StoryEditor
Producenci
13.10.2021 00:00

Avon dofinansował 5 tys. badań USG piersi

15 października rusza 14. edycja akcji Avon „Gabinety z Różową Wstążką”, prowadzonej w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Firma dofinansowała 5 tys. profilaktycznych zabiegów USG. Program jest prowadzony we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum.

Prowadzona w Polsce kampania Avon Kontra Rak Piersi ma na celu zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych, podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz pokazywanie, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Tylko od 2019 roku Avon dofinansował łącznie ponad 18 tys. badań, dając Polkom szansę na wczesną diagnozę. Natomiast globalnie marka przekazała już ponad miliard dolarów na cele ważne dla kobiet na całym świecie.  

Dzięki takim akcjom jak „Gabinety z Różową Wstążką” możemy wcześniej wykrywać raka piersi u kobiet i przekonywać, że profilaktyka ma wielkie znaczenie. Cieszymy się, że od tylu lat mamy możliwość tworzenia razem z marką Avon tej ważnej inicjatywy i przekonywania kolejnych kobiet do zadbania o swoje zdrowie – mówi Ewa Grabiec-Raczak, prezes zarządu Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum.

W tym roku Avon dofinansował 5 tysięcy badań USG piersi. Rejestracja pacjentek rozpocznie się 15 października br., a od 25 października będą mogły skorzystać z badań w wybranych Gabinetach z Różową Wstążką, które wyróżniają się szczególną troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Jak zapewnia Avon, biorące udział w akcji gabinety są rozmieszczone na terenie całego kraju, w większych i mniejszych miastach, aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet w Polsce. Szczegółowa lista gabinetów będzie dostępna od 15 października na stronie: https://avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka-2021/

Od lat, wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki”, zachęcamy Polki do profilaktyki raka piersi i dofinansowujemy tysiące badań USG piersi, by zmienić życie kobiet na lepsze i zapewnić im dobrą, zdrową przyszłość. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pomóc oraz sprawić, żeby systematyczne badania stały się nawykiem i częścią stylu życia wszystkich Polek – podsumowuje Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2025 21:50