StoryEditor
Producenci
23.09.2022 00:00

Brad Pitt od winnicy do kosmetyków. Le Domaine już jest

Brad Pitt, jeden z najpopularniejszych światowych aktorów, producent, a ostatnio także biznesmen, wprowadził na rynek swoje kosmetyki. To marka Le Domaine. Inspiracją do jej powstania była winnica, którą Brad Pitt kupił w Prowansji na południu Francji.

Brad Pitt wprowadził na rynek swoją markę kosmetyczną La Domaine. To kosmetyki pielęgnacyjne wykorzystujące winogrona i oliwę z oliwek pochodzącą z winnicy rodziny Perrin w Prowansji, we  Francji.

Jak czytamy w historii marki, Le Domaine zaczęło się od serii spotkań koncentrujących się wokół wyjątkowej ziemi, uprawianej i chronionej przez rodzinę Perrin od pięciu pokoleń. Brad Pitt kupił winnicę Château Miraval i współpracował z rodziną Perrin by przywrócić jej świetność. Powstanie kosmetyków było naturalnym krokiem działań bliskich partnerom, którym zależy na ochronie bogactw natury.

Le Domaine to także ludzka opowieść, przerywana przypadkowymi spotkaniami. Brad Pitt, właściciel Château Miraval, zakochał się w wyjątkowym pięknie Prowansji. W 2012 roku zaczął odkrywać skarby winnicy. Współpracował z rodziną Perrin, aby przywrócić Miraval, uprawiając winorośl na posiadłości i budując silne partnerstwo. Zachęcony tym samym pragnieniem zachowania Ziemi i jej ekosystemu, ochrony bogactw naszego świata dla przyszłych pokoleń, Le Domaine i jego charakterystyczne podejście do pielęgnacji skóry były naturalnym krokiem dla nich obu.

– Celem jest naśladowanie organicznych cykli natury, jej pierwotnego piękna. W naturze nie ma odpadów. Wszystko, co zostało lub odrzucone, staje się pożywieniem dla czegoś innego. Ten przykładowy okrągły system jest inspiracją dla Le Domaine – mówi Brad Pitt.

Kosmetyki Le Domaine są wegańskie, nie zawierają żadnych składników, które budzą wątpliwości co do pochodzenia czy działania na skórę lub środowisko. Mają działanie przeciwzmarszczkowe oparte na opatentowanych składnikach pochodzących m.in. z wytłoków winogron z winnicy. Wszystkie produkty nadają się do ponownego napełniania. Dębowe wieczka na opakowaniach pochodzą z recyklingu drewna pozostałego po beczkach po winie Perrin.

Pod marką występują na razie tylko trzy produkty: krem, serum nawilżające i przeciwstarzeniowe, emulsję oczyszczającą. W styczniu ma się pojawić czwarty – krem-fluid.

Ceny kosmetyków pozycjonują je w półce luksusowej. Za serum 30 ml trzeba zapłacić 350 euro, co przy dzisiejszym kursie tej waluty w Polsce daje 1662 zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.09.2025 08:53
L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London
Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny ArsenalArsenal.com

L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert.

Arsenal będzie wspierał wprowadzanie nowych produktów marki w 2026 roku poprzez kampanie promocyjne z udziałem zawodników.

To, co sprawiło, że nasza początkowa współpraca była tak znacząca, to silna więź, jaka została zbudowana między naszą marką, zawodnikami i kibicami – wyjaśnia Amélie Fortier-Cyr, dyrektor generalna L‘Oréal Paris, Wielka Brytania i Irlandia.

L’Oréal Paris współpracował wcześniej z Arsenalem przy promocji linii kosmetyków Elvive Growth Booster. Kampania obejmowała reklamy na stadionie Arsenalu i w social mediach, posty na oficjalnych kanałach klubu oraz płatną kampanię na TikToku i Meta z udziałem kluczowych zawodników drużyny.

image

Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum

Z przyjemnością nawiązujemy długoterminową współpracę z L’Oréal Paris jako następstwo udanej kampanii, przeprowadzonej na początku tego roku – komentuje Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu. Jej zdaniem, obydwie strony partnerstwa cechują wspólne wartości: innowacyjność oraz nieustanne dążenie do doskonałości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.09.2025 16:37
Zara wchodzi na rynek pielęgnacji włosów
Należąca do Inditexu sieciówka wchodzi w nową kategorię prdouktową.Zara

Hiszpańska sieć Zara zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję produktów do pielęgnacji włosów, ogłaszając premierę na Instagramie. Linia obejmuje szampony, odżywki oraz maski, które mają odpowiadać na różnorodne potrzeby konsumentów. To kolejny krok marki w poszerzaniu oferty w segmencie beauty, po wcześniejszych wejściach w kategorie makijażu, pielęgnacji skóry i perfum.

Nowa kolekcja została opracowana tak, aby uwzględniać wszystkie typy włosów – od cienkich i średnich po grube oraz kręcone. Formuły mają zapewniać oczyszczanie, nawilżenie i odżywienie, a tym samym wpisują się w trend inkluzywności, który coraz częściej kształtuje globalny rynek kosmetyczny. Wybór asortymentu ma podkreślać uniwersalność oferty i przyciągnąć szeroką grupę odbiorców.

Wejście Zary w segment pielęgnacji włosów to element strategii dywersyfikacji. Według danych Euromonitor, globalny rynek produktów do pielęgnacji włosów wart był ponad 80 miliardów dolarów w 2023 r., a prognozy wskazują na stabilny wzrost o około 4–5 proc. rocznie do 2028 r. Rozszerzenie portfolio pozwala sieci odzieżowej konkurować nie tylko w segmencie fast fashion, lecz także w coraz bardziej dochodowej branży beauty.

Ruch ten wpisuje się również w szerszą tendencję marek modowych, które coraz mocniej inwestują w kosmetyki i produkty pielęgnacyjne, starając się zdobyć udział w rynku tzw. „affordable luxury”. Dzięki rozpoznawalności i globalnej obecności Zara ma szansę na szybkie zbudowanie pozycji w kategorii hair care, a jej najnowsza kolekcja może stać się kolejnym filarem rozwoju oferty poza odzieżą.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 10:19