StoryEditor
Producenci
13.10.2021 00:00

Avon dofinansował 5 tys. badań USG piersi

15 października rusza 14. edycja akcji Avon „Gabinety z Różową Wstążką”, prowadzonej w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Firma dofinansowała 5 tys. profilaktycznych zabiegów USG. Program jest prowadzony we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum.

Prowadzona w Polsce kampania Avon Kontra Rak Piersi ma na celu zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych, podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz pokazywanie, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Tylko od 2019 roku Avon dofinansował łącznie ponad 18 tys. badań, dając Polkom szansę na wczesną diagnozę. Natomiast globalnie marka przekazała już ponad miliard dolarów na cele ważne dla kobiet na całym świecie.  

Dzięki takim akcjom jak „Gabinety z Różową Wstążką” możemy wcześniej wykrywać raka piersi u kobiet i przekonywać, że profilaktyka ma wielkie znaczenie. Cieszymy się, że od tylu lat mamy możliwość tworzenia razem z marką Avon tej ważnej inicjatywy i przekonywania kolejnych kobiet do zadbania o swoje zdrowie – mówi Ewa Grabiec-Raczak, prezes zarządu Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum.

W tym roku Avon dofinansował 5 tysięcy badań USG piersi. Rejestracja pacjentek rozpocznie się 15 października br., a od 25 października będą mogły skorzystać z badań w wybranych Gabinetach z Różową Wstążką, które wyróżniają się szczególną troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Jak zapewnia Avon, biorące udział w akcji gabinety są rozmieszczone na terenie całego kraju, w większych i mniejszych miastach, aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet w Polsce. Szczegółowa lista gabinetów będzie dostępna od 15 października na stronie: https://avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka-2021/

Od lat, wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki”, zachęcamy Polki do profilaktyki raka piersi i dofinansowujemy tysiące badań USG piersi, by zmienić życie kobiet na lepsze i zapewnić im dobrą, zdrową przyszłość. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pomóc oraz sprawić, żeby systematyczne badania stały się nawykiem i częścią stylu życia wszystkich Polek – podsumowuje Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2025 02:03