StoryEditor
Producenci
07.12.2018 00:00

Christina Aguilera twarzą linii akcesoriów do stylizacji włosów Lidla 

To nie pierwsza celebrytka, która firmuje akcesoria i urządzenia do włosów tej sieci – wcześniej dla Lidla pracowały Paris Hilton i Britney Spears. Produkty z linii Christiny Aguilery będą dostępne w sklepach jeszcze przed świętami.

Christina Aguilera zdobyła międzynarodową sławę w 1999 roku swoim hitem „Genie in a bottle”. W oczekiwaniu na wydanie nowego albumu w 2019 roku, piosenkarka zaangażowała się we współpracę z niemiecką siecią dyskontową.

Sukcesy współpracy z gwiazdami – np. kolekcji ubrań sygnowanych nazwiskiem Heidi Klum i linii kolekcji akcesoriów do włosów Paris Hilton, która aż dwukrotnie była jej twarzą (W 2016 i 2017 roku ), skłoniły Lidla do kolejnej współpracy celebryckiej. 

Tym razem firma postanowiła zaangażować Christinę Aguilerę do tworzenia specjalnej linii artykułów przeznaczonych do stylizacji włosów. Na kolekcję "Christina Backstage" składa się 6 produktów z kategorii akcesoria i urządzenia do stylizacji włosów.

Wśród nich suszarka z jonizacją, obrotowa lokówko-suszarka z jonizacją, zwykła lokówko-suszarka, szczotka prostująca z jonizacją, lokówka, wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów oraz 5 rodzajów szczotek do włosów.

Kolekcja produktów gwiazdy przeznaczonych do stylizacji włosów ma być dostępna wyłącznie w Lidlu od 10 grudnia. Najdroższe urządzenie z linii autorskiej wokalistki kosztować będzie 100 złotych, a najtańsze będą szczotki w cenie 10 złotych. Do tego wszystkie produkty objęte będą trzyletnią gwarancją.  
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 14:35
Kosmetyczne imperium Kate Moss upada po niespełna trzech latach działalności
Kosmetyki Cosmoss od Kate Moss zadebiutowały na rynku w 2022 r.Shutterstock

Marka Cosmoss, założona przez supermodelkę Kate Moss, wystartowała we wrześniu 2022 r. z bardzo kameralnym portfolio: łącznie sześć produktów – trzy preparaty do pielęgnacji skóry, dwie mieszanki ziołowych herbat oraz jedną mgiełkę zapachową Sacred Mist. Projekt powstał przy wsparciu przyjaciół Moss: dietetyczki Rose Ferguson i homeopatki Victorii Young, a od początku celował w segment premium.

Ceny należały do najwyższych w swojej kategorii: za pojedynczy kosmetyk do pielęgnacji trzeba było zapłacić do 105 funtów, a za 100-ml flakon Sacred Mist – 120 funtów. Dla porównania, średnia cena kremu do twarzy w brytyjskich drogeriach sieciowych wynosi dziś około 20 funtów, co oznaczało pięcio- lub sześciokrotną różnicę.

Choć początkowe zainteresowanie było spore, sygnały ostrzegawcze pojawiły się już w 2024 r. W ciągu ostatnich kilku tygodni oficjalna strona internetowa marki przestała działać, a użytkownicy zgłaszali trudności z zakupem. Ostatni wpis w mediach społecznościowych został opublikowany 18 tygodni temu, co ograniczyło kontakt z odbiorcami i podkopało wiarygodność brandu.

W czerwcu 2025 r. powołano oficjalnych likwidatorów, a Cosmoss weszła w stan dobrowolnej likwidacji – zaledwie 33 miesiące po premierze. Eksperci wskazują, że marka zderzyła się z wyjątkowo konkurencyjnym rynkiem wellness oraz presją kosztów życia, która ograniczyła popyt na drogie kosmetyki. Z wysoką ceną i wąską dystrybucją trudno było zbudować masową skalę; jedynie zapach Sacred Mist zdołał zgromadzić lojalną, lecz niewielką grupę fanów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 13:31
W ich butach walczył Bruce Lee, a teraz – zadebiutują z perfumami
Onitsuka Tiger mat.pras.

Kultowajapońska marka Onitsuka Tiger wprowadzi na rynek jesienią swoją pierwszą kolekcję czterech perfum. Ich twórcą będzie ceniony perfumarz Mark Buxton. Informację podano przy okazji otwarcia nowego, flagowego butiku na paryskich Polach Elizejskich.

Kultowa marka (najbardziej kojarzona z modelem obuwia sportowego, spopularyzowanym przez Bruce’a Lee w “Wejściu smoka”, a później – w wersji zółtej – przez Umę Thurman w “Kill Bill”), prezentuje swoje pierwsze perfumy. Zgodnie z zasadami japońskiego minimalizmu i prostoty, nazwy poszczególnych kompozycji to Onitsuka Tiger One, Two, Three i Four.

Kolekcja ma swoje hasło przewodnie „Wearing Quiet Radiance”. Twórcą kompozycji zapachowych jest ceniony perfumiarz Mark Buxton.

Kreacje Buxtona dla Onitsuka Tiger są opisywane jako „odważne i śmiałe”. Brytyjczyk ma w swoim portfolio blisko 180 kompozycji, wykreowanych dla takich marek jak Burberry, Comme des Garcons, House of Sillage, Le Labo, posiada też własną markę niszową (Mark Buxton).

Cały proces tworzenia zapachów dla Onitsuka Tiger – od doboru składników, ekstrakcję, po mieszanie i butelkowanie – odbywa się wyłącznie w Grasse w Prowansji, znanej w świecie stolicy perfum.

Cztery zapachy Onitsuka Tiger zostaną wprowadzone na rynek jesienią tego roku. Wiadomo, że będą zamknięte w żółtych flakonach, w charakterystycznym dla marki kolorze.

image
Onitsuka Tiger mat.pras.

Także wokół żółtego koloru zaaranżowany został 2-poziomowy butik marki, otwarty na prestiżowych Polach Elizejskich. W sklepie dostępna jest kolekcja fashion Onitsuka Tiger, w tym odzież jeansowa Denivita i obuwie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. lipiec 2025 10:01