Według wstępnych danych, skonsolidowana sprzedaż firmy w 2018 roku wzrosła organicznie o 5,4 proc. natomiast nominalnie - o 2,5 proc. z 7 056 mln euro do 7 233 mln euro.
Do tego wyniku przyczynił się również segment konsumencki, który zwiększył sprzedaż organicznie o 5 proc. Grupa Tesa z kolei, która opracowuje, wytwarza i sprzedaje pod wspólną marką taśmy samoprzylepne oraz rozwiązania systemowe do stosowania przez profesjonalistów oraz w przemyśle, osiągnęła organiczny wzrost sprzedaży o 6,8 proc.
Ogółem Beiersdorf osiągnie zysk operacyjny EBIT z bieżącej działalności na poziomie ubiegłorocznym. - Rok 2018 był dobrym rokiem dla Beiersdorf. Kontynuowaliśmy nasz rozwój i osiągnęliśmy nasze cele. Oba oddziały - Consumer i Tesa - przyczyniły się do wyniku biznesowego w 2018 roku. Na tej podstawie podejmiemy ważne strategiczne kroki w 2019 roku aby zwiększyć przyszły potencjał Beiersdorf i osiągnąć dalszy zrównoważony wzrost - podsumował Stefan De Loecker, prezes Beiersdorf AG w komunikacie prasowym firmy.

