StoryEditor
Producenci
13.10.2021 00:00

Avon dofinansował 5 tys. badań USG piersi

15 października rusza 14. edycja akcji Avon „Gabinety z Różową Wstążką”, prowadzonej w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Firma dofinansowała 5 tys. profilaktycznych zabiegów USG. Program jest prowadzony we współpracy ze Stowarzyszeniem ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum.

Prowadzona w Polsce kampania Avon Kontra Rak Piersi ma na celu zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych, podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz pokazywanie, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Tylko od 2019 roku Avon dofinansował łącznie ponad 18 tys. badań, dając Polkom szansę na wczesną diagnozę. Natomiast globalnie marka przekazała już ponad miliard dolarów na cele ważne dla kobiet na całym świecie.  

Dzięki takim akcjom jak „Gabinety z Różową Wstążką” możemy wcześniej wykrywać raka piersi u kobiet i przekonywać, że profilaktyka ma wielkie znaczenie. Cieszymy się, że od tylu lat mamy możliwość tworzenia razem z marką Avon tej ważnej inicjatywy i przekonywania kolejnych kobiet do zadbania o swoje zdrowie – mówi Ewa Grabiec-Raczak, prezes zarządu Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum.

W tym roku Avon dofinansował 5 tysięcy badań USG piersi. Rejestracja pacjentek rozpocznie się 15 października br., a od 25 października będą mogły skorzystać z badań w wybranych Gabinetach z Różową Wstążką, które wyróżniają się szczególną troską o pacjenta oraz najwyższym standardem obsługi. Jak zapewnia Avon, biorące udział w akcji gabinety są rozmieszczone na terenie całego kraju, w większych i mniejszych miastach, aby umożliwić skorzystanie z badań jak największej grupie kobiet w Polsce. Szczegółowa lista gabinetów będzie dostępna od 15 października na stronie: https://avonkontrarakpiersi.pl/gabinety-rozowa-wstazka-2021/

Od lat, wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki”, zachęcamy Polki do profilaktyki raka piersi i dofinansowujemy tysiące badań USG piersi, by zmienić życie kobiet na lepsze i zapewnić im dobrą, zdrową przyszłość. Cieszymy się, że po raz kolejny będziemy mogli pomóc oraz sprawić, żeby systematyczne badania stały się nawykiem i częścią stylu życia wszystkich Polek – podsumowuje Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
22.05.2025 09:55
Psychokosmetologia i pielęgnacja w duchu pro-age
Filozofia pro-age zachęca do akceptacji naturalnych zmian. Są to codzienne, drobne wybory: regularne nawilżanie, stosowanie ochrony przeciwsłonecznejAvene mat.pras.

Większość kobiet ma negatywny stosunek do starzenia się skóry, blisko 60 proc. z nich wskazuje, że m.in. kurze łapki czy zmarszczki na czole są trudne do zaakceptowania. Czy pielęgnacja może być czymś więcej, niż tylko sposobem na młodszy wygląd?

Pielęgnacja w ujęciu psychokosmetologii to przede wszystkim troska i świadoma opieka, obecna na każdym etapie życia. Zamiast intensywnych zabiegów, wdrażanych w odpowiedzi na pierwsze oznaki starzenia, warto budować relację ze swoją skórą znacznie wcześniej. Jak? Dbając o naturalne procesy regencji, pielęgnację dopasowaną do potrzeb czy ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Psychokosmetologia to stosunkowo nowa dyscyplina z pogranicza kosmetologii i psychologii, która dotyczy holistycznej opieki nad organizmem człowieka ze szczególnym uwzględnieniem stresu, psychosomatyki oraz naturalnych metod spowalniających proces starzenia się organizmu. Niezwykle ważne jest w niej promowanie zdrowia i piękna w ujęciu pro-age, troska o siebie, akceptacja własnego wyglądu i świadoma pielęgnacja. Promowane w psychokosmetologii holistyczne podejście jest kluczowe w celu osiągnięcia dobrostanu i lepszej jakości naszego życia

– wyjaśnia Marta-Kolankowska Trzcińska, prekursorka psychokosmetologii w Polsce i prezeska Polskiego Stowarzyszenia Psychokosmetologii.

W parze z tym podejściem idzie również filozofia pro-age, która zachęca do akceptacji naturalnych zmian. Są to codzienne, drobne wybory – jak regularne nawilżanie czy stosowanie ochrony przeciwsłonecznej – mające kluczowe znaczenie dla jej kondycji w dłuższej perspektywie.

Fotoprotekcja to nie chwilowy trend, lecz fundament świadomej pielęgnacji – promieniowanie UV to jeden z głównych czynników odpowiedzialnych za przedwczesne starzenie się skóry. Podobnie nawilżenie – nie tylko przywraca komfort, ale również wspiera barierę hydrolipidową, chroniąc skórę przed utratą jędrności i blasku.

Dla wielu kobiet pielęgnacja to coś więcej niż tylko dbanie o skórę i wygładzanie zmarszczek. Jest to rytuał, dzięki któremu wzmacniają relację z własnym ciałem, emocjami i tożsamością. Jako marka zachęcamy kobiety do odkrywania ich pewności siebie na nowo oraz do dbania o skórę holistycznie przez całe życie - począwszy od fotoprotekcji, przez nawadnianie, aż po wspieranie elastyczności – podkreśla Izabella Lesieur, Marketing Director w Pierre Fabre Polska.

image
Dermokosmetyki DermAbsolu działają na trzy podstawowe objawy starzenia się: suchość, strukturę i nierówny koloryt
Avene mat.pras.

Jak zadbać o skórę i jej dobrostan zgodnie z filozofią pro – age i nurtem psychokosmetologii – o tym 13 maja w Warszawie opowiadały ekspertki marki Eau Thermale Avène podczas premiery prasowej kultowej gamy DermAbsolu w nowym, odświeżonym wydaniu, dopasowanym do potrzeb nowoczesnych kobiet. Dermokosmetyki DermAbsolu działają na trzy podstawowe objawy starzenia się: suchość, strukturę i nierówny koloryt. Intensywnie ujędrniają skórę i poprawiają kontur twarzy. Ważnym wyróżnikiem gamy jest obecność wysoko skoncentrowanych składników aktywnych, takich jak: bakuchiol, niacynamid i glikooleol (pro-ceramidy).

Zobacz też: Koncentrat na utrwalone zaczerwienienia EAU Thermale Avène Antirougeurs ROSAMED nagrodzony srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego

W odpowiedzi na współczesne wyzwania, laboratoria Eau Thermale Avene od niemal 30 lat opracowują innowacyjne rozwiązania dla pielęgnacji skóry wrażliwej tj. kwas hialuronowy o niskiej masie cząsteczkowej obecny w gamie Hyaluron Activ B3, glukozyd askorbylu (wysoce stabilna forma witaminy C) używany w dermokosmetykach Vitamin Activ Cg czy przełomowy filtr TriAsorB™ obecny w produktach z linii SUN.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.05.2025 09:47
Nowe inwestycje w fabryce Unilever w Bydgoszczy warte ponad 150 mln zł
Aby modernizacja części produkcyjnej mogła być zrealizowana, konieczna okazała się również budowa w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania.Unilever Polska

Unilever zakończył kluczową inwestycję w swojej fabryce w Bydgoszczy, jednej z najbardziej kompleksowych placówek koncernu na świecie. Projekt, którego wartość przekroczyła 150 mln zł, obejmował budowę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania oraz uruchomienie dwóch nowoczesnych linii do produkcji dezodorantów w sztyfcie. Uroczyste otwarcie inwestycji odbyło się 21 maja z udziałem władz miasta i przedstawicieli zarządu firmy.

Decyzję o rozbudowie zakładu podjęto w 2021 roku. W trakcie inauguracji Unilever podkreślił strategiczne znaczenie bydgoskiej fabryki jako centrum produkcyjnego obsługującego nie tylko Europę, ale także inne rynki globalne. Obiekt specjalizuje się w produkcji kosmetyków i artykułów higieny osobistej, z czego ponad 90 proc. trafia na eksport. Nowe linie produkujące dezodoranty w sztyfcie mają kluczowe znaczenie – blisko 20 proc. wolumenu produkcji zakładu pochodzi właśnie z tych linii, a głównymi odbiorcami są Wielka Brytania, Włochy i Niemcy.

Realizacja inwestycji była ogromnym wyzwaniem logistycznym. W projekcie uczestniczyło 700 osób spoza organizacji, współpracowano z 50 dostawcami, zrealizowano ponad 300 zamówień. Niektóre elementy dostarczono drogą morską z odległości ponad 11 tys. mil, inne – transportem lotniczym. Zainstalowano 5 km rurociągów, 30 km kabli, wykorzystano 150 ton stali i 600 metrów sześciennych betonu – liczby te obrazują skalę przedsięwzięcia.

image
Inwestycja zakończyła się sukcesem dzięki pasji, profesjonalizmowi i zaangażowaniu ludzi, którzy ją tworzyli, dlatego podziękowania należą się przede wszystkim załodze - powiedziała Dorota Maskiewicz, dyrektorka fabryki Unilever w Bydgoszczy
Unilever Polska

Nowa inwestycja wzmacnia pozycję bydgoskiej fabryki jako jednej z najbardziej elastycznych i zautomatyzowanych jednostek produkcyjnych Unilever. Zakład wyróżnia się możliwością przetwarzania wielu formatów opakowań i typów etykiet, co pozwala na szybkie dostosowanie się do zmieniających się potrzeb rynkowych. Dzięki nowym liniom i infrastrukturze Bydgoszcz staje się kluczowym ogniwem globalnej strategii produkcyjnej firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. maj 2025 00:08