StoryEditor
Producenci
07.06.2022 00:00

Avon przez 30 lat dał pracę ponad 2 mln Polek

Z okazji 30-lecia, Avon stworzył raport CSR podsumowujący działania przedsiębiorstwa na rzecz kobiet i środowiska. Wynika z niego m.in., że co 8. kobieta w naszym kraju była lub jest związana z firmą. Dlatego urodzinowe hasło marki brzmi „Zbliżamy Polki. Nieustannie”. Avon deklaruje, że będzie to robić nadal.

Marka Avon działa w Polsce od trzech dekad. Jako firma sprzedająca swoje produkty przez sieć konsultantek, dała możliwość pracy na własnych zasadach ponad 2 mln Polek. Obecnie w Polsce działa 175 tys. konsultantek Avon w ponad 77 tys. miastach i wsiach. Wspiera też swoje konsultantki w Ukrainie, dostarczając im produkty, by mogły nadal zarabiać. 

– Jesteśmy marką kosmetyczną, ale w centrum naszych działań stoją ludzie. Od 30 lat działamy w Polsce i choć tak wiele się zmieniło od tamtego czasu, nasz cel pozostał dokładnie taki sam jak wtedy, gdy drukowaliśmy w Polsce pierwszy katalog. Zamiarem tym było, jest i będzie tworzenie lepszego świata dla kobiet. Jesteśmy z nimi od momentu, gdy tylko otworzyły się dla nich możliwości rozwoju i przedsiębiorczości – mówi Agnieszka Isa, general manager Avon Cosmetics Polska.

Firma, na swoje 30-lecie, przeprowadziła badania w 8 krajach wśród 8 tys. kobiet, z których  wynika, że  rola kobiet w biznesie wciąż nie jest do końca oczywista i muszą one walczyć z różnymi stereotypami. Ankietowane przyznały m.in., że są postrzegane w pracy jako „zbyt uczuciowe” (44 proc.), lub „słabe” (28 proc.). 

Badanie pokazało też, że ponad 30 proc. Polek sądzi, że jako kobiety są bardziej narażone na porażkę niż mężczyźni. Natomiast te, które mają już swój biznes, uważają, że najbardziej zawiodły w osiągnięciu właściwej równowagi między pracą a życiem prywatnym (39 proc.). Dlatego Avon uważa, że w dalszym ciągu trzeba przełamywać bariery i zmieniać postrzeganie kobiet budujących swoje biznesy.

Z najnowszego raportu Avon, wydanego z okazji 30-lecia marki wynika, że firm dofinansowała ponad 58 tys. badań USG w ramach programu Avon Kontra Rak Piersi, a z aplikacji Avon Alert stworzonej wspólnie z fundacją Feminoteka, dzięki pomocy programu Avon Kontra Przemoc, skorzystało już 50 tys. osób. Co więcej, marka w ostatnim roku ograniczyła emisję CO2 o 200 ton, poddała recyklingowi 98,5 proc. odpadów oraz zaoszczędziła 5000 m3 wody, co pozwala napełnić dwa baseny olimpijskie.

W raporcie bardziej szczegółowo przedstawiona została również działalność centrum dystrybucyjnego, a także fabryki w Garwolinie, która w tym roku obchodzi swoje 25-lecie i jest największym i najbardziej zaawansowanym technologicznie obiektem Avon tego typu na świecie. Obsługuje ok. 50 krajów produkując nawet do pół miliarda kosmetyków rocznie – nie tylko kosmetyki Avon, ale także The Body Shop. Obok fabryki działa nowoczesne centrum dystrybucyjne, które obsługuje zamówienia z Polski, Czech, Niemiec, a obecnie również z Ukrainy.

Rocznie w Garwolinie pakowanych jest tam ok. 130 milionów sztuk produktów. Stąd również pochodziło blisko 20 ton kosmetyków pierwszej potrzeby wysłanych na Ukrainę w związku z wojną.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 14:27
Max Factor wchodzi na rynek indyjski
Pomóc w wejściu na indyjski rynek ma Priyanka Chopra Jonas.Max Factor
Coty wprowadza markę kosmetyków Max Factor do Indii we współpracy z siecią House of Beauty. Ambasadorką marki została Priyanka Chopra Jonas, która pomoże w promowaniu bestsellerowych produktów Max Factor w tym kraju.

Coty, światowy lider w branży kosmetycznej, ogłosił wprowadzenie marki Max Factor na rynek indyjski. Dzięki strategicznej współpracy z detalistą House of Beauty, Coty planuje zaoferować indyjskim konsumentom swoje najpopularniejsze produkty. Kluczową rolę w kampanii promocyjnej odegra ambasadorka marki, Priyanka Chopra Jonas, która swoim autorytetem i rozpoznawalnością ma przyciągnąć uwagę do nowości na rynku.

Kristina Strunz, dyrektorka zarządzająca Coty w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Indii, wyraziła swoje zadowolenie z tego kroku.

Max Factor wkracza w nową erę ekscytującego wzrostu w Indiach. Jesteśmy zachwyceni, że możemy wprowadzić nasze bestsellery na rynek indyjski, a Priyanka Chopra Jonas będzie przewodzić temu procesowi jako nasza globalna ambasadorka marki

- powiedziała Strunz.

Max Factor, znana jako “oryginalna hollywoodzka marka makijażowa” założona przez Polska żydowskiego pochodzenia, Maksymiliana Faktorowicza, od ponad stu lat wprowadza produkty kosmetyczne na rynek. Max Factor oferuje szeroki asortyment produktów kosmetycznych, w tym podkłady, korektory, pudry, tusze do rzęs, cienie do powiek, szminki oraz błyszczyki. Marka jest znana z wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i formuł, które mają zapewnić trwałość i wysoką jakość makijażu. Produkty Max Factor są dedykowane zarówno użytkownikom indywidualnym, jak i profesjonalnym.

Czytaj także: Max Factor wprowadza na rynek kolekcję Priyanki Chopry Jonas

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 13:50
Agnieszka Sienkiewicz nową ambasadorką Bioliq. W reklamie wystąpiła z córką Zofią.
W nowej reklamie Bioliq matka i córka spędzają razem czas w towarzystwie kosmetyku marki.Bioliq
15 lipca 2024 roku ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa Bioliq, promująca intensywne serum rewitalizujące. W reklamie wzięła udział znana aktorka Agnieszka Sienkiewicz oraz jej ośmioletnia córka Zofia. Dziewczynka opowiada w spocie o swojej mamie, podkreślając jej piękno i młodzieńczy wygląd. Kampania przedstawia działanie serum poprzez relację między matką a córką, co nadaje jej emocjonalny wydźwięk.

Reklama z udziałem Agnieszki Sienkiewicz i jej córki Zofii skupia się na rodzinnych więziach i codziennych momentach między mamą a córką. Na ekranie widzimy pełną ciepła relację, podkreślającą wartości rodzinne, którymi próbuje emanować marka. Agnieszka Sienkiewicz z dumą obserwowała występ swojej córki, ciesząc się wspólnymi chwilami na planie.

Agnieszka Sienkiewicz i jej córka Zosia dołączyły do grona ambasadorek promujących intensywne serum rewitalizujące marki Bioliq. W przeszłości produkty Bioliq promowały takie gwiazdy jak Ilona Wrońska, Monika Mrozowska czy Ada Fijał. Marka Bioliq, obecna na rynku od 2012 roku, regularnie angażuje znane osobistości do swoich kampanii.

Wśród ambasadorek znajdziemy również Małgorzatę Potocką, Urszulę Dębską, Annę Kalczyńską, Anetę Zając, Joannę Orleańską, Izabelę Trojanowską oraz Annę Korcz. Kampania z Agnieszką Sienkiewicz i jej córką ma w zamierzeniu podkreślać znaczenie rodzinnych więzi w kontekście codziennej pielęgnacji.

Intensywne serum rewitalizujące Bioliq od wielu lat zajmuje pierwsze miejsce na rynku aptecznym jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Kremy i inne preparaty przeciwzmarszczkowe i ujędrniające” (według danych PEX MAT 05/24, sprzedaż ilościowa).

Czytaj także: #NMInsights: Im młodszy konsument, tym bardziej krytyczny wobec reklam

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2024 20:10