StoryEditor
Producenci
22.11.2023 15:12

Avon przedłużył współpracę z GXO. Producent kosmetyków korzysta z usług logistycznych firmy od 15 lat

GXO realizuje m.in. usługi wartości dodanej polegające na przygotowaniu spersonalizowanych świątecznych wersji produktów w specjalnych zestawach prezentowych / GXO
GXO Logistics, największy na świecie operator logistyki kontraktowej, ogłosił dzisiaj przedłużenie umowy z firmą Avon. GXO wspiera działalność producenta kosmetyków od 15 lat, zarządzając centrum logistycznym w Garwolinie, które obsługuje fabrykę Avon w Europie i prowadzi dystrybucję produktów firmy do ponad 50 krajów w Europie, Afryce i Azji.

Firma GXO, która świadczy usługi logistyczne, ogłosiła przedłużenie umowy na obsługę logistyczna fabryki Avon w Garwolinie.

Jean Luc Bessade, dyrektor zarządzający GXO na Polskę, Czechy i Rumunię powiedział:

Jesteśmy dumni, że nasze działania operacyjne mogą wspierać zmieniające się potrzeby Avon związane z dostosowywaniem się do nowych przepisów oraz świadczyć usługi co-packingu i usługi wartości dodanej. Nasze wieloletnie partnerstwo z Avon rozwinęło się dzięki wysokiej jakości obsługi oraz otwartej komunikacji.

GXO zarządza centrum logistycznym w Garwolinie, które obsługuje największą fabrykę Avon w Europie i prowadzi dystrybucję produktów firmy do ponad 50 krajów w Europie, Afryce i Azji. Usługi GXO obejmują magazynowanie, usługi wartości dodanej i wsparcie produkcji. GXO przeznaczyło 2 tys. mkw. na realizację usług wartości dodanej obejmujących przygotowanie spersonalizowanych świątecznych wersji produktów w specjalnych zestawach prezentowych.

Centrum logistyczne GXO w Garwolinie zapewnia również obsługę omnichannel firmy Avon. Świadczy usługi co-packingu, w tym specjalistyczne etykietowanie i kody QR. Co roku pracownicy operatora przygotowują co-packing tysięcy różnych zestawów promocyjnych, pakowanych w torby, tacki i pudełka na prezenty z okazji różnych świąt.

GXO wspiera także Avon w spełnianiu wymogów prawnych i etykietowania produktów pod kątem zmian regulacyjnych obowiązujących na różnych rynkach. Obsługuje również wspólne rozwiązania magazynowe dla firmy Avon i jej dostawców. 

Andrew Wills, senior manager logistics w Avon skomentował:

GXO jest naszym partnerem od 2008 roku, pomagając nam realizować misję tworzenia lepszego świata dla kobiet poprzez wspieranie ich przedsiębiorczości, odwagi i pomysłów na sukces. Usługi wartości dodanej oferowane przez GXO pomogły rozwinąć naszą współpracę. GXO towarzyszy nam także w osiąganiu naszych celów ESG. Liczymy na dalsze wsparcie firmy w rozwijaniu pełnego potencjału naszej logistyki.

GXO wspólnie z Avon realizuje ambitne cele środowiskowe w centrum logistycznym w Garwolinie. Magazyn ma certyfikat ISO 9001 od 2010 roku i ISO 14001 od 2014 roku. Zmniejsza ilość wytwarzanych odpadów poprzez ponowne wykorzystanie materiałów np. tektury, recykling ok. 97 proc. makulatury opakowaniowej i 90 proc. folii z tworzyw sztucznych oraz wykorzystanie dokumentacji elektronicznej w celu zmniejszenia ilości wydruków.

W magazynie zmniejszono też zużycie energii poprzez zastosowanie oświetlenia LED oraz optymalizację tras wózków widłowych, redukując liczbę niezbędnych ładowań akumulatorów.

GXO angażuje się również we wspieranie lokalnych społeczności, których część stanowią jego pracownicy. W tym roku firma była jednym z partnerów wydarzenia Avon Kontra Przemoc - biegnij w Garwolinie, który jest częścią kampanii Avon przeciwko przemocy. Ponad 70 pracowników GXO wzięło udział w biegu, który odbył się w czerwcu.

 

Na całym świecie GXO obsługuje ponad 1 mld produktów kosmetycznych rocznie. Oparator ma ponad 40 lokalizacji świadczących usługi dla luksusowych marek czołowych firm z branży urody i zdrowia. Optymalizuje łańcuchy dostaw, wykorzystując technologię, skalę i wiedzę specjalistyczną, aby usprawnić przepływ towarów i zapewnić obsługę klientów w zakresie e-commerce, dystrybucji wielokanałowej i logistyki zwrotów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 20:03