StoryEditor
Producenci
18.05.2016 00:00

Cederroth pokazuje nowe logo i produkty marki Soraya

„Najlepsza przyjaciółka mojej skóry” to nowe hasło marki Soraya. – Soraya zawsze, od początku swojego istnienia chciała być blisko Polek i myślę, że tym hasłem najlepiej to wyrażamy – powiedziała Elżbieta Mudź, dyrektor marketingu Cederroth Polska, podczas konferencji prasowej inaugurującej wprowadzenie na rynek zupełnie nowych produktów Soraya. Kosmetyki z linii Ideal Beauty kierowane są do młodych kobiet w wieku 20-39 lat. To potencjał 6 mln konsumentek, do których marka do tej pory skupiająca się na kosmetykach przeciwstarzeniowych chce dotrzeć. O specyfice linii i produktów opowiedziała Ewa Wdowińska, marketing manager marki Soraya. Odświeżone zostało logo Soraya, wygląd produktów, sposób komunikacji ze współczesnymi konsumentkami. Zmianie towarzyszy kampania reklamowa, w której występują zwykłe kobiety i opowiadają o tym, jak kosmetyki Soraya pomagają im w życiu. Przy tworzeniu kampanii Cederroth współpracował z full serwisową agencją reklamową Lemon Sky J. Walter Thompson. O roli kobiet we współczesnym świecie, ich potrzebach i oczekiwaniach oraz komunikacji marketingowej, którą trzeba dopasować do nowych uwarunkowań, mówił Maciej Obuchowicz – strategy director Lemon Sky J. Walter Thompson.
Produkty Soraya Ideal Beauty wchodzą na rynek  po blisko dwuletniej przerwie we wdrożeniach nowości, którą Cederroth poświęcił na reorganizację firmy, badanie potrzeb konsumentek i odświeżenie marek Soraya i Dermika. O zmianach właścicielskich i kierunku rozwoju firmy, która obecnie należy do koncernu Orkla, opowiedział Rafał Szczepkowski, dyrektor generalny Cederroth Polska.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.06.2025 14:30
Bartosz Olejarski nowym dyrektorem handlowym Kenvue na Polskę i kraje bałtyckie
Bartosz Olejarski jest nowym decydentem w Kenvue.Profil Linkedin Bartosz Olejarski

Z dniem 1 kwietnia 2025 roku Bartosz Olejarski objął stanowisko Dyrektora Handlowego na Polskę oraz kraje bałtyckie – Estonię, Łotwę i Litwę – w firmie Kenvue, odpowiedzialnej m.in. za marki Nicorette, Neutrogena i Listerine. Nowy dyrektor będzie pracować z siedziby w Warszawie i odpowiadać za rozwój działalności spółki w regionie, koncentrując się na wzmocnieniu współpracy z partnerami detalicznymi, aptekami oraz w sektorze e-commerce.

Kenvue, globalny producent produktów zdrowotnych i pielęgnacyjnych, stawia na dalszą ekspansję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wybór Bartosza Olejarskiego na nowe stanowisko ma związek z ambicjami firmy dotyczącymi wzrostu sprzedaży i umacniania relacji w kluczowych kanałach dystrybucji – zarówno w klasycznym handlu, jak i w kanałach cyfrowych. Polska oraz kraje bałtyckie to rynki, które w ostatnich latach dynamicznie rozwijają się pod względem sprzedaży produktów FMCG i farmaceutycznych.

Bartosz Olejarski wnosi do Kenvue ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i rozwojem marek konsumenckich. Pracował na stanowiskach kierowniczych w firmach takich jak Henkel, GSK czy Procter & Gamble, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu zarówno w segmencie produktów OTC, jak i w handlu detalicznym. Jego kompetencje obejmują m.in. budowanie strategii sprzedażowych, zarządzanie zespołami i wdrażanie innowacji rynkowych.

Nowy dyrektor handlowy jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Gorzowie Wielkopolskim i Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jego doświadczenie, zdobyte zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych, ma pomóc w realizacji ambitnych celów Kenvue w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.06.2025 13:30
Pożar w laboratorium Hamilton w Gdyni. Ewakuowano 259 pracowników
Strażacy ugasili pożar w gdyńskim laboratorium.Shutterstock

Firma Hamilton prowadzi badania w wielu obszarach – od żywności i pasz, przez kosmetyki i suplementy diety, aż po substancje lecznicze i paliwa. Budynek laboratorium, w którym doszło do pożaru, ma powierzchnię około 4,5 tys. mkw i mieści się na terenie przemysłowym w Gdyni.

W piątek rano w laboratorium firmy Hamilton w Gdyni doszło do niebezpiecznego zdarzenia – wybuchła substancja chemiczna, która po upadku jednej z próbek na podłogę wywołała pożar. Zgłoszenie wpłynęło do dyżurnego o godzinie 9:43. Na miejsce natychmiast wysłano 10 zastępów straży pożarnej, co oznaczało zaangażowanie około 30 strażaków. Dodatkowo do akcji skierowano specjalistyczną grupę ratownictwa chemicznego z Gdyni.

Jeszcze przed przybyciem służb ratunkowych z budynku ewakuowano wszystkich 259 pracowników. Jak poinformował st. bryg. Łukasz Płusa z Komendy Miejskiej PSP w Gdyni, nikt nie odniósł obrażeń. Podkreślił również, że ewakuacja została przeprowadzona sprawnie i profesjonalnie. Działania strażaków skupiły się na zabezpieczeniu terenu i przeszukaniu obiektu.

Ogień został już ugaszony, a pomieszczenia są aktualnie oddymiane. Strażacy zakończyli akcję gaśniczą, ale prace na miejscu nadal trwają. Przyczyny pożaru zbada teraz policja we współpracy z biegłym z zakresu pożarnictwa, którzy ustalą, co dokładnie doprowadziło do wybuchu i ognia w laboratorium.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. czerwiec 2025 20:35