StoryEditor
Producenci
12.09.2023 10:43

Beiersdorf dostał własną ulicę i otworzył w Hamburgu nową siedzibę

<p>Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji</p>

Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji

/ Beiersdorf
<p>Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji</p>
/ Ippolito Fleitz Group
<p>Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji</p>
/ Ippolito Fleitz Group
<p>Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji</p>
/ Ippolito Fleitz Group
<p>Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji</p>
<p>Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji</p>
<p>Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji</p>
<p>Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji</p>
Gallery
Spółka Beiersdorf otworzyła nową siedzibę przy nowo nazwanej ulicy – Beiersdorfstrasse. Inwestycja kosztowała 250 mln euro i ma być przestrzenią przyszłych innowacji i wzrostów.

Beiersdorf, w swojej historycznej lokalizacji w sercu Hamburga, otworzył nowe biuro wraz z całym otaczającym go kampusem.

Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf powiedział na otwarciu:

Budując ten kampus, wyraźnie i dumnie podkreślamy nasze korzenie przedsiębiorczości. Zainwestowaliśmy 250 mln euro w mieście, w którym 141 lat temu rozpoczęła się nasza historia sukcesu jako wynalazcy nowoczesnej pielęgnacji skóry.

Dodał, że nowa siedziba z najnowocześniejszymi rozwiązaniami biurowymi ma być przestrzenią do wymiany myśli, inspiracji i rozwoju nowych pomysłów, a tym samym stanowić podstawę długoterminowego sukcesu i dalszego rozwoju firmy.

Różne strefy dla 3 tys. pracowników

Centralnym punktem kampusu jest nowo wybudowana siedziba firmy. Sam kampus ma powierzchnię 51 tys. mkw. i zapewnia różne strefy pracy dla ok. 3 tys. pracowników. W jego ramach dostępna jest też restauracja ze zdrową żywnością o powierzchni 1,5 tys. mkw., sala do fitness i wellness, a także stacja naprawy rowerów, pralnia i poczta.

Jak zapewnia Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy w Beiersdorf, pracownicy byli zaangażowani w budowę siedziby firmy od początku procesu planowania, a ich specyficzne wymagania zostały przełożone na nowe środowisko pracy. Tak powstały różne moduły pomieszczeń dopasowane do profili działalności różnych działów. Pracownicy pomogli także w wyborze mebli i nazwaniu poszczególnych stref.

Przestrzeń wymiany myśli i współpracy

Całe drugie piętro siedziby Beiersdorf zajmują nowoczesne pomieszczenia do spotkań i pracy wspólnej iraz do prowadzenia warsztatów. Pracownicy mogą tam wybierać, czy odbęda się one w Urban Lab, Ogrodzie Kreatywności czy W Chmurach. Natomiast Scena to miejsce prelekcji, w którym można dzielić się wiedzą i pomysłami. Przestrzenie zostały zaprojektowane przez uznanych projektantów wnętrz z Ippolito Fleitz Group. To oni byli odpowiedzialni za cały wystrój wnętrz kampusu Beiersdorf, zarówno w nowych, jak i istniejących budynkach (zobacz fotogalerię).

Oprócz nowo wybudowanej siedziby głównej firmy i nowego budynku laboratoryjnego, kampus Beiersdorf obejmuje również istniejące budynki, takie jak Centrum Badań nad Skórą, otwarte w 2004 roku. Wszystkie budynki są połączone mostami. Kampus obejmuje też rozległe tereny zewnętrzne wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym dla pracowników, a także własne centrum opieki dziennej Troplo Kids.

Podwójna certyfikacja: WELL i LEED

Nowy budynek został wykonany w standardzie WELL. Oznacza to, ze przy projektowaniu wzięto pod uwage zdrowie i dobre samopoczucie pracowników: od etapu planowania po codzienne użytkowanie budynku i nowe środowisko pracy. Podczas certyfikacji oceniane są takie kryteria, jak projekt biura, ciche obszary, jakość powietrza, obiekty zewnętrzne i jakość żywności. 

Ponadto nowa siedziba Beiersdorf ma otrzymać certyfikat LEED, uznawany na całym świecie znak potwierdzający zrównoważony rozwój w projektowaniu budynków.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.12.2023 13:15
L‘Oréal nadal działa w Rosji, choć w "ograniczonym zakresie"
Firma L‘Oréal choć zamknęła swoje sklepy w Rosji, to nie zatrzymała produkcji w rosyjskiej fabryce
Dyrektor generalny L‘Oréal przyznał, że choć firma po inwazji na Ukrainę zamknęła swoją rosyjską sieć sklepów, to nadal prowadzi zakład w Rosji. Produkuje w nim szampony, farby do włosów oraz artykuły higieniczne i dla dzieci.

Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny L‘Oréal,  w wywiadzie dla France Inter powiedział, że firma utrzymuje „ograniczoną działalność” w Rosji. Wciąż prowadzi fabrykę w Kałudze na południe od Moskwy. Zakład otwarty w 2010 roku – w którym produkowana była szeroka gama produktów, od mydła Mixa do perfum YSL i zatrudniał ponad 2 tys. osób – wytwarza obecnie szampony, farby do włosów oraz artykuły higieniczne i dla dzieci.

Są to produkty codziennego użytku, które pozwalają nam utrzymać funkcjonowanie naszej fabryki, wypłacać pensje i chronić bezpieczeństwo naszych pracowników w Rosji. Kontynuowanie produkcji pozwoliło nam to też  uniknąć konfiskat lub działań, które mogłyby zostać podjęte przeciwko naszym aktywom, a przede wszystkim przeciwko naszym pracownikom

– wyjaśnił Nicolas Hieronimus w rozmowie z France Inter.

Portal Fashion Network zwraca uwagę, że dzięki kontynowaniu produkcji, L‘Oréal uniknął losu innej francuskiej firmy. W połowie lipca 2022 r. państwo rosyjskie przejęło kontrolę nad rosyjskimi aktywami Danone. L‘Oréal choć ogłosił w marcu, że tymczasowo zamknie swoje sklepy w Rosji, już wtedy zapewnił, że nie zatrzyma produkcji w swojej fabryce pod Moskwą.

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.12.2023 12:14
Avon mianował nowego dyrektora generalnego. Kristof Neirynck zastąpi na stanowisku Angelę Cretu
Kristof Neirynck, będzie od 1 stycznia 2024 r. dyrektorem generalnym AvonLinkedin
​​​Kristof Neirynck, globalny dyrektor ds. marketingu w firmie Avon i jej dyrektor zarządzający na Europę Zachodnią, zostanie nowym dyrektorem generalnym. Angela Cretu, dotychczasowa dyrektor generalna, będzie nadal wspierać działalność firmy, jako doradca.

Natura &Co ogłosiła, że ​​Kristof Neirynck, zostanie awansowany na stanowisko dyrektora generalnego Avon od 1 stycznia 2024 r. Jako globalny dyrektor ds. marketingu firmy Avon przez ostatnie dwa lata przeprowadził odnowienie marki i osiągnął znaczną poprawę marży brutto. Na początku 2023 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego na Europę Zachodnią. Pod jego kierownictwem poprawiła się rentowność regionu, ustabilizował się podstawowy kanał sprzedaży bezpośredniej oraz ugruntował omnichannelowy dostęp do marki. 

 

Czytaj też: Kristof Neirynck, Elżbieta Mazurkiewicz, Avon o trendach konsumenckich i wyzwaniach dla marek [Prognozy 2023]

 

Przed dołączeniem do Avon Kristof Neirynck pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu marek globalnych w Walgreens Boots Alliance (WBA). Na tym stanowisku nadzorował portfel ponad 20 własnych marek z branży kosmetycznej i konsumenckiej, reprezentujących sprzedaż na całym świecie o wartości ponad 4 miliardów dolarów. Przed dołączeniem do WBA spędził 13 lat w P&G, gdzie piastował stanowiska kierownicze w kluczowych działach. 

Komentując swoją nominację, Kristof Neirynck powiedział:

Jestem zaszczycony, że mogę objąć tę nową rolę w Avon i kontynuować jego ewolucję w kierunku firmy wielokanałowej, której podstawą pozostaną jednak przedstawicielki działające w systemie sprzedaży bezpośredniej. Mamy kultową markę: innowacyjne i niedrogie produkty oraz model biznesowy, który stwarza kobietom możliwości wykorzystania swojej władzy na własnych warunkach.

 

Natura &Co poinformowała także, że Angela Cretu, dotychczasowa dyrektor generalna Avon, która w firmie przepracowała 25 lat, będzie nadal wspierać działalność Avon, jako doradca. Pod jej przywództwem firma usprawnił model operacyjny i radykalnie uprościła portfolio. Zaczęla też przechodzenie na sprzedaż społecznościową, koncentrując się na podejściu omnichannel. 

Czytaj też:

Avon przestawia się na sprzedaż w mediach społecznościowych

Angela Cretu dyrektor Avon: sprzedaż społecznościowa jeszcze nigdy nie była tak istotna

 

Fabio Barbosa, dyrektor generalny Natura &Co. zapewnił, że odejście Angeli Cretu było procesem dokładnie zaplanowanym, następującym dopiero po ustabilizowaniu biznesu i wyłonieniu odpowiedniego następcy. 

Doadał, że doradcą Avon, oprócz Angeli Cretu zostanie też Alessandro Carlucci, który wrócił do grupy Natura &Co. po niemal 10 letniej przerwie. W latach 2005–2014 pełnił funkcję dyrektora generalnego Natura, pełniąc równocześnie (w latach 2012–201) funkcję prezesa Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej. 

 

Czytaj też:

Jakub Żurowski, Avon Garwolin: Produkujemy dużo, ale możemy więcej. Rozmowy na temat produkcji kontraktowej trwają

Avon otworzył świąteczne pop-up story i rekrutuje klientów do Klubu Avon

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2023 10:51