StoryEditor
Producenci
09.01.2023 00:00

Chaos na Twitterze trwa. Nowy złoty checkmark mają losowe marki kosmetyczne

Złote checkmarki zostały wprowadzone po tym, jak pierwsze wprowadzenie "Twittera Blue" (dającego się wykupić znaczka weryfikującego autentyczność profilu) natychmiast spowodowało pojawienie się parodiujących marki kont, w tym fałszywym kontem firmy farmaceutycznej Eli Lilly, na którym ogłoszono wprowadzenie darmowej insuliny.

Od czasu przejęcia Twittera przez Elona Muska w październiku, system weryfikacji na platformie przeszedł szereg szybkich zmian. Obejmuje to ustanowienie, zawieszenie, a następnie przywrócenie usługi subskrypcji niebieskiego znacznika wyboru Twitter Blue.

Wraz z wprowadzeniem złotego checkmarka i kwadratowego zdjęcia profilowego dla firm 12 grudnia, Musk ogłosił rozwiązanie problemu kont parodiujących znane marki. Jeśli chodzi o marki kosmetyczne, nie jest jasne, dlaczego niektórym przyznano złoty czek, a innym nie. Główne marki kosmetyczne i sprzedawcy detaliczni, tacy jak Estée Lauder, Lancôme, L’Oréal Paris, Sephora i Ulta Beauty, mają teraz złoty checkmark na jednym lub kilku kontach marek. Ale sam rozmiar marki nie wydaje się być czynnikiem: znane marki, takie jak Clinique i Revlon, nadal mają niebieskie checkmarki.

Oprócz Lancôme, marki Grupy L’Oréal posiadające jedno lub więcej kont na Twitterze ze statusem "złotym" obejmują CeraVe, SkinCeuticals, Garnier, Pureology, Kiehl’s, Maybelline i Urban Decay. NYX Professional Makeup nadal jest niebieski. Większość produktów kosmetycznych LVMH — w tym Make up For Ever, Benefit Cosmetics, Fenty Beauty, Guerlain, Fresh — mają złoty checkmarki, z wyjątkiem Ole Henricksena.

Wśród marek ELC, MAC Cosmetics i Jo Malone otrzymały złote czeki. Ale podobnie jak konta Clinique w USA i Wielkiej Brytanii, inne marki ELC wciąż mają niebieskie znaczniki; Bobbi Brown, Bumble & Bumble, Origins, Too Faced i Smashbox. Rzecznik Ulta Beauty powiedział, że checkmark firmy zmienił kolor z niebieskiego na złoty automatycznie, bez komunikacji między firmą a Twitterem.

Twitter nie wyjaśnił, w jaki sposób marki, które mają możliwość zmiany checkmarka, są wybierane. W ogłoszeniu firmy o nowej funkcji stwierdzono, że zostanie ona przekazana „niektórym kontom firmowym na Twitterze”. Ponadto stwierdzono, że złoty checkmark zastępuje krótkotrwały „oficjalny” tag profilu, który pojawiał się w bio niektórych kont w celu zwalczania viralnych parodii marek. Oddzielny post na blogu na Twitterze opisujący bardziej szczegółowo checkmarki nadal wymienia oficjalny tag jako oznaczenie brandów. Portfele największych światowych konglomeratów kosmetycznych obejmują konta ze złotym i niebieskim czekiem.

Czytaj także: L'Oréal zaprzecza doniesieniom, że zawiesił wydatki na reklamy na Twitterze

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 15:36
Dove wchodzi w nową kategorię produktową: dezodoranty do całego ciała
Nowa formuła dezodorantu ma pomóc walczyć z potliwymi okolicami ciała, które do tej pory nie miały dedykowanych produktów.Dove
Marka Dove, należąca do Unilever, wprowadza nową linię dezodorantów do całego ciała, przeznaczonych do stosowania na piersi, plecy, uda, stopy oraz zewnętrzne okolice intymne. Dezodoranty są przebadane i zatwierdzone przez dermatologów, absorbują nadmiar wilgoci i eliminują nieprzyjemny zapach.

Marka Dove, będąca częścią koncernu Unilever, wprowadza na rynek innowacyjną serię dezodorantów do całego ciała. Produkty te są przeznaczone do stosowania na różne partie ciała, w tym piersi, plecy, uda, stopy, a także zewnętrzne okolice intymne. Biorąc pod uwagę wielkość i globalną rozpoznawalność marki, wejście w nową, specjalistyczną kategorię produktową może spowodować powstanie ogólnoświatowego trendu w tym kierunku.

Pranav Chandan, dyrektor ds. dezodorantów w firmie Unilever na USA, powiedział:

Mniej niż 1 proc. potu wytwarzanego przez nasze ciało pochodzi spod pach. Pot powoduje nieprzyjemny zapach, a często także uczucie skrępowania, które może powstrzymywać kobiety od codziennych zajęć. Dezodoranty Dove do całego ciała zostały zaprojektowane, aby pomóc kobietom w codziennym funkcjonowaniu w zaufaniu i komforcie.

Dermatologicznie zatwierdzone dezodoranty skutecznie absorbują nadmiar wilgoci i eliminują nieprzyjemne zapachy bezpośrednio u ich źródła. Wyróżniają się formułami wolnymi od aluminium, wzbogaconymi o witaminy B3 i E, które dodatkowo pielęgnują skórę. Kolekcja obejmuje dwa nowe formaty dezodorantów, gwarantujące 72-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem, oferując tym samym długotrwałą świeżość i komfort użytkowania.

Obecnie globalny rynek antyperspirantów i dezodorantów jest wyceniany na około 30,49 miliarda dolarów w 2022 roku i oczekuje się, że będzie się dynamicznie rozwijał, osiągając wartość 44,95 miliarda dolarów do 2031 roku przy CAGR wynoszącym 5,31 proc. od 2024 roku​ (wg. Research & Markets)​​. Wzrost ten napędzany jest rosnącą świadomością higieny osobistej oraz rosnącym zapotrzebowaniem na produkty bez aluminium i zawierające naturalne składniki, które są uważane za bardziej przyjazne dla zdrowia​. Ponadto, innowacje w zakresie formuł i opakowań, takie jak wprowadzenie aerozoli bez aluminium i naturalnych składników, przyczyniają się do zwiększenia popularności tych produktów. Rynki w Ameryce Północnej i Europie, ze względu na wysoką świadomość higieny osobistej i rosnącą siłę nabywczą konsumentów, odgrywają kluczową rolę w rozwoju tego sektora​.

Czytaj także: Czy używanie antyperspirantów jest bezpieczne? Dermatolog rozwiewa mity o tych kosmetykach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:08
Neonail i Ania Kruk podjęły współpracę w akcji na Dzień Mamy
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamyfot. Neonail, Ania Kruk
Kosmetyczna marka Neonail i biżuteryjna Ania Kruk działają wspólnie marketingowo. Ich akcja przygotowana na Dzień Mamy ma promować obie marki. Włączone zostały w to działania w prasie i w social mediach.

Marki kosmetyczne łączą siły w działaniach marketingowych z firmami działającymi w innych kategoriach. Coraz częściej są to marki modowe, ale także spożywcze.

Czytaj także: Czemu branża spożywcza i kosmetyczna coraz częściej współpracują? Odpowiedź brzmi w neurobiologii.

Kosmetyczna marka Neonail zdecydowała się współpracę z bliską beauty marką biżuteryjną.

image
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamy
fot. Neonail, Ania Kruk
Neonail i marka Ania Kruk organizują wspólnie promocję z okazji Dnia Mamy. 2 tys. bransoletek Ania Kruk trafi zarówno do kanałów sprzedażowych Neonail online, jak i do punktów Neonail w centrach handlowych. Bransoletkę będzie można kupić za 1 zł przy zakupie kosmetyków za 169 zł.

Wspierając akcję marki przygotowały wspólną sesję zdjęciową, cykl artykułów w prasie. Akcję wesprą w mediach społecznościowych influencerki Dominika Brudny (@domsli22) oraz Joanna Banaszewska (@jbanaszewska), a także działająca na Tik Toku Kamila Bilska (@to_sie_nie_dzieje).

Anna Kruk i Neonail to polskie rodzinne marki. Neonail oferuje produkty do stylizacji paznokci i codziennej pielęgnacji dłoni. Należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MylaQ, StayLac i Neo Make Up. Firmę prowadzą Kamila i Artur Błażejewscy.

Ania Kruk to delikatna biżuteria ze srebra i złota. Fima jest kontynuacją rodzinnego biznesu, którego historia sięga aż 1840 r. i małego zakładu złotniczego, który założył w Poznaniu Leon Skrzetuski. Jego tradycję kontynuuował pradziadek Anny Kruk Władysław Kruk i wówczas po raz pierwszy nazwisko Kruk pojawiło się na szyldzie pieknego, reprezentacyjnego sklepu. W 1974 r. nastąpiła kolejna zmiana pokoleniowa i firmę przejął syn - Wojciech Kruk. Pod koniec lat 90. W.Kruk to było już kilkadziesiąt salonów z biżuterią i zegarkami w całej Polsce. Obecnie W.Kruk należy do Vistula Group. Natomiast dzieci Wojciecha Kruka - Anna i Wojciech junior stworzyli nową markę Ania Kruk. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. maj 2024 15:53