StoryEditor
Producenci
02.03.2021 00:00

Ambasadorki Avon zachęcają kobiety do dzielenia się swoimi historiami

„Niech Cię usłyszą!” to nowa kampania Avon, która jest częścią globalnej strategii „Watch Me Now”. Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że ich historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania. Dzięki uruchomieniu specjalnej strony marka wesprze także finansowo kampanie społeczne na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa kobiet. Do dzielenia się swoimi historiami przekonują nowe ambasadorki Avon – Kayah i Mery Spolsky.

Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez Avon wśród 8 tys. kobiet z całego świata, w tym z Polski, aż 68 proc. z nich znajduje siłę w historiach innych kobiet, które podzieliły się swoimi doświadczeniami i inspirują je tym samym do działania. To pozwala im uwierzyć, że one także mogą przezwyciężyć trudności i żyć tak, jak sobie wymarzą. Dlatego marka Avon w ramach kampanii „Niech Cię usłyszą!” uruchomiła specjalną stronę watchmenow.avon.com, gdzie dziewczyny (i nie tylko) dzielą się swoimi przeżyciami oraz piszą, co napędza je do działania, z czego są dumne i czego chcą od życia. Za każdą dopisaną historię Avon przekazuje 1 dolara na swoje kampanie społeczne wspierające zdrowie i bezpieczeństwo kobiet.

– W ramach naszej kampanii chcemy pokazać kobietom, że mają one w sobie na tyle siły, by walczyć o siebie, o swoje potrzeby, a także mówić głośno o tym, co myślą, o czym marzą i czego oczekują od życia. Jak pokazują wyniki naszego badania, aż 72proc. kobiet chętnie opowiada o swoich przeżyciach i nie ma przed tym oporów. Głos każdej z nas jest ważny, a teraz może dodatkowo wesprzeć ważny cel, jakim jest wsparcie przez Avon prokobiecych kampanii społecznych – mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

Najnowszy katalog Avon 3/2021 z sesją zdjęciową z udziałem Kayah i Mery Spolsky pojawił się 1 marca. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych i prasie. W ramach akcji powstały specjalne spoty reklamowe, w tym z instruktażem, jak korzystać z aplikacji do udostępniania historii. Będzie można je obejrzeć na stronie avon.pl/niechcieuslysza oraz w serwisie YouTube.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 14:35
Kosmetyczne imperium Kate Moss upada po niespełna trzech latach działalności
Kosmetyki Cosmoss od Kate Moss zadebiutowały na rynku w 2022 r.Shutterstock

Marka Cosmoss, założona przez supermodelkę Kate Moss, wystartowała we wrześniu 2022 r. z bardzo kameralnym portfolio: łącznie sześć produktów – trzy preparaty do pielęgnacji skóry, dwie mieszanki ziołowych herbat oraz jedną mgiełkę zapachową Sacred Mist. Projekt powstał przy wsparciu przyjaciół Moss: dietetyczki Rose Ferguson i homeopatki Victorii Young, a od początku celował w segment premium.

Ceny należały do najwyższych w swojej kategorii: za pojedynczy kosmetyk do pielęgnacji trzeba było zapłacić do 105 funtów, a za 100-ml flakon Sacred Mist – 120 funtów. Dla porównania, średnia cena kremu do twarzy w brytyjskich drogeriach sieciowych wynosi dziś około 20 funtów, co oznaczało pięcio- lub sześciokrotną różnicę.

Choć początkowe zainteresowanie było spore, sygnały ostrzegawcze pojawiły się już w 2024 r. W ciągu ostatnich kilku tygodni oficjalna strona internetowa marki przestała działać, a użytkownicy zgłaszali trudności z zakupem. Ostatni wpis w mediach społecznościowych został opublikowany 18 tygodni temu, co ograniczyło kontakt z odbiorcami i podkopało wiarygodność brandu.

W czerwcu 2025 r. powołano oficjalnych likwidatorów, a Cosmoss weszła w stan dobrowolnej likwidacji – zaledwie 33 miesiące po premierze. Eksperci wskazują, że marka zderzyła się z wyjątkowo konkurencyjnym rynkiem wellness oraz presją kosztów życia, która ograniczyła popyt na drogie kosmetyki. Z wysoką ceną i wąską dystrybucją trudno było zbudować masową skalę; jedynie zapach Sacred Mist zdołał zgromadzić lojalną, lecz niewielką grupę fanów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 13:31
W ich butach walczył Bruce Lee, a teraz – zadebiutują z perfumami
Onitsuka Tiger mat.pras.

Kultowajapońska marka Onitsuka Tiger wprowadzi na rynek jesienią swoją pierwszą kolekcję czterech perfum. Ich twórcą będzie ceniony perfumarz Mark Buxton. Informację podano przy okazji otwarcia nowego, flagowego butiku na paryskich Polach Elizejskich.

Kultowa marka (najbardziej kojarzona z modelem obuwia sportowego, spopularyzowanym przez Bruce’a Lee w “Wejściu smoka”, a później – w wersji zółtej – przez Umę Thurman w “Kill Bill”), prezentuje swoje pierwsze perfumy. Zgodnie z zasadami japońskiego minimalizmu i prostoty, nazwy poszczególnych kompozycji to Onitsuka Tiger One, Two, Three i Four.

Kolekcja ma swoje hasło przewodnie „Wearing Quiet Radiance”. Twórcą kompozycji zapachowych jest ceniony perfumiarz Mark Buxton.

Kreacje Buxtona dla Onitsuka Tiger są opisywane jako „odważne i śmiałe”. Brytyjczyk ma w swoim portfolio blisko 180 kompozycji, wykreowanych dla takich marek jak Burberry, Comme des Garcons, House of Sillage, Le Labo, posiada też własną markę niszową (Mark Buxton).

Cały proces tworzenia zapachów dla Onitsuka Tiger – od doboru składników, ekstrakcję, po mieszanie i butelkowanie – odbywa się wyłącznie w Grasse w Prowansji, znanej w świecie stolicy perfum.

Cztery zapachy Onitsuka Tiger zostaną wprowadzone na rynek jesienią tego roku. Wiadomo, że będą zamknięte w żółtych flakonach, w charakterystycznym dla marki kolorze.

image
Onitsuka Tiger mat.pras.

Także wokół żółtego koloru zaaranżowany został 2-poziomowy butik marki, otwarty na prestiżowych Polach Elizejskich. W sklepie dostępna jest kolekcja fashion Onitsuka Tiger, w tym odzież jeansowa Denivita i obuwie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. lipiec 2025 09:58