StoryEditor
Producenci
04.07.2023 00:00

Avon ogłosił partnerstwo z Cruelty Free International

Uzyskanie certyfikacji Leaping Bunny podkreśla 30-letnie zaangażowanie firmy Avon w dobrostan zwierząt. / materiały prasowe Avon
Avon ogłosił partnerstwo z Cruelty Free International, dzięki któremu globalna marka kosmetyczna uzyska aprobatę w ramach programu Leaping Bunny. Avon twierdzi, że był pierwszą światową firmą kosmetyczną, która zakończyła testy na zwierzętach, a otrzymanie certyfikatu Leaping Bunny ma podkreślać jej 30-letnie zaangażowanie w dobrostan zwierząt. Wszystkie produkty Avon mają uzyskać oznakowanie Leaping Bunny w ciągu 12 miesięcy. 

Avon ogłosił, że nawiązał partnerstwo z organizacją Cruelty Free International, co pozwoli globalnej marce kosmetycznej otrzymać aprobatę w ramach programu Leaping Bunny. Otrzymanie certyfikatu Leaping Bunny ma zaakcentować 30-letnie zaangażowanie Avonu w dobrostan zwierząt; firma wielokrotnie podkreślała, że była w awangardzie w tej kwestii. Planuje się, że wszystkie produkty Avon zostaną oznaczone symbolem Leaping Bunny w ciągu 12 miesięcy.

Cruelty Free International Leaping Bunny Program to rozpoznawalny na całym świecie złoty standard produktów wolnych od okrucieństwa, którego wymagania wykraczają poza przepisy ograniczające testy na zwierzętach. Aby uzyskać aprobatę w ramach programu, cały łańcuch dostaw Avon został poddany rygorystycznej kontroli, aby zapewnić zgodność z surowymi kryteriami Leaping Bunny. Od 3 lipca 2023 r. wszystkie produkty Avon Fragrance, Care i Anew są zgodne ze standardami Leaping Bunny.

Program jest jedyną standaryzowaną certyfikacją wolną od okrucieństwa, która wymaga wdrożenia przez markę systemu monitorowania dostawców, sprawdzania łańcucha dostaw aż do poziomu producenta składników, przestrzegania polityki ustalonej daty granicznej oraz akceptacji regularnych niezależnych audytów w celu zapewnienia ciągłej zgodności.

Michelle Thew, CEO Cruelty Free International, powiedziała: „Z przyjemnością ogłaszam naszą współpracę z Avon. Współpraca w celu zakończenia testów kosmetyków na zwierzętach i oficjalnego zatwierdzenia linii zapachowych, Avon Care i Anew w ramach programu Leaping Bunny to prawdziwy kamień milowy dla globalnej marki”.

Od 2017 roku Leaping Bunny odnotował 190 proc. wzrost liczby marek pytających o zatwierdzenie w ramach programu, jak donosi portal Cosmetics Business.

Czytaj także: Avon z nową kampanią wspiera społeczność LGBTQIA+

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 16:36
Clarins optymalizuje łańcuchy dostaw i podpisuje strategiczną umowę z FM Logistic
Clarins wraz z FM Logistic pracują nad optymalizacją i zarządzaniem łańcuchem dostaw kosmetycznej marki w Europie FM Logistic
Clarins – globalna grupa kosmetyczna oraz FM Logistic będą współpracować nad wdrożeniem elastycznej sieci dystrybucji produktów marki w dziesięciu krajach europejskich. Po dwóch latach pilotażowego projektu firmy podpisały umowę o strategicznym partnerstwie.

FM Logistic nawiązało współpracę z Clarins, globalną rodzinną grupą kosmetyczną. Jej celem jest wdrożenie sprawnie działającej i elastycznej sieci dystrybucji w dziesięciu krajach europejskich. Sieć będzie obsługiwana z trzech strategicznych lokalizacji logistycznych Clarins we Francji, Hiszpanii i Włoszech.

image
Clarins to luksusowa marka kosmetyczna
fot. Shutterstock
Spersonalizowane rozwiązanie z zakresu „Control Tower”, czyli pełnej integracji danych i zarządzania łańcuchem dostaw, zostało zaprojektowane w celu sprostania wyzwaniom związanym z rozwojem Grupy Clarins w Europie. Zapewnia ono widoczność przepływów w czasie rzeczywistym, planowanie zamówień, zarządzanie ryzykiem, zoptymalizowany wpływ na CSR i transport. Ponadto system ten optymalizuje kompleksowy przepływ logistyczny, aby znacznie zmniejszyć ślad węglowy. Monitorowanie danych w czasie rzeczywistym umożliwia identyfikację obszarów wymagających poprawy i alertów dotyczących łańcucha dostaw.

Po przeprowadzeniu dwuletniego projektu pilotażowego FM Logistic i Clarins podpisały umowę o strategicznym partnerstwie. Ma ono na celu wsparcie europejskiej sieci dystrybucji, która obejmuje dziesięć krajów, a wysyłki odbywają się z trzech kluczowych lokalizacji we Francji (magazyn Clarins w Amiens), Włoszech (magazyn FM Logistic w Vellezzo Bellini) i Hiszpanii (magazyn FM Logistic w Illescas).

– To partnerstwo stanowi ważny kamień milowy w naszych wysiłkach na rzecz optymalizacji operacji logistycznych z naszych 3 centrów w Europie, dzięki konkretnemu i innowacyjnemu rozwiązaniu, które umożliwia precyzyjne śledzenie naszego łańcucha dystrybucji w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wpisuje się to w nasze zobowiązania dotyczące coraz bardziej wydajnej obsługi klienta, zapewniając szybkie, niezawodne i sprawne dostawy, przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko poprzez lokalizację centrów bliżej naszych klientów i wykorzystanie „czystszego” transportu – stwierdził Denis Martin, specjalista ds. transformacji wsparcia biznesowego w Clarins.

FM Logistic Central Europe jest częścią międzynarodowej firmy logistycznej FM Logistic i zajmuje się obsługą rynków w Europie Środkowej. Oddziały firmy w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umożliwiają obsługę klientów w regionie.

Firma dysponuje łącznie ponad 1 mln mkw. powierzchni magazynowej, a także flotą ok. 2 500 pojazdów. Posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 5 tys. pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 14:22
Emma Roberts pierwszą globalną ambasadorką Kiko Milano
Emma Roberts, ambasadorka marki Kiko Milano na Paris Fashion Week w 2023 r.Photo by Pascal Le Segretain/Getty Images
Emma Roberts, amerykańska aktorka i modelka, została pierwszą globalną ambasadorką włoskiej marki Kiko Milano.

Emma Roberts, amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni została pierwszą globalną ambasadorką marki Kiko Milano.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Emmą, która uosabia wiele wartości naszej marki: jest niestrudzenie kreatywna, uwielbia otaczać się artystycznymi umysłami oraz eksperymentować z kolorami i fakturami. Nie możemy się doczekać, aż pokażemy światu efekty tej kooperacji – stwierdził Simone Dominici, dyrektor generalny Kiko Milano.

Co na to Emma Roberts?

–  Sposób, w jaki Kiko Milano myśli o pięknie, jest naprawdę inspirujący. Uwielbiam ich misję i to, że dostarczają wciąż nowe produkty, odpowiadające najróżniejszym ideałom piękna. To idealna fuzja jakości i kreatywności, a przy tym w jednym sklepie mają więcej kolorów, niż kiedykolwiek widziałam! Kto nie chciałby być częścią tego wszystkiego? 

Kiko Milano to włoska marka założona w 1997 roku przez przez Antonio i Stefano Percassich, zakorzeniona jest w wartościach „Made in Italy”, czyli w świecie stolicy mody, sztuki, designu. Specjalizuje się w kosmetykach do makijażu dostępnych w setkach

Sprzedawana jest w ponad 1100  sklepach w 66 krajach i oraz w sklepach i platformach e-commerce. W 2023 roku Kiko odnotowało przychody netto w wysokości około 800 milionów euro i prawie 20 proc. wzrost rok do roku.

Czytaj więcej: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 20:12