Zmniejszyły się również liczby reprezentatywne, które spadły o 9 proc. ogółem, przy czym odnotowano spadek we wszystkich segmentach, a największe spadki pochodzą z Rosji i Brazylii.
- Jesteśmy zadowoleni z postępów, jakie zrobiliśmy w pierwszym kwartale. Udało nam się uzyskać stały wzrost przychodów w trzech z czterech naszych segmentów geograficznych, skorygowany wzrost marży operacyjnej o 50 punktów bazowych i wolne przepływy pieniężne zgodnie z trendami sezonowymi, ponieważ nadal rozwijamy nasze strategie Open Up Avon - powiedział Jan Zijderveld, dyrektor generalny Avon.
Jak podał Jan Zijderveld, firma ma także na koncie sukcesy - Azja i Pacyfik odnotowały silny wzrost, o czym świadczy rozszerzony dostęp do klientów i silna sprzedaż w e-handlu. Dyrektor zapowiedział dalszy spadek kosztów, zwiększenie wydajności i uproszczenie działalności Avon.