StoryEditor
Producenci
26.05.2025 09:37

ADOS cosmetics w kobiecych rękach!

Od dnia 1 kwietnia 2025 roku działalność firmy jest kontynuowana przez nową właścicielkę Jolantę Osuchowską.

Moim celem będzie kontynuowanie dalszego rozwoju firmy stworzonej ponad 40 lat temu.  Inspiracją dla mnie i zaszczytem będzie dalsza współpraca z branżą kosmetyczną, przy  jednoczesnym utrzymaniu wszelkich dotychczasowych standardów, w tym wysokiej jakości  produktów i zadowolenia odbiorców, a także dalszej dobrej współpracy z kontrahentami – mówi Jolanta Osuchowska 

Nowa Prezes jest ściśle związana z firmą ADOS, gdyż brała udział w jej powstawaniu. 

Jednocześnie podkreślamy, że nazwa, siedziba, struktura oraz sposób prowadzenia  działalności pozostają niezmienne. Jesteśmy wciąż tą samą firmą ADOS, z tą samą misją i  zaangażowaniem w dostarczaniu Państwu produktów najwyższej jakości.

image
Materiał Partnera

ADOS cosmetics to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. Jesteśmy liderem na rynku polskim w produkcji lakierów i odżywek do paznokci. Oferujemy  również najwyższej jakości kosmetyki do makijażu oczu i ust. Mamy w swoim portfolio marki:  ados cosmetics – kosmetyki dobrej jakości w dobrej cenie, art de Lautrec – ekskluzywna  marka premium, Mr Nail – produkty do profesjonalnej pielęgnacji paznokci oraz vegan natural – kosmetyki wegańskie na bazie składników pochodzenia naturalnego. 

Tworzymy także kosmetyki pod marką własną — PRIVATE LABEL dla klientów krajowych i zagranicznych. Szeroki wybór opakowań, formuł produktowych, wariantów kolorystycznych oraz  indywidualne podejście do każdego zamówienia gwarantują możliwość stworzenia produktu zgodnego z oczekiwaniami klienta. 

Tusz do rzęs WATERPROOF MASCARA Long Lashes – Nowość!

image
Materiał Partnera

Mascara wodoodporna gwarantuje trwałość makijażu nawet przy kontakcie z wodą.  Dzięki wodoodpornym właściwościom tusz zapewnia makijaż, który nie rozmazuje się pod  wpływem deszczu, potu ani wysokich temperatur. Długotrwała formuła sprawia, że Twoje  spojrzenie będzie wyraziste przez cały dzień w każdych okolicznościach. To idealne  rozwiązanie na specjalne okazje, upalne dni, aktywność fizyczną czy wzruszające momenty pełne łez. Tusz łatwo się aplikuje, a wygodna silikonowa szczoteczka idealnie rozdziela rzęsy,  zapobiegając ich sklejaniu. Pomalowane rzęsy są wyraźnie dłuższe i bardziej widoczne. Dostępny w czarnym kolorze. Cena: 15,64 zł/8 ml. 

Zobacz produkty na naszej stronie: www.ados.pl 

Kosmetyki dla dzieci 

image
Materiał Partnera

Lakier do paznokci dla dzieci AQUA GIRL 

image
Materiał Partnera
Lakier do paznokci o delikatnej formule na bazie wody stworzony specjalnie dla dzieci. Utrzymuje się na paznokciach, dopóki dłonie nie zostaną umyte ciepłą wodą z mydłem. Oznacza to, że lakieru nie trzeba usuwać przy pomocy zmywacza do paznokci. Dzięki temu produkt jest przyjazny i bezpieczny dla dzieci. Cena: 14,99 zł/8 ml. 

Produkty dostępne w sklepie online  

Błyszczyk do ust dla dzieci – LIP GLOSS for kids  

image
Materiał Partnera
Błyszczyk do ust z formułą dla dzieci na bazie składników naturalnych. Wzbogacony o ekstrakt z wiśni i olej z nasion słonecznika nawilża, wygładza oraz odżywia i regeneruje. Dzięki zawartości masła shea zapobiega pękaniu i wysychaniu ust oraz doskonale chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem. Olejek rycynowy posiada doskonałe właściwości antyoksydacyjne i przeciwzapalne. Lip gloss swój słodki smak zawdzięcza stewii. Pozostawia efektowny połysk na ustach.  

Produkt dostępny w 2 słodkich kolorach: perłowym z drobinkami o zapachu pomarańczy oraz różowym o zapachu truskawki.

Cena: 15,80 zł/4,5 ml. 

Kosmetyki inspirowane naturą 

Vegan natural to linia kosmetyków stworzona na bazie dobroczynnych składników  pochodzenia naturalnego. Produkty są odpowiedne dla wegan, bo nie zawierają  komponentów pochodzenia zwierzęcego. To idealne rozwiązanie dla każdego, kto dba  o środowisko i poszukuje wysokiej zawartości składników naturalnych. 

W składzie linii vegan natural znajdują się wegańskie pomadki do ust, lakiery i odżywki do  paznokci, olejek do skórek oraz mascara.

image
Materiał Partnera

Pomadka ochronna vegan natural  

Zawiera 90% składników pochodzenia naturalnego, w tym oleje: konopny, ze słodkich  migdałów, z pestek malin, słonecznikowy, rycynowy, arganowy oraz masło masło shea i kakaowe. Pomadka regeneruje, wygładza i odżywia usta, zapobiega ich pękaniu i wysychaniu.  Tworzy warstwę ochronną przed słońcem, wiatrem i mrozem. Cena: 11,99 zł/4.8 g. 

image
Materiał Partnera

Dostępna w trzech smakach:  

  • Naturalna - pomadka o zapachu i smaku delikatnej wanilii, pozostawia usta w naturalnym kolorze. Nie barwi, a jedynie nadaje subtelny połysk. 
  • Liczi – pomadka posiada zapach i smak egzotycznego owocu liczi, pozostawia usta ładnie zabarwione na różowo. 
  • Jagoda – pomadka o zapachu i smaku kuszącej jagody, pozostawia usta elegancko zabarwione na karminowo. 

Wegańskie produkty do paznokci 

Lakier zawiera 75% składników pochodzenia naturalnego. W palecie występują kolory, które  bazują na barwach czerpanych z przyrody jak zieleń lasu, ciemna jagoda, czerwona róża,  kropelka rosy czy odcień pochmurnego nieba. Lakier szybko schnie, jest odporny na  odpryskiwanie i utrzymuje się na paznokciach do 5 dni. Cena: 15,99 zł/6 ml. 

image
Materiał Partnera

Linię uzupełniają: 

  • Wegański olejek do skórek i paznokci NAIL & CUTICLE OIL - odżywia i regeneruje  płytkę paznokcia, uelastycznia skórki i zapobiega ich wysuszeniu. Cena: 16,99 zł/8 ml. 
  • Wegański wypełniacz nierówności RIDGE FILLER - świetnie wygładza, wzmacnia i  rozświetla paznokcie kamuflując niedoskonałości. Cena: 15,99 zł/6 ml. 
  • Wegański utwardzacz GREEN HARDENER - wzmacnia paznokcie i zapobiega ich  łamliwości, można go stosować samodzielnie lub jako bazę pod lakier wegański. Cena:  15,99 zł/6 ml.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony w celu poznania pełnej oferty. Wszelkie pytania dotyczące nawiązania współpracy prosimy kierować na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
16.07.2025 10:42
L‘Oréal w top 100 najbardziej wpływowych firm 2025 magazynu TIME
L‘Oréal został doceniony przez TIME za swoje innowacyjne podejście i długofalową strategię skutecznego pozyskiwania i rozwijania wpływowych, globalnych mareklorealgroupe IG

L‘Oréal poinformował, że trafił do grona 100 najbardziej wpływowych firm 2025 według magazynu TIME. Znalezienie się L‘Oréal w piątej edycji tej prestiżowej listy plasuje francuski koncern w kategorii „Tytanów” – największych i najbardziej znanych firm na świecie.

Wyróżnienie to przyznawane jest przez amerykański magazyn firmom, które wyróżniły się znaczącym wpływem, innowacyjnością, ambicją i sukcesami. L‘Oréal został szczególnie doceniony za swoje innowacyjne podejście i długofalową strategię skutecznego pozyskiwania i rozwijania wpływowych, globalnych marek.

TIME docenił niezwykłą drogę marki CeraVe, uznając jej znaczącą rolę w napędzaniu globalnego rynku dermokosmetyków. Od momentu przejęcia przez L‘Oréal w 2017 roku, CeraVe przekształciła się z lokalnej marki amerykańskiej w markę odnoszącą sukces globalnie, która przekroczyła granicę 2 mld euro sprzedaży i jest obecnie dostępna na rynkach całego świata. Jej droga od podstawowego produktu, rekomendowanego przez dermatologów, do stania się globalnym fenomenem i viralową sensacją na TikToku doskonale ilustruje – zdaniem TIME – niezrównaną zdolność L‘Oréala do szybkiego reagowania na zmieniające się trendy w dziedzinie urody oraz na potrzeby konsumentów.

Umieszczenie nas na liście TIME100 to dobitne uznanie dla zaangażowania naszych zespołów, naszego skupienia na innowacjach naukowych i naszej zdolności do budowania marek, które prawdziwie łączą ludzi na całym świecie – komentuje Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny L‘Oréal.

L‘Oréal działa na rynku kosmetycznym już od 115 lat, mając za cel spełnianie aspiracji kosmetycznych konsumentów na całym świecie.

Nasz cel, jakim jest tworzenie piękna, które porusza świat, definiuje nasze podejście do piękna jako niezbędne, inkluzywne, etyczne,zaangażowane w zrównoważony rozwój społeczny i środowiskowy. Dzięki naszemu szerokiemu portfolio 37 międzynarodowych marek i ambitnym zobowiązaniom dotyczącym zrównoważonego rozwoju w ramach programu L’Oréal for the Future, oferujemy każdemu na całym świecie to, co najlepsze pod względem jakości, skuteczności, bezpieczeństwa, uczciwości i odpowiedzialności, jednocześnie celebrując piękno w jego nieskończonej różnorodności – podkreśla francuski koncern, zatrudniający ponad 90 tys. pracowników.

Koncern jest aktywny we wszystkich kanałach dystrybucji: e-commerce, rynek masowy, domy towarowe, apteki, perfumerie, salony fryzjerskie, butiki marek i handel detaliczny.

W 2024 roku Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości 43,48 mld euro. Posiadając 21 ośrodki badawcze w 13 krajach na całym świecie oraz dedykowany zespół ds. badań i innowacji, składający się z ponad 4 tys. naukowców i 8 tys. specjalistów ds. cyfrowych, L’Oréal koncentruje się na kreowaniu przyszłości piękna i staniu się potęgą w dziedzinie technologii kosmetycznych.

W 2025 roku Grupa L’Oréal została uznana przez magazyn Fortune za najbardziej innowacyjną firmę w Europie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
16.07.2025 10:05
Aktorka Zhao Liying – nową twarzą kosmetyków Givenchy
37-letnia Zhao Liying znana jest z wielu głównych ról w chińskich serialach - teraz będzie też reprezentować markę GivenchyGivenchybeauty IG

Chińska aktorka Zhao Liying została nową globalną ambasadorką marki kosmetycznej – potwierdziło w tym tygodniu Givenchy. To pierwsza współpraca celebrycka francuskiej marki od czasu, gdy Sarah Burton objęła stery dyrektor kreatywnej Givenchy we wrześniu 2024.

37-letnia Zhao Liying znana jest z wielu głównych ról w chińskich serialach, takich jak „Podróż kwiatów” (2015), „Historia Minglan” (2018) i „Dziki rozkwit” (2022), za który otrzymała nagrodę dla najlepszej aktorki. Zhao wystąpiła również w wielu filmach kinowych.

Aktorka, pochodząca z prowincji Hebei, rozpoczęła swoją karierę w 2006 roku po zwycięstwie w konkursie talentów, szybko zyskując popularność dzięki rolom w filmach „Legenda Lu Zhen” (2013) i „Szef i ja” (2014). Ostatnio aktorka zagrała w filmie „We Girls” z 2025 roku, dramacie kryminalnym w reżyserii Feng Xiaogang.

Informacji o nawiązaniu współpracy pomiędzy Givenchy a chińską aktorką towarzyszy nowa kampania kosmetyczna francuskiej marki, gdzie Zhao prezentuje nową szminkę Le Rouge Velvet Matte w kolorze migdałowej terakoty.

Jak podkreślają branżowe media, premiera ta zbiega się planami Givenchy (marki z portfolio LVMH), zmierzającymi w kierunku odświeżenia wizerunku w segmencie makijażu, a tym samym zwiększenia sprzedaży.

W swoim najnowszym raporcie handlowym, opublikowanym w kwietniu br., LVMH odnotowało 3-procentowy spadek sprzedaży w pierwszym kwartale, co nie spełniło planów i potwierdziło ogólne spowolnienie w sektorze i odchodzenie klientów od marek beauty premium z powodu niestabilności sytuacji gospodarczej.

Więcej na ten temat: LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. lipiec 2025 11:30