StoryEditor
Producenci
30.05.2023 00:00

3 nowe sklepy Rituals już w czerwcu

Do końca 2023 r. Rituals chce mieć w Polsce 40 swoich sklepów / fot. materiały prasowe
Tempo rozwoju Rituals Cosmetics na polskim rynku nadal przyśpiesza, a w czerwcu zaplanowane są otwarcia w trzech nowych lokalizacjach. Tym razem Rituals zagości w Toruniu (Toruń Plaza, 07.06), Lesznie (Galeria Leszno, 14.06.2023) oraz Koszalinie (Forum Koszalin, 28.06), co uczyni z tego ostatniego już 30. sklep marki w Polsce.

Podczas uroczystego otwarcia sklepu Rituals na ulicy Marszałkowskiej, prezes marki Raymond Cloosterman ogłosił, że w 2023 roku liczba sklepów w Polsce ma się podwoić, co oznacza, że do końca roku produkty holenderskiej marki będą dostępne w ponad 40 lokalizacjach na terenie Polski.

Czytaj więcej: Założyciel Rituals Cosmetics zapowiada otwarcie przynajmniej 40 sklepów w Polsce

Aby osiągnąć ten ambitny cel, marka systematycznie otwiera nowe salony. Od głośnego otwarcia na Marszałkowskiej, pojawiło się aż 5 nowych sklepów. Oprócz Wola Park w Warszawie, Rituals zadebiutował również w nowych miastach, takich jak Bydgoszcz, Kielce, Radom i Płock. W planach na czerwiec są kolejne 3 otwarcia — Toruń (Toruń Plaza), Leszno (Galeria Leszno) i Koszalin (Forum Koszalin).

Z okazji otwarcia nowych sklepów, Rituals przygotował wyjątkowe prezenty dla swoich klientów. Pierwszych 50 zakupów będzie miało okazję otrzymać specjalne torebki prezentowe, w których znajdą się pianki pod prysznic w żelu o pojemności 50 ml, kremy do ciała o pojemności 70 ml oraz dwie próbki. Ponadto, wszyscy klienci, którzy zrobią zakupy za minimum 190 złotych tego dnia, otrzymają w prezencie mini patyczki zapachowe z kolekcji Classic Collection. Dodatkowo, w dniach otwarcia wszystkie pianki pod prysznic będą objęte atrakcyjną promocją — będą dostępne za 30 złotych, w porównaniu do standardowej ceny 39 złotych. Jest to doskonała okazja dla klientów do zapoznania się z produktami Rituals.

Rituals to firma, która została założona w 2000 roku w Amsterdamie; obecnie obecna jest w ponad 36 krajach, w tym w takich metropoliach jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork. Firma dysponuje imponującą siecią sprzedaży, obejmującą ponad 1000 sklepów, 3000 punktów w ramach shop-in-shop oraz 5 obiektów spa.

Czytaj także: Rituals świętuje Dzień Ziemi promocją na refille

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.02.2025 16:28
Pierre Gasly nowym ambasadorem perfum Gentleman Givenchy
Givenchy

Francuska marka perfum Givenchy Parfums ogłosiła nawiązanie współpracy z Pierre’em Gasly, kierowcą Formuły 1, który został nowym ambasadorem linii męskich zapachów Gentleman Givenchy. Wybór ten podkreśla elegancję i determinację sportowca, który swoją karierę wyścigową rozpoczął w młodym wieku, osiągając sukcesy na kolejnych etapach motorsportu. Współpraca ta zbiega się z premierą nowego zapachu z tej linii – Gentleman Society, który pojawi się na rynku jeszcze w tym roku.

Gasly, urodzony w 1996 roku, zadebiutował w Formule 1 podczas Grand Prix Malezji w 2017 roku. W kolejnych sezonach zdobywał cenne doświadczenie i sukcesy, w tym historyczne podium podczas Grand Prix Brazylii w 2019 roku, czyniąc go najmłodszym Francuzem na podium F1. Jego największym osiągnięciem pozostaje zwycięstwo w Grand Prix Włoch w 2020 roku. W 2024 roku ukończył sezon jako dziesiąty w klasyfikacji kierowców, a jego zespół BWT Alpine F1 Team zajął szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów, do czego przyczyniło się m.in. jego piąte podium w Grand Prix Brazylii.

CEO Givenchy Parfums, Romain Spitzer, podkreślił, że Gasly doskonale odzwierciedla ducha marki, łącząc w sobie dążenie do doskonałości, nowoczesne podejście oraz naturalną elegancję. Jego obecność jako ambasadora Gentleman Givenchy ma podkreślić te wartości oraz inspirować mężczyzn na całym świecie. Wybór sportowca wskazuje na rosnące znaczenie połączenia luksusu i sportu, które zyskuje coraz większą popularność w świecie perfum i mody.

Sam Pierre Gasly wyraził entuzjazm związany z nową współpracą, podkreślając, że Givenchy to marka, która reprezentuje wartości bliskie jego sercu: odwagę, szacunek i zaangażowanie. Jako ambasador Gentleman Givenchy będzie twarzą nowego zapachu Gentleman Society, którego premiera odbędzie się jeszcze w tym roku.

To nie jedyny mariaż świata sportu z kosmetycznym. W ostatnich latach w świat beauty wkroczyli jako ambasadorowie/ambasadorki lub właściciele/właścicielki marek m.in. Cameron Brink (Urban Decay), Serena Williams (Wyn Beauty), Jake Paul (W), Jared McCain (Sally Hansen), i Iga Świątek (Lancôme).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
17.02.2025 15:07
Your Turn – nowy rozdział w perfumowej drodze Billie Eilish
Najnowsza kompozycja Billie Eilish, czyli Your Turn, zwraca uwagę zupełnie zabawnym flakonemEilish Fragrances

Your Turn, najnowszy zapach sygnowany przez artystkę młodego pokolenia, stanowi zmianę w stosunku do poprzednich perfum, wydawanych przez piosenkarkę pod własnym nazwiskiem jako Eilish, Eilish No. 2 i Eilish No. 3. Konsekwentnie są one wytwarzane z uwzględnieniem wegańskich składników.

Pierwsze perfumy Billie Eilish zadebiutowały w 2021 i okazały się dużym sukcesem (szczególnie pierwsza, oparta na wanilii kompozycja). Pierwsze trzy odsłony perfum sygnowanych przez Eilish trafiły do charakterystycznych flakonów w kształcie popiersia piosenkarki. 

Najnowsza kompozycja, czyli Your Turn, zwraca uwagę zupełnie innym, zabawnym flakonem w kształcie połączonych ze sobą, srebrzystych kostek do gry. 

Zawsze byłam niezwykłą pasjonatką zapachów, uwielbiam proces tworzenia czegoś nowego. Z przyjemnością dzielę się najnowszym zapachem i flakonem w mojej kolekcji perfum, Your Turn – zapowiedziała Billy Eilish.

Najnowszy zapach został opracowany we współpracy z Parlux Ltd., głównym “nosem” zapachu jest Frank Voelkl – ceniony perfumiarz z DSM-Firmenich. Voelkl stoi za sukcesemem kilku cenionych niszowych kompozycji (np. You – Glossier, Santal 33 – Le Labo).

Tworzenie Your Turn z Billie było podróżą pełną odkryć. Pracowaliśmy nad niezliczonymi iteracjami, aby opracować zapach, który oddaje ciepło i bogactwo drzewa sandałowego, a jednocześnie zawiera coś niespodziewanie świeżego. To zapach, który odzwierciedla wizję indywidualności i wyjątkowości Billie – wyjaśnił Voelkl. 

Podobnie jak wszystkie wcześniejsze perfumy Eilish, również formuła Your Turn zawiera składniki czyste i wegańskie. W produkcji opakowania wykorzystano przyjazny dla środowiska Envirofoil, wytwarzany w pełni przy użyciu odnawialnej energii wiatrowej. 

Proces był piękną współpracą, od stworzenia zapachu po projekt butelki. To wstęp do kolejnego etapu współpracy z Billie Eilish Fragrances – podkreśliła Lori Singer, prezes Parlux Ltd. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. luty 2025 16:40