StoryEditor
Producenci
18.11.2020 00:00

Amorepacific mianował nowego prezesa

Według raportu opublikowanego przez The Korea Herald, AmorePacific mianował Kim Seung-Hwana kolejnym prezesem grupy.

Kim Seung-Hwan zastąpi obecnego prezydenta Bae Dong-hyuna na stanowisku prezesa grupy na początku 2021 roku. W międzyczasie Jung Hye-Jin będzie kierował jednostką grupy Laneige.

Nowo mianowany prezes zajmował wiele wysokich stanowisk w kierownictwie giganta K-beauty, ostatnio jako szef działu zasobów ludzkich, a jego stosunkowo młody wiek, 51 lat, jest traktowany jako atut.

Mianowanie  Kim Seung-Hwana jest częścią szerszej zmiany przywództwa w firmie, jak informuje The Korea Herald, która ma na celu stymulowanie wzrostu po słabej sprzedaży w ostatnim kwartale.

Amorepacific Group to południowokoreański koncern kosmetyczny, który posiada ponad 30 marek kosmetycznych, pielęgnacyjnych i zdrowotnych, w tym Sulwhasoo, Laneige, Mamonde, Etude i innisfree. Założone w 1945 roku przedsiębiorstwo jest 12. największą na świecie firmą kosmetyczną. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.09.2025 09:26
Christina Aguilera przedłuża współpracę z Revlonem
Christina Aguilera wykonująca utwór ”Dirrty”fot. DSB/Wikimedia Commons, na lic. CC-BY-2.0

Revlon Consumer Products ogłosił przedłużenie licencji zapachowej z Christiną Aguilerą, jedną z najbardziej rozpoznawalnych wokalistek pop, nagrodzoną siedmioma statuetkami Grammy. Współpraca artystki z marką trwa już od ponad dekady, a nowa, długoterminowa umowa wpisuje się w strategię rozwoju Revlonu w segmencie perfum. Jak podkreśla prezes firmy Michelle Peluso, artystyczna wrażliwość Aguilery i jej silna więź z konsumentami czynią ją idealną ambasadorką w kluczowym momencie dla marki.

Umowa przypada na ponad 20 lat od premiery pierwszego zapachu Aguilery. Przez ten czas portfolio artystki, obejmujące m.in. linie Signature, Definition i By Night, zdobyło uznanie konsumentów na całym świecie. Według danych branżowych Aguilera pozostaje numerem jeden wśród kobiecych zapachów sygnowanych nazwiskiem gwiazdy w Niemczech, a jej produkty szybko zyskują popularność w Wielkiej Brytanii, Europie Wschodniej oraz krajach bałkańskich.

Revlon zapowiedział, że w ramach odnowionej współpracy planuje dalsze poszerzanie globalnego portfolio zapachowego. Celem jest nie tylko umacnianie pozycji na rynkach europejskich, ale również dotarcie do młodszej grupy konsumentów, która coraz częściej poszukuje nowoczesnych i przystępnych perfum. Marka liczy, że silny związek Aguilery z jej fanami przełoży się na dalszy wzrost sprzedaży i większe zaangażowanie odbiorców.

Nowa umowa obejmuje także premierę zupełnie nowego zapachu w 2026 roku, skierowanego do młodszej generacji konsumentek. Revlon i Aguilera zapowiadają również wprowadzenie w nadchodzących latach nowego filaru w portfolio, który ma umocnić ich pozycję w globalnym segmencie perfumeryjnym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.09.2025 14:17
Serum do rzęs 4 Long Lashes wycofane z rynku przez zagrożenie zdrowotne
Serum zostało wycofane ze względu na zawartość bimatoprostu.4 Long Lashes

Niemcy zgłosiły do unijnego systemu Safety Gate produkt kosmetyczny – serum do rzęs Eyelash Serum Gold marki 4 Long Lashes – jako niezgodny z przepisami i stwarzający zagrożenie dla zdrowia. Produkt pakowany w plastikową tubę z aplikatorem, sprzedawany m.in. na platformie Amazon, pochodzi z Polski. Zgłoszenie dotyczyło partii o numerze 10.2026/1123101 z kodem kreskowym 5900116047355.

Powodem interwencji było stwierdzenie w składzie bimatoprostu w stężeniu do 0,055 proc. Substancja ta jest stosowana wyłącznie pod kontrolą okulisty i może wywoływać działania niepożądane, w tym uszkodzenia wzroku. Jej użycie jest szczególnie niebezpieczne dla kobiet w ciąży i karmiących piersią, ponieważ może wpływać na zdrowie dziecka. Zgodnie z unijnym rozporządzeniem kosmetycznym, bimatoprost nie jest dopuszczony do stosowania w produktach kosmetycznych.

image
RAPEX Safety Gate

W związku z tym w sierpniu 2025 roku niemieckie organy nadzoru nakazały natychmiastowe wycofanie produktu z rynku oraz wstrzymanie jego sprzedaży. Decyzja weszła w życie 28 sierpnia 2025 roku. Dodatkowo, operatorzy gospodarczy, w tym sprzedawcy internetowi, usunęli oferty serum z platform handlowych – pierwsze działania w tym zakresie odnotowano już 4 lipca 2025 roku.

Sprawa stanowi przykład skuteczności unijnego systemu Safety Gate, który monitoruje bezpieczeństwo produktów konsumenckich. W 2025 roku do bazy trafiały regularnie ostrzeżenia dotyczące wyrobów kosmetycznych, a Eyelash Serum Gold jest jednym z przypadków, w których wykryte naruszenia dotyczyły poważnego ryzyka zdrowotnego i doprowadziły do pełnego wycofania produktu z obrotu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. wrzesień 2025 13:19