Premiera linii kosmetyków Ted Baker odbędzie się wyłącznie online 31 stycznia, a produkty zostaną wprowadzone do sprzedaży w wybranych sklepach w Wielkiej Brytanii 1 lutego 2020.
Inauguracja linii kosmetyków będzie promowana stoiskiem o nazwie Ted's Townhouse w Covent Garden w Londynie, gdzie odbędą się testy produktów marki, a także inne wydarzenia.
Złożona z 59-części linia kosmetyczna "With Ted" obejmuje produkty do oczu, ust i policzków, w tym róż do policzków, kredki do ust, bronzery i rozświetlacze. Oferta beauty została stworzona w celu uzupełnienia istniejącej gamy akcesoriów kosmetycznych i zapachów marki i jest najnowszą dywersyfikacją Teda Bakera w drodze do ekspansji na nowe rynki.
- Stworzenie pięknej gamy kosmetyków dało nam możliwość wprowadzenia tych samych standardów jakości i kreatywności, które reprezentujemy w modzie. Współpracowaliśmy z najlepszymi laboratoriami i zastosowaliśmy najnowsze innowacje w teksturach i pigmentach. Rezultatem jest naprawdę nowoczesne podejście do piękna - łatwe i skuteczne - skomentowała Gail Dobinson, globalna dyrektor marketingu i PR Ted Baker.