StoryEditor
Producenci
18.05.2016 00:00

Cederroth pokazuje nowe logo i produkty marki Soraya

„Najlepsza przyjaciółka mojej skóry” to nowe hasło marki Soraya. – Soraya zawsze, od początku swojego istnienia chciała być blisko Polek i myślę, że tym hasłem najlepiej to wyrażamy – powiedziała Elżbieta Mudź, dyrektor marketingu Cederroth Polska, podczas konferencji prasowej inaugurującej wprowadzenie na rynek zupełnie nowych produktów Soraya. Kosmetyki z linii Ideal Beauty kierowane są do młodych kobiet w wieku 20-39 lat. To potencjał 6 mln konsumentek, do których marka do tej pory skupiająca się na kosmetykach przeciwstarzeniowych chce dotrzeć. O specyfice linii i produktów opowiedziała Ewa Wdowińska, marketing manager marki Soraya. Odświeżone zostało logo Soraya, wygląd produktów, sposób komunikacji ze współczesnymi konsumentkami. Zmianie towarzyszy kampania reklamowa, w której występują zwykłe kobiety i opowiadają o tym, jak kosmetyki Soraya pomagają im w życiu. Przy tworzeniu kampanii Cederroth współpracował z full serwisową agencją reklamową Lemon Sky J. Walter Thompson. O roli kobiet we współczesnym świecie, ich potrzebach i oczekiwaniach oraz komunikacji marketingowej, którą trzeba dopasować do nowych uwarunkowań, mówił Maciej Obuchowicz – strategy director Lemon Sky J. Walter Thompson.
Produkty Soraya Ideal Beauty wchodzą na rynek  po blisko dwuletniej przerwie we wdrożeniach nowości, którą Cederroth poświęcił na reorganizację firmy, badanie potrzeb konsumentek i odświeżenie marek Soraya i Dermika. O zmianach właścicielskich i kierunku rozwoju firmy, która obecnie należy do koncernu Orkla, opowiedział Rafał Szczepkowski, dyrektor generalny Cederroth Polska.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 11:37
Kultowy niebieski krem Nivea zmienia opakowanie
Krem Nivea wymienił aluminiowe puszki na wykonane w 80 proc. z surowca pochodzącego z recyklingufot. Nivea
Najbardziej znany krem Nivea zmienia opakowanie, ale marka absolutnie nie odchodzi od swojego znanego wizerunku. Tu zmiany są kosmetyczne. Idzie natomiast pod rękę z wymaganiami środowiskowymi i wprowadza puszkę, która w 80 proc. składa się z recyklingowanego aluminium.

Marka Nivea wprowadza zmiany w swoim kultowym kremie Nivea. Niebieska puszka jest teraz wykonana w 80 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu.

image
Krem Nivea w puszce wykonanej z aluminium pochodzącego z recyklingu
Nivea
Przejście na bardziej ekologiczne opakowanie ma na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych z opakowań o 8 tys. ton do 2025 roku. To konkretny krok ku wdrożeniu podejścia o obiegu zamkniętym, które minimalizuje obciążenie naszych cennych zasobów naturalnych – podała marka w komunikacie.

Wygląd opakowania zmienia się minimalnie, tak aby nic nie zachwiało wypracowanym wizerunkiem marki. Opakowanie jest nowocześniejsze w swoim przekazie, ma żywsze kolory, na wszystkich opakowaniach zostało ujednolicone logo marki. Na puszce pojawiła się również wyróżniona zielonym kolorem informacja o wykorzystaniu surowców pochodzących z recyklingu.

Nivea to marka należąca do koncernu Beiersdorf. Krem Nivea w okrągłym niebieskim opakowaniu ma ponad 100 lat i jest najbardzej rozpoznawalnym produktem marki. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 10:59
Dr. Miele Cosmed Group chwali się rekordowymi wynikami
Magdalena Miele, prezeska Dr Miele Cosmed Groupfot. mat. prasowe
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group opublikowała wyniki finansowe za 2023 r. Jak podaje zarząd spółki, są one najlepsze w historii firmy.

Spółka Dr. Miele Cosmed Group S.A. opublikowała 26 kwietnia 2024 r. informacje o wynikach Grupy Kapitałowej za rok 2023. Firma osiągnęła przychód w wysokości 444 mln zł. Jest to wzrost o 12 proc. w porównaniu do 2022 r.

Osiągnięta EBITDA 45,0 mln zł w całym roku 2023 jest rekordowym wynikiem w historii Grupy Kapitałowej.  Wartościowy wzrost o 32,2 mln zł, czyli 255 proc. w porównaniu z 2022 rokiem, uwydatnia jeszcze bardziej skalę poprawy w wynikach – czytamy w komunikacie prasowym.

Magdalena Miele, prezes spółki, podkreśliła, że takie wyniki udało się osiągnąć spółce pomimo obiektywnych czynników rynkowych: szalejącej inflacji, wzrostu kosztów operacyjnych niezależnych od firmy, dalszych zawirowań na rynku surowców, w tym ich dostępności. „Jest to wynik determinacji i konsekwentnej realizacji strategii ostatnich lat oraz potwierdzeniem przygotowania organizacyjnego Grupy Kapitałowej do wykonania kolejnych kroków w rozwoju” – napisała prezes w liście do akcjonariuszy rozpoczynającym raport finansowy spółki.

Dr. Miele Cosmed Group to jeden z największych producentów kosmetyków i chemii Gospodarczej. Jego marki to Bobini, Apart, Sofin, Kret. Nazwa Dr. Miele Cosmed Group powstała po połączeniu 1 marca 2024 r. dwóch spółek grupy kapitałowej Global Cosmed i Global Cosmed Group i dodaniu w nazwie nazwiska założyciela Global Cosmed, dr. Andresa Miele. 

Czytaj więcej: Global Cosmed zmienia nazwę na Dr. Miele Cosmed Group. Zapowiada też podwojenie skali biznesu

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 12:52