StoryEditor
Producenci
24.03.2021 00:00

AS Watson przedstawia swoje cele społeczne i wizję zrównoważonego rozwoju do 2030

Współwłaściciel Rossmanna, AS Watson Group i jej 13 globalnych marek detalicznych i produkcyjnych ogłosiły wprowadzenie nowego celu społecznego oraz Wizji zrównoważonego rozwoju do roku 2030.

Każda marka ma własną inicjatywę społeczną, a ponadto grupa świętuje sukces inicjatywy Smile Community, osiągając wskaźnik 1,8 miliona uśmiechu do równonocy wiosennej (20 marca) 2021 r. I zobowiązała się do zorganizowania 180 akcji opiekuńczych na świecie, aby nadać sens obchodom 180-lecia.

Tymczasem misja grupy w zakresie zrównoważonego rozwoju wyznacza jasne cele na 2030 r., w tym 30-procentową redukcję energochłonności w stosunku do wartości wyjściowej z 2015 r., 40-procentową redukcję emisji gazów cieplarnianych oraz eliminację niepotrzebnego pakowania, unikanie nadmiernego pakowania i wycofywanie PVC, a także osiągnięcie progu 20% zawartości plastiku pochodzącego z recyklingu w opakowaniach z tworzyw sztucznych do 2025 r.

Malin Ngai, dyrektor operacyjny grupy AS Watson i dyrektor generalny AS Watson (Azja i Europa), wyjaśnia: - Jako największy na świecie międzynarodowy sprzedawca produktów zdrowotnych i kosmetycznych, mamy silne poczucie odpowiedzialności za tworzenie lepszego świata poprzez nasze globalne działania. Nasz cel społeczny „wywoływanie uśmiechu na twarzach naszych klientów” jest podstawową wartością naszej działalności i głęboko zakorzenionym w naszym dziedzictwie, od rozdawania darmowych leków potrzebującym przez ochronę zdrowia ludzi przed COVID-19 po produkcję masek medycznych i programy wspomagające szczepienia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.09.2023 15:29

Johnson & Johnson zmienia logo i zapowiada nową erę działalności

W nowym logo Johnson & Johnson każda litera jest odrębnym pociągnięciem pióra. Obowiązywać będzie zarówno długa nazwa, jak i jej skrót J&JJohnson & Johnson
Spółka Johnson & Johnson łączy segmenty technologii medycznej i farmaceutycznej pod wspólna marką. Zmianie tej towarzyszy nowa identyfikacja wizualna, której przekaz podkreśla innowacyjność w stawianiu czoła najpoważniejszym wyzwaniom zdrowotnym.

Spółka Johnson & Johnson poinformowała o połączeniu dwóch segmentów firmy. Farmaceutyczny Janssen będzie teraz nosił nazwę Johnson & Johnson Innovative Medicine, a segment technologii medycznych nadal będzie nosił nazwę Johnson & Johnson MedTech.  

Ogłoszenie to wyznacza nową erę dla firmy Johnson & Johnson, która wykorzystuje swoją wiedzę specjalistyczną w zakresie innowacyjnej medycyny i technologii medycznych do zapobiegania, leczenia i leczenia złożonych chorób oraz wprowadzania inteligentniejszych, mniej inwazyjnych i bardziej spersonalizowanych rozwiązań – podała firma w komunikacie.

image
FOTO: Johnson & Johnson
Na potrzeby tego nowego rozdziału firma zmodernizowała swoje logo. Porzuciła kursywę, która towarzyszyła jej przez ponad 135 lat i była nawiązaniem do podpisu założyciela. Teraz każda litera jest odrębnym pociągnięciem pióra. Obowiązywać będzie zarówno długa nazwa, jak i jej skrót, wokół którego ma być zbudowany większy kapitał. Chodzi o bardziej nowoczesny sposób komunikacji – szczególnie w interfejsach cyfrowych. 

Logo będzie w dalszym ciągu wykorzystywać kolor czerwony, tym razem jednak w wersji jaśniejszej. Ma to oddawać możliwości szybkiego reagowania na wyzwania zdrowotne, ewoluowania z duchem czasu i nadawania tempa. Wykorzystana czcionka ma świadczyć o otwartości marki, jej energii i inkluzywności, a jednocześnie nieść przekaz o jej wyjątkowym podejściu do opieki zdrowotnej. 

Nowe logo, kolory i czcionka zostaną z czasem wprowadzone we wszystkich materiałach firmowych, opakowaniach produktów i elementach marki.

Johnson & Johnson to amerykański koncern koncentrujący się na trzech segmentach działalności: medycznej, farmaceutycznej oraz kosmetycznej. W ramach tej ostatniej zajmuję się produkcją marek Johnson’s Baby, Listerine, Clean & Clear, O.B. i Carefree oraz Le Petit Marseille.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.09.2023 14:18

Henkel został nagrodzony za wkład w ochronę środowiska w postaci nowego projektu opakowania

Płyny Silan w nagrodzonym opakowaniuHenkel
Henkel i CCL, globalna firma produkująca specjalistyczne opakowania, zdobyły nagrodę AWA (Alexander Watson Associates) Sleeve Label Award w kategorii „Wkład w ochronę środowiska" za zrównoważony projekt butelki na płyn do płukania tkanin Silan.

Henkel nawiązał współpracę z opakowaniową firmą CCL, aby usprawnić recykling korpusów butelek PET. Tak powstała nowa generacja pływającego materiału poliolefinowego na rękawy termokurczliwe o nazwie EcoFloat, która umożliwia łatwiejsze oddzielenie rękawa od korpusu butelki w procesie recyklingu.

Abdullah Mahmood Khan, Head of Global R&D Packaging for Fabric Enhancers w firmie Henkel mówi:

Korpus butelek naszych płynów do płukania tkanin w Europie od dawna składa się w 100 proc. z PET pochodzącego z recyklingu i nadaje się do dalszego odzysku. Jednak wielu konsumentów nie usuwa rękawa przed wyrzuceniem butelki, co w większości przypadków oznaczało, że butelka nie może być poddana recyklingowi. Teraz znaleźliśmy rozwiązanie, które umożliwia recykling naszych korpusów butelek.

Materiał o niskiej gęstości można oddzielić od butelek PET w procesie separacji typu sink-float w zakładach recyklingu. Podczas gdy cięższy materiał butelki opada na dno wanny z wodą, lekki materiał rękawa unosi się na powierzchni, nawet z pełnym nadrukiem. Umożliwia to czyste oddzielenie PET od materiału etykiety, co jest niezbędne do uzyskania wysokiej jakości recyklatu PET. 

Projekt został doceniony za wkład w ochronę środowiska i uzyskał nagrodę AWA (Alexander Watson Associates) Sleeve Label Award.

Henkel wykorzystuje nowe rękawy w opakowaniach około połowy swojego portfolio produktów do zmiękczania tkanin w Europie.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. wrzesień 2023 05:56