StoryEditor
Producenci
01.06.2023 00:00

Avon przestawia się na sprzedaż w mediach społecznościowych

Angela Cretu, prezes firmy kosmetycznej Avonfot. materiały prasowe
Avon zdigitalizował swój model biznesowy, wprowadzając wirtualne metody kontaktu. Było to konieczne wobec zmian cyfrowych, społecznych i demograficznych. Wywołało to również rewolucję w polityce CRM i logistyce firmy, którą trzeba było przestawić na bardzo szybkie dostawy „on demand”, bezpośrednio do domów konsumentek – zdradza Angela Cretu, prezes Avon w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Model biznesowy firmy Avon od ponad 130 lat opiera się na tradycyjnej sprzedaży bezpośredniej, czyli na spotkaniach kobiet – czy to w domach, czy w miejscu pracy.

– Teraz musimy się dostosować do oczekiwań młodych pokoleń. A one, choć nie tylko one, tworzą dzisiaj mikrospołeczności w mediach społecznościowych – zauważyła Angela Cretu, prezes Avon w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Dlatego to w mediach społecznościowych organizowane są teraz spotkania sprzedażowe (shopping events), a dzięki nowym technologicznym rozwiązaniom konsultantki mogą od razu, automatycznie, przyjmować zamówienia i zlecać dostawę produktów.

– Musieliśmy zdigitalizować nasz cały model biznesowy, wprowadzając wirtualne metody kontaktu. Było to konieczne wobec zmian cyfrowych, społecznych i demograficznych. Wywołało to również rewolucję w naszej polityce CRM i logistyce, którą trzeba było przestawić na bardzo szybkie dostawy „on demand”, bezpośrednio do domów konsumentek – wyjaśniła prezes Avon.

Według niej teraz liczy się dostępność, nowoczesność i wygoda. Klienci chcą kupować jednym kliknięciem i oczekują szybkiej dostawy. Dobrze widać to w sprzedaży kosmetyków, zwłaszcza kolorowych, które często są kupowane impulsywnie.

– Dlatego też firmy, w tym Avon, muszą błyskawicznie dostosowywać się do preferencji młodych pokoleń, a w ostatnich latach te preferencje zmieniały się wyjątkowo szybko – stwierdziła rozmówczyni Rzeczpospolitej.

Wyjaśniła, że kupując szminkę, kobiety oczekują dzisiaj nie tylko koloru, ale także pielęgnacji ust.

– To samo z podkładem pod makijaż, który powinien jednocześnie chronić przed słońcem, nawilżać, a dodatkowo odmładzać. Konsumenci są dzisiaj dużo bardziej wyrafinowani niż kiedyś; oczekują coraz większej wartości w kosmetyku, który ma zapewnić także zdrowie i well being. Są też dużo lepiej poinformowani, a innowacje muszą nadążać za ich rosnącymi wymaganiami – uważa Angela Cretu.

Więcej na rp.pl 

Czytaj też: 

Konsultantki Avon mogą nawiązywać współpracę z drogeriami i w ten sposób zwiększać swoją sprzedaż

Avon wprowadza rzeczywistość rozszerzoną do swojego procesu zakupowego

Avon przez 30 lat dał pracę ponad 2 mln Polek

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.09.2023 16:08

Rozpoczął się Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Jego partnerem po raz kolejny jest Dr Irena Eris

47. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Na zdjęciu m.in. Karolina Porcari, laureatka nagrody głównej Konkursu Filmów Krótkometrażowych za film ”Victoria”, Małgorzata Bogdańska, Katarzyna Figura, Piotr Cyrwus oraz Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji Dr Irena ErisAnna Bobrowska/KFP
Dr Irena Eris po raz kolejny aktywnie wsparła polską kinematografię – tym razem ponownie w roli partnera strategicznego Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Festiwal jest największym świętem rodzimego kina oraz jednym z najstarszych wydarzeń filmowych w Europie. Z tej okazji marka przygotowała też specjalną propozycję dla internautów.

Rozpoczynająca się, 48. edycja festiwalu, potrwa do 23 września. Wśród filmów walczących o Złote Lwy znalazł się w tym roku m.in. film "Różyczka 2". Główną rolę odgrywa w nim Magdalena Boczarska, od ubiegłego roku będąca również ambasadorką marki Dr Irena Eris. 

Zobacz też: Magdalena Boczarska nową ambasadorką marki Dr Irena Eris

image

Magda Boczarska na Festiwalu w Gdyni w 2022 r. 

FOTO: Anna Bobrowska/KFP

Firma wsparła produkcję „Różyczki 2” m.in. poprzez zapewnienie kosmetyków do charakteryzacji bohaterów.

image
FOTO: Dr Irena Eris

Z tej okazji marka na czas trwania festiwalu przygotowała specjalną ofertę w sklepie on-line - 15 proc. na hasło "festiwal" (wpisane w procesie składania zamówienia). Kod jest ważny do 25 września 2023 r. (oferta obejmuje niemal pełen asortyment z wyłaczeniem kosmetyków Prosystem Home Care oraz voucherów podarunkowych).

Dr Irena Eris wspiera Festiwal w Gdyni od 2017 roku. W tej edycji już po raz kolejny wręczy prestiżową nagrodę dla twórcy lub twórczyni za najodważniejszą i najpiękniej opowiedzianą filmową historię. W przeszłości nagrodę za "Najodważniejsze Spojrzenie" zdobyły m.in. Karolina Porcari i Katarzyna Figura, Aleksandra Terpińska, Olga Chajdas oraz Olga Bołądź.

Tradycyjnie marka zaprosi też gości do specjalnej Strefy Piękna na terenie Festiwalu, gdzie doświadczone wizażystki będą przygotowywać artystki i artystów do codziennych premier i debat, a także zadbają o ich perfekcyjny wizerunek podczas Gali Finałowej.

Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji Dr Irena Eris, mówi:

Na przestrzeni ostatnich lat jesteśmy świadkami niesamowitego rozwoju polskiej kinematografii, a nasi rodzimi twórcy coraz częściej zdobywają uznanie nie tylko w kraju, ale również na arenie międzynarodowej. Naszymi działaniami i zaangażowaniem w obszarze kultury, również poprzez wsparcie wydarzeń takich jak Festiwal Filmowy w Gdyni chcemy pokazywać, że biznes może naprawdę przyczyniać się do rozwoju i promocji polskiej kultury i sztuki

Dr Irena Eris od lat aktywnie wspiera polską branżę filmową. W lipcu tego roku już po raz kolejny była partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego mBank Nowe Horyzonty, gdzie patronowała polskim premierom. Dodatkowo, marka była zaangażowana w produkcje polskich twórców. Należą do nich m.in. zaprezentowany podczas 75. edycji Festiwalu w Cannes oraz nagrodzony w Konkursie Głównym na zeszłorocznym Festiwalu w Gdyni głośny film pt. „The Silent Twins” w reżyserii Agnieszki Smoczyńskiej, jak również nagrodzona Grand Prix w konkursie głównym na tegorocznym Festiwalu w Cannes brytyjsko-polska produkcja pt. „The Zone of Interest”.

Marka Dr Irena Eris wsparła też produkcję wyreżyserowanego przez Małgorzatę Szumowską i Michała Englerta filmu „Kobieta z…”, którego światowa premiera odbyła się podczas 80. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji, gdzie film nominowany był w Konkursie Głównym. Produkty marki obecne były również na planie filmu „Iluzja” – reżyserskiego debiutu Marty Minorowicz. Ze względu na filozofię wyznawaną przez odgrywającą w filmie główną rolę Agatę Buzek, wegański skład kosmetyków marki, użytych na planie do charakteryzacji bohaterów, potwierdzony został w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris.

 

FPFF w Gdyni ma status narodowego festiwalu filmowego i jest najważniejszą polską imprezą filmową. Pełni kluczową rolę w upowszechnianiu kultury, promocji polskiego dorobku filmowego oraz ugruntowania pozycji i odbioru rodzimej kinematografii. 48. edycja Festiwalu odbędzie się w dniach 18-23 września 2022 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.09.2023 15:35

Maciej Kaniowski z Avon w gronie 30 światowych liderów łańcucha dostaw

Maciej Kaniowski, chief supply chain officer w Avonmat. prasowe
Maciej Kaniowski, chief supply chain officer w Avon znalazł się w gronie 30 topowych liderów łańcucha dostaw w międzynarodowym konkursie Leaders in Supply Chain Awards 2023, zorganizowanym przez Alcott Global. Jury doceniło jego wkład w transformację Avon w kierunku innowacyjnej oraz zrównoważonej firmy, a takze jego umiejętności przywódcze oraz tworzenie efektywnych, zmotywowanych, współpracujących ze sobą zespołów.

Maciej Kaniowski, chief supply chain officer w Avon znalazł się w gronie Top 30 Leaders in Supply Chain Awards 2023 w międzynarodowym konkursie Leaders in Supply Chain Awards. Celem tego konkursu jest uhonorowanie osiągnięć liderów łańcucha dostaw na całym świecie oraz ich roli w optymalizacji oraz digitalizacji procesów operacyjnych, we wdrażaniu rozwiązań przyjaznych dla środowiska – zwłaszcza tych nakierowanych na dekarbonizację, a także w tworzeniu przyjaznych, inkluzywnych środowisk pracy.

W tegorocznej edycji konkursu Leaders in Supply Chain Awards do nagrody nominowanych zostało 228 osób – przedstawicieli kadry kierowniczej, odpowiedzialnych za rozwój łańcucha dostaw, z 206 globalnych przedsiębiorstw o przychodach przekraczających 0,5 mld dolarów. Ranking 30 wyłonionych spośród nich topowych liderów został ustalony w 75 procentach na podstawie oceny zgłoszeń, dokonanej przez profesjonalne jury.

Zgłoszenia obejmowały nie tylko prezentację sylwetek poszczególnych osób, ale także przygotowane przez nich studia przypadku. Celem dołączenia case studies było dostarczenie inspiracji i wskazówek szerokiej społeczności ekspertów w zakresie łańcucha dostaw oraz katalizowanie innowacji w tym obszarze. Ocenie jury podlegały: doświadczenie, umiejętności przywódcze i osiągnięcia w zakresie wyników biznesowych, postępu technologicznego oraz zrównoważonego rozwoju. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2023 17:08