StoryEditor
Producenci
06.08.2019 00:00

Ajona - naturalny koncentrat pasty do zębów bez fluoru

Skuteczna higiena jamy ustnej zależy od dobrze dobranej pasty do zębów. Wśród past do zębów, wyróżnia się taka, które nie ma w składzie fluoru, za to naturalne składniki i substancje czyszczące.

Aby utrzymać zdrowe zęby i cieszyć się pięknym uśmiechem przez długie lata konieczne jest prawidłowe dbanie o higienę jamy ustnej już od najmłodszych lat. Jednocześnie naturalne produkty kosmetyczne zdobywają rynek i cieszą się coraz większym zaufaniem klientów.

Nowość rynkowa, pasta Ajona spełnia wszystkie te wymagania. Ajona jest produkowana w Niemczech od 67 lat według niezmienionej receptury rodzinnej firmy Dr.Liebe, która istnieje na rynku od ponad 153 lat.

Jak działają składniki Ajony?

Ajona całkowicie rezygnuje z użycia fluoru, barwników i konserwantów, w zamian korzysta z działania swoich wysokowartościowych substancji czynnych. Nie sięga również po sztuczne aromaty, a unikalny zapach zawdzięcza naturalnemu olejkowi z eukaliptusa.

Węglan wapnia i wodorowęglan wapnia służą do delikatnego czyszczenia zębów. Dzięki wytwarzanej łagodnej pianie dodecylosulfonian sodowy wspomaga rozprowadzenie wysokowartościowej substancji czynnej oraz zwiększa skuteczność cząsteczek czyszczących. Delikatność to znak firmowy Ajony, która posiada bardzo niski współczynnik ścieralności RDA = 30. Jest to jeden z najniższych stopni RDA dostępnych na rynku, To dobry produkt dla osób z nadwrażliwością zębów.

Zawarta w Ajonie substancja czynna rumianku hamuje stany zapalne, słodzik poprawia smak a mocznik i wodorofosforek amonowy działają antybakteryjnie. Ważną rolę odgrywają też wysokowartościowe olejki eteryczne, przydatne w terapii jamy ustnej i dziąseł, które działają bakteriobójczo. Takich olejków ma w swoim składzie aż 12.

Wszystkie te unikatowe składniki Ajony neutralizują bakterie, które odkładają się na zębach w formie osadu i kamienia. Bakterie te odpowiadają za stany zapalne dziąseł i ich krwawienie, których konsekwencja mogą być choroby przyzębia.

Ajona nie tylko radzi sobie z bakteriami, ale i zmniejsza prawdopodobieństwo próchnicy, paradontozy oraz chorób przyzębia. Przeciwdziała też krwawieniu dziąseł oraz leczy afty. Regularne mycie zębów preparatem Ajona nie tylko wspomaga zdrowie zębów, ale i zapobiega nieświeżemu oddechowi.

Pasta Ajona jest przeznaczona dla każdego, również dla kobiet w ciąży i karmiących piersią, gdyż nie zawiera w swoim składzie fluoru. W przypadku osób z chorobami przyzębia pasta działa leczniczo i kojąco na zęby i dziąsła. Zapobiega ich krwawieniu, przynosząc ulgę już po pierwszym użyciu. Unikatowy skład Ajony jest zalecany także do czyszczenia języka.

     

     

Wygoda użycia i skuteczność koncentratu

Producent pasty oferuje ją w wygodnej i poręcznej formie o pojemnościach 6 ml i 25 ml. Nieduża tubka jest wygodna i można ja włożyć nawet do małej torebki czy bagażu podręcznego w samolocie. Preparat ten jest mniejszy od tradycyjnych tubek past, bo stanowi koncentrat bez zbędnych wypełniaczy i tubka o pojemności 25 ml starcza aż na ponad 300 myć, czyli odpowiada 4 tubkom tradycyjnej pasty o pojemności 100 ml. Ajona jest doskonałą opcją dla użytkowników szczoteczek elektrycznych, gdyż wymaga ilości pasty wielkości zaledwie główki od zapałki.

Ajona jest dostępna w każdej aptece i w drogeriach Natura i już niebawem na Twojej półce!

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2025 08:24