StoryEditor
Producenci
13.02.2020 00:00

Australijska marka pielęgnacji skóry chce wykorzystać końskie łożysko

Australijska marka produktów do pielęgnacji skóry Né chce umocnić swoją pozycję na rynku produktów do pielęgnacji skóry premium dzięki aktywnemu składnikowi pochodzącemu z końskiego łożyska - informuje cosmeticsdesign-asia.com.

Né to wysokiej jakości marka produktów do pielęgnacji skóry została założona około 18 miesięcy temu przez Bretta Langana, który miał wcześniejsze doświadczenie w dziedzinie medycyny regeneracyjnej z wykorzystaniem terapii komórkami macierzystymi. Podczas gdy kosmetyki pochodzące z ludzkiego łożyska są dostępne na rynku od wielu lat, przedsiębiorca jest głęboko przekonany, że łożysko koni jest najlepszym składnikiem do pielęgnacji skóry.

- Łożysko konia składa się z 450 białek z 10 różnymi kolagenami i naturalnym kwasem hialuronowym. Zawiera również bogate źródło naturalnego kwasu glutaminowego. To najlepsza rzecz do regeneracji skóry - tłumaczy na łamach cosmeticsdesign-asia.com.

Wyjaśnił, że kwas glutaminowy jest lepszy od kwasu hialuronowego, ponieważ jest czystym humektantem skóry, w przeciwieństwie do kwasu hialuronowego, który można znaleźć w całym ciele, w tym w oczach, płucach i stawach. Obecnie nie ma zbyt wielu produktów z kwasem glutaminowym, ale za 10 lat kwas glutaminowy stanie się nowym kwasem hialuronowym, podkreśla przedsiębiorca, utrzymując, że produkty takie zostały niezależnie przetestowane. Stwierdzono, że taki kosmetyk poprawia nawilżenie skóry nawet o 60 proc. w ciągu 30 minut i zmniejsza widoczność drobnych linii o 40 proc. po 28 dniach.

Firma pozyskuje łożysko koni wyłącznie od australijskich rasowych koni wyścigowych, aby zapewnić sobie najlepszą jakość łożyska. W ich pozyskaniu pomagają pielęgniarki i lekarze, którzy po porodzie wkładają łożysko do torby i zamrażają. Dostajemy świeże łożysko, a nie liofilizowane, a więc cały kwas glutaminowy, kwas hialuronowy i kolageny - wyjaśnia Langan.

Przedsiębiorca oszacował, że wiosną firma zebrała łożyska z około 10 000 porodów koni. Każde łożysko waży około ośmiu kilogramów, około 10 razy więcej niż łożysko ludzkie. Brett Langan podkreślił, że w trakcie tego procesu zwierzęta nie są krzywdzone, a łożysko jest zwykle wyrzucane jako odpad medyczny. 

Firma jest otwarta na ekspansję produktów z końskiego łożyska na każdy rynek, który wykaże zainteresowanie. Jest jednak szczególnie zainteresowany Chinami, w których szuka dystrybutora. W opinii biznesmena Azja jest „właściwym miejscem” dla marki, ponieważ łożysko końskie jest szerzej akceptowane w krajach takich jak Japonia i Korea.

 
Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 15:57
Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Orebella już na rynku
Orebella należy do Belli Hadid, uznanej supermodelki i przedsiębiorczyni.Orebella
We wtorek marka należąca do modelki wprowadziła na rynek trzy inauguracyjne zapachy, zawierające dwufazową formułę „wstrząśnięcia w celu aktywacji”, wypełnioną olejkami eterycznymi i bez alkoholowej bazy, jaką zawiera większość tradycyjnych zapachów.

Hadid opracowała unisexowe zapachy marki – w cenach 35 dolarów za 10 ml, 72 dolarów za 50 ml i 100 dolarów za 100 ml – wraz ze światowymi domami zapachowymi Firmenich i Robertet. Window2Soul, kwiatowa woda, zawiera różę i jaśmin, akcentowane cytryną i fasolą tonka; Salted Muse to kompozycja z nutami soli morskiej, różowego pieprzu, drzewa oliwnego, lawendy, drewna i rześkiego bursztynu; Blooming Fire ma natomiast charakter tropikalny, z mieszanką kwiatu monoi z Tahiti, paczuli i bergamotki.

Działając równolegle z zapachami, fundacja Orebella‘s Alchemy Foundation ma na celu wspieranie konkretnych organizacji przekazując darowiznę w wysokości co najmniej 1 proc. całej sprzedaży netto. Pierwszymi partnerami fundacji są Lower East Side Girls Club i PATH International.

Koncepcja marki Orebella narodziła się z wrażliwości Hadid na zapachy na bazie alkoholu i jej skłonności do tworzenia własnych zapachów. Hadid twierdzi, że uprawiając lawendę i destylując olejki na rodzinnej farmie, stworzyła perfumy dla siebie i bliskich, co ostatecznie zainspirowało stworzenie Orebelli. Formuły Orebella zawierają bazę z grzybów śnieżnych oraz mieszankę olejków kamelii, migdałów, oliwek, jojoby i shea, aby wzmocnić trwałość zapachu – zwanego „Oreliksirem”.

Czytaj także: Bella Hadid zapowiada swoją nową markę urodową pod nazwą Orebella

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 14:56
Youthforia w ogniu krytyki za wypuszczenie niemal całkowicie czarnego podkładu
Ultraciemny odcień podkładu Youthforia spotkał się z ogromną krytyką w sieci w związku ze swoim błędnie skomponowanym składem.Golloria George
Marka kosmetyków do makijażu Youthforia spotyka się z ostrym sprzeciwem w związku z najnowszą, nieudaną próbą zwiększenia inkluzywności w swojej linii produktów do makijażu. Najnowszy dodatek marki do linii podkładów Date Night, odcień 600, jest krytykowany za to, że wydaje się prawie nie do odróżnienia od czarnej farby.

W marcu Youthforia wprowadziła 10 dodatkowych odcieni do swojego podkładu Date Night po tym, jak w zeszłym roku marka spotkała się z ostrym sprzeciwem ze strony twórców internetowych, którzy skrytykowali firmę za brak inkluzywności, gdy marka wprowadziła na rynek pierwsze 15 odcieni podkładu w październiku. Golloria George, influencerka, która może pochwalić się 1,5 miliona obserwujących na TikTok, opublikowała w tym tygodniu film, w którym recenzuje najnowszy odcień podkładu wprowadzony na rynek przez Youthforię. Aby podkreślić skalę problemu, nałożyła czarną farbę do twarzy na jedną połowę twarzy i odcień „600” na drugą stronę. Na filmie farba i podkład wyglądały prawie identycznie.

Kiedy mówimy, że chcemy, żebyście zrobili dla nas odcienie [makijażu], nie mamy na myśli pójścia do laboratorium i poproszenia o czarny jak z tych farbek używanych do rasistowskich show [...] Nie tylko w 2024 r. jest to obrzydliwe i lekceważące, ale [produkt] trzeba zdjąć z półek

- powiedziała Golloria George.

@golloria

the darkest shade of the youthforia date night foundation.

♬ original sound - golloria

Zeszłej jesieni firma spotkała się z ostrymi reakcjami za wypuszczenie podkładu z ograniczoną gamą odcieni, oferującą tylko cztery podkłady dla ciemniejszej karnacji. Założycielka Fiona Co Chan przeprosiła, obiecując spotkać się z liderami społeczności w celu poprawy sytuacji. Nawet casting Youthforii, który miał na celu znaleźć modelkę pasującą odcieniem skóry do odcienia podkładu, nie powiódł się, podkreślając niepraktyczność koloru jako produktu do masowej sprzedaży. Marka opublikowała na Instagramie serię filmów w poszukiwaniu modelki, ponieważ podczas pierwszego castingu nie udało się znaleźć odpowiedniego odcienia. Pomimo wielu prób znalezienia odpowiedniej modelki, całość spaliła na panewce.

W filmie na TikToku chemik kosmetyczny Javon Ford potwierdził, że odcień 600 nie zawiera niezbędnych pigmentów półtonowych, a wykorzystuje jedynie pigmenty czarne i białe, wskutek czego nie może odpowiadać kolorowi skóry praktycznie nikogo, niezależnie od tego, jak ciemną ma skórę. Wiele głosów krytyki zwraca uwagę, że marka wypuściła na rynek praktycznie czarną farbkę do skóry, nie wykazując zrozumienia dla pracy z kolorem prawdziwej afrykańskiej skóry.

Czytaj także: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy: MAC, odejdźcie od nazwy Russian Red

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. maj 2024 05:44