylko zamówili o prawie 90 proc. więcej produktów gluten free, ale także o prawie połowę (45 proc.) wzrosła liczba użytkowników, którzy dołożyli taki produkt do koszyka.

Produkty bezglutenowe – nie tylko dla osób chorych

Celiakia to autoimmunologiczna choroba, na którą według Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej w Polsce cierpi około 1 proc. populacji, czyli blisko 380 tys. osób. Nietolerancja glutenu, będąca łagodniejszą formą reakcji organizmu, dotykać może nawet 6 proc. Polaków. Jednak znaczący wzrost zainteresowania produktami bezglutenowymi wynika nie tylko z rosnącej liczby zdiagnozowanych przypadków celiakii, ale także z popularyzacji diety bezglutenowej wśród osób bez medycznych przeciwwskazań. 

Dane Glovo pokazują, że dieta bezglutenowa nie jest już niszowa – stała się istotnym elementem codziennych zakupów spożywczych Polaków. Z drugiej strony, w odpowiedzi na ten trend rynkowy, coraz więcej producentów wprowadza do swojej oferty produkty bezglutenowe i odpowiednio je oznacza, co w efekcie przyczynia się do wzrostu statystyk sprzedaży tej kategorii.

Bezglutenowy koszyk Polaków: co się w nim mieści?

Najczęściej wybieramy bezglutenowe wędliny i pieczywo, a na trzecim miejscu znajdują się słodycze. Choć przetwory mięsne nie są kojarzone z zawartością glutenu, często zawierają jego dodatek w postaci wypełniaczy lub przypraw – z tego powodu odpowiednie oznaczenie wędlin ma kluczowe znaczenie dla kupujących.

Zobacz też: Dieta bezglutenowa przeniknęła do kosmetycznego świata

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 19:42