„Najlepsza przyjaciółka mojej skóry” to nowe hasło marki Soraya. – Soraya zawsze, od początku swojego istnienia chciała być blisko Polek i myślę, że tym hasłem najlepiej to wyrażamy – powiedziała Elżbieta Mudź, dyrektor marketingu Cederroth Polska, podczas konferencji prasowej inaugurującej wprowadzenie na rynek zupełnie nowych produktów Soraya. Kosmetyki z linii Ideal Beauty kierowane są do młodych kobiet w wieku 20-39 lat. To potencjał 6 mln konsumentek, do których marka do tej pory skupiająca się na kosmetykach przeciwstarzeniowych chce dotrzeć. O specyfice linii i produktów opowiedziała Ewa Wdowińska, marketing manager marki Soraya. Odświeżone zostało logo Soraya, wygląd produktów, sposób komunikacji ze współczesnymi konsumentkami. Zmianie towarzyszy kampania reklamowa, w której występują zwykłe kobiety i opowiadają o tym, jak kosmetyki Soraya pomagają im w życiu. Przy tworzeniu kampanii Cederroth współpracował z full serwisową agencją reklamową Lemon Sky J. Walter Thompson. O roli kobiet we współczesnym świecie, ich potrzebach i oczekiwaniach oraz komunikacji marketingowej, którą trzeba dopasować do nowych uwarunkowań, mówił Maciej Obuchowicz – strategy director Lemon Sky J. Walter Thompson.
Produkty Soraya Ideal Beauty wchodzą na rynek po blisko dwuletniej przerwie we wdrożeniach nowości, którą Cederroth poświęcił na reorganizację firmy, badanie potrzeb konsumentek i odświeżenie marek Soraya i Dermika. O zmianach właścicielskich i kierunku rozwoju firmy, która obecnie należy do koncernu Orkla, opowiedział Rafał Szczepkowski, dyrektor generalny Cederroth Polska.
Marka Nivea wprowadza zmiany w swoim kultowym kremie Nivea. Niebieska puszka jest teraz wykonana w 80 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu.
Przejście na bardziej ekologiczne opakowanie ma na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych z opakowań o 8 tys. ton do 2025 roku. To konkretny krok ku wdrożeniu podejścia o obiegu zamkniętym, które minimalizuje obciążenie naszych cennych zasobów naturalnych – podała marka w komunikacie.Wygląd opakowania zmienia się minimalnie, tak aby nic nie zachwiało wypracowanym wizerunkiem marki. Opakowanie jest nowocześniejsze w swoim przekazie, ma żywsze kolory, na wszystkich opakowaniach zostało ujednolicone logo marki. Na puszce pojawiła się również wyróżniona zielonym kolorem informacja o wykorzystaniu surowców pochodzących z recyklingu.
Nivea to marka należąca do koncernu Beiersdorf. Krem Nivea w okrągłym niebieskim opakowaniu ma ponad 100 lat i jest najbardzej rozpoznawalnym produktem marki.
Spółka Dr. Miele Cosmed Group S.A. opublikowała 26 kwietnia 2024 r. informacje o wynikach Grupy Kapitałowej za rok 2023. Firma osiągnęła przychód w wysokości 444 mln zł. Jest to wzrost o 12 proc. w porównaniu do 2022 r.
Osiągnięta EBITDA 45,0 mln zł w całym roku 2023 jest rekordowym wynikiem w historii Grupy Kapitałowej. Wartościowy wzrost o 32,2 mln zł, czyli 255 proc. w porównaniu z 2022 rokiem, uwydatnia jeszcze bardziej skalę poprawy w wynikach – czytamy w komunikacie prasowym.
Magdalena Miele, prezes spółki, podkreśliła, że takie wyniki udało się osiągnąć spółce pomimo obiektywnych czynników rynkowych: szalejącej inflacji, wzrostu kosztów operacyjnych niezależnych od firmy, dalszych zawirowań na rynku surowców, w tym ich dostępności. „Jest to wynik determinacji i konsekwentnej realizacji strategii ostatnich lat oraz potwierdzeniem przygotowania organizacyjnego Grupy Kapitałowej do wykonania kolejnych kroków w rozwoju” – napisała prezes w liście do akcjonariuszy rozpoczynającym raport finansowy spółki.
Dr. Miele Cosmed Group to jeden z największych producentów kosmetyków i chemii Gospodarczej. Jego marki to Bobini, Apart, Sofin, Kret. Nazwa Dr. Miele Cosmed Group powstała po połączeniu 1 marca 2024 r. dwóch spółek grupy kapitałowej Global Cosmed i Global Cosmed Group i dodaniu w nazwie nazwiska założyciela Global Cosmed, dr. Andresa Miele.
Czytaj więcej: Global Cosmed zmienia nazwę na Dr. Miele Cosmed Group. Zapowiada też podwojenie skali biznesu