StoryEditor
Producenci
12.09.2023 10:43

Beiersdorf dostał własną ulicę i otworzył w Hamburgu nową siedzibę

Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji
Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji / Beiersdorf
Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji
/ Ippolito Fleitz Group
Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji
/ Ippolito Fleitz Group
Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji
/ Ippolito Fleitz Group
Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji
Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji
Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji
Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf i Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy otworzyli nowe przestrzenie biura Beiersdorf wraz z dr Melanie Leonhard, hamburską senator ds. biznesu i innowacji
Gallery
Spółka Beiersdorf otworzyła nową siedzibę przy nowo nazwanej ulicy – Beiersdorfstrasse. Inwestycja kosztowała 250 mln euro i ma być przestrzenią przyszłych innowacji i wzrostów.

Beiersdorf, w swojej historycznej lokalizacji w sercu Hamburga, otworzył nowe biuro wraz z całym otaczającym go kampusem.

Vincent Warnery, dyrektor generalny Beiersdorf powiedział na otwarciu:

Budując ten kampus, wyraźnie i dumnie podkreślamy nasze korzenie przedsiębiorczości. Zainwestowaliśmy 250 mln euro w mieście, w którym 141 lat temu rozpoczęła się nasza historia sukcesu jako wynalazcy nowoczesnej pielęgnacji skóry.

Dodał, że nowa siedziba z najnowocześniejszymi rozwiązaniami biurowymi ma być przestrzenią do wymiany myśli, inspiracji i rozwoju nowych pomysłów, a tym samym stanowić podstawę długoterminowego sukcesu i dalszego rozwoju firmy.

Różne strefy dla 3 tys. pracowników

Centralnym punktem kampusu jest nowo wybudowana siedziba firmy. Sam kampus ma powierzchnię 51 tys. mkw. i zapewnia różne strefy pracy dla ok. 3 tys. pracowników. W jego ramach dostępna jest też restauracja ze zdrową żywnością o powierzchni 1,5 tys. mkw., sala do fitness i wellness, a także stacja naprawy rowerów, pralnia i poczta.

Jak zapewnia Nicola Lafrentz, dyrektor ds. pracy w Beiersdorf, pracownicy byli zaangażowani w budowę siedziby firmy od początku procesu planowania, a ich specyficzne wymagania zostały przełożone na nowe środowisko pracy. Tak powstały różne moduły pomieszczeń dopasowane do profili działalności różnych działów. Pracownicy pomogli także w wyborze mebli i nazwaniu poszczególnych stref.

Przestrzeń wymiany myśli i współpracy

Całe drugie piętro siedziby Beiersdorf zajmują nowoczesne pomieszczenia do spotkań i pracy wspólnej iraz do prowadzenia warsztatów. Pracownicy mogą tam wybierać, czy odbęda się one w Urban Lab, Ogrodzie Kreatywności czy W Chmurach. Natomiast Scena to miejsce prelekcji, w którym można dzielić się wiedzą i pomysłami. Przestrzenie zostały zaprojektowane przez uznanych projektantów wnętrz z Ippolito Fleitz Group. To oni byli odpowiedzialni za cały wystrój wnętrz kampusu Beiersdorf, zarówno w nowych, jak i istniejących budynkach (zobacz fotogalerię).

Oprócz nowo wybudowanej siedziby głównej firmy i nowego budynku laboratoryjnego, kampus Beiersdorf obejmuje również istniejące budynki, takie jak Centrum Badań nad Skórą, otwarte w 2004 roku. Wszystkie budynki są połączone mostami. Kampus obejmuje też rozległe tereny zewnętrzne wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym dla pracowników, a także własne centrum opieki dziennej Troplo Kids.

Podwójna certyfikacja: WELL i LEED

Nowy budynek został wykonany w standardzie WELL. Oznacza to, ze przy projektowaniu wzięto pod uwage zdrowie i dobre samopoczucie pracowników: od etapu planowania po codzienne użytkowanie budynku i nowe środowisko pracy. Podczas certyfikacji oceniane są takie kryteria, jak projekt biura, ciche obszary, jakość powietrza, obiekty zewnętrzne i jakość żywności. 

Ponadto nowa siedziba Beiersdorf ma otrzymać certyfikat LEED, uznawany na całym świecie znak potwierdzający zrównoważony rozwój w projektowaniu budynków.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
30. kwiecień 2024 02:42