StoryEditor
Producenci
23.03.2021 00:00

Cosmoprof podał datę pierwszego wydarzenia cyfrowego WeCosmoprof International

WeCosmoprof International to nowe wydarzenie cyfrowe pod marką Cosmoprof, które połączy Cosmoprof Worldwide Bologna, Cosmoprof Asia, Cosmoprof North America, Cosmoprof India i Cosmoprof CBE Asean. Jego pierwsza edycja odbędzie się w dniach 7 - 18 czerwca 2021.

Jak podreślają organizatorzy, wykorzystujące najnowocześniejszą technologię wydarzenie WeCosmoprof International będzie zrzeszać cały przemysł kosmetyczny w sposób całkowicie bezpieczny.

Obejmie ono całą społeczność międzynarodowej sieci rodziny Cosmoprof dzięki synergia między swoimi platformami:  WeCosmoprof International łączy Cosmoprof Worldwide Bolonia, Cosmoprof Asia, Cosmoprof North America, Cosmoprof India i Cosmoprof CBE Asean.

Udział w nim wezmą osoby ze wszystkich kontynentów, począwszy od Azji, rynku, który jako pierwszy powrócił do gospodarczego wzrostu po przerwie w działalności spowodowanej pandemią i przeniesieniu się COVID-19 do Europy, Afryki, Oceani i obu Ameryk.

- Międzynarodowa obecność i integracja na wszystkich głównych światowych rynkach to główne cechy, które sprawiają, że sieć Cosmoprof to wyjątkowy i niezbędny partner biznesowy dla światowego przemysłu kosmetycznego. Dziś, wraz z uruchomieniem pierwszej edycji WeCosmoprof International, te elementy stają się
podstawowymi cechami naszego pierwszego w historii wydarzenia cyfrowego, którego celem jest rosnąca liczba użytkowników na całym świecie
 - deklaruje prezes BolognaFiere Gianpiero Calzolari.

- Czekając na powrót wydarzeń z osobistą obecnością, to dla nas najlepszy sposób na wsparcie branży kosmetycznej w tych niepewnych czasach i kontynuacja wspólnej pracy - dodaje.

- Dzięki synergii z naszymi partnerami, WeCosmoprof International zaangażuje firmy i operatorów na wszystkich głównych rynkach, zwielokrotniając możliwości biznesowe poprzez nowe specyficzne kanały
dla każdego obszaru geograficznego
- podkreśla Enrico Zannini, dyrektor generalny BolognaFiere
Cosmoprof.

WeCosmoprof International połączy całą branżę kosmetyczną i będzie oferował możliwości nawiązywania kontaktów między graczami na całym świecie dzięki innowacyjnym narzędziom cyfrowym Cosmoprof My Match. Znacznie ulepszone oprogramowanie dopasowujące łączy klientów i obejmuje zwiększoną dostępność dla graczy branżowych w Chinach, co ułatwi relacje między interesariuszami na rynkach azjatyckich.

Wirtualne spotkania poprzez czaty na żywo i inne

Do systemów interaktywnych dołączą nowe funkcje monitorujące postępy w analizie odwiedzającego,
dane i wyniki rozmów. Ponadto pobranie potencjalnych kontaktów biznesowych ułatwi relacje i prowadzenie biznesu nawet po wydarzeniu, oferując nowe możliwości nawiązywania kontaktów firmom i operatorom. Wydarzenie będzie zawierało określone treści dzięki Cosmotalks - The Virtual Series, z wglądem w
nowe trendy i ewolucję kluczowych rynków dla branży oraz Cosmo Virtual Stage z informacjami poświęconymi kanałowi profesjonalnemu.

- W tych czasach braku więzi nadal koncentrujemy się na współpracy w ramach społeczności globalnego piękna. Aby jak najlepiej wykorzystać światowy zasięg i synergię sieci WeCosmoprof International
zaktualizowaliśmy optymalizację dla rynku chińskiego, oferujemy innowacyjne wirtualne wsparcie, najnowocześniejsze narzędzia cyfrowe i rozszerzone możliwości biznesowe naszej społeczności na całym świecie. Podczas gdy my planujemy już drugą edycję, czekamy na Was wszystkich na WeCosmoprof.
Działamy na arenie międzynarodowej i jesteśmy świadkami nowego i wyjątkowego rozwoju w całej branż
y - mówi David Bondi, starszy wiceprezes - Asia of Informa Markets i dyrektor Cosmoprof Asia Ltd.

WeCosmoprof International jest organizowane przez Cosmoprof Asia Ltd, spółkę joint venture pomiędzy
BolognaFiere i Informa Markets. W 2020 roku cyfrowe wydarzenia sieci Cosmoprof zarejestrowało udział ponad 50 000 operatorów ze 120 krajów i ponad 10 000 użytkowników śledziło webinaria i materiały wideo.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
13.11.2025 10:50
Katarzyna Paciorkowska i Jarosław Brzozowski dołączają do zespołu Floslek
Stanowisko marketing managera w firmie Floslek obejmuje Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beautymat.pras.

Floslek, polska marka dermokosmetyczna z ponad 30-letnim doświadczeniem, wchodzi w nowy etap rozwoju. Do zespołu dołączyły dwie osoby, które wzmocnią działania w obszarze sprzedaży i marketingu. Są to Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży w firmie, a także Katarzyna Paciorkowska, obejmująca stanowisko marketing managera.

Wzmocnienie kompetencji w sprzedaży

Jarosław Brzozowski, nowy dyrektor sprzedaży Floslek, będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce oraz współpracę z kluczowymi partnerami handlowymi.

Wspólnie z zespołem chcemy budować jeszcze bliższe relacje z partnerami handlowymi i konsekwentnie rozwijać potencjał marki Floslek w nowoczesnych kanałach sprzedaży – podkreśla Jarosław Brzozowski. Jest on od ponad 20 lat związany z branżą kosmetyczną i farmaceutyczną, odpowiadał za sprzedaż i strategię rozwoju wielu polskich marek, m.in. Soraya, Dermika, Salvequick, Bio-Oil, Natura Siberica, Organic Shop, Janda czy Rosa Impex.

image
Jarosław Brzozowski - nowy dyrektor sprzedaży Floslek
mat.pras.

W Spółce Floslek odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedażowej i cenowej w poszczególnych kanałach dystrybucji – w pełnej synergii z nowoczesnym wymiarem marketingowym produktów.

Nowoczesny marketing z emocją

Stanowisko marketing managera zajmie Katarzyna Paciorkowska, od ponad 15 lat związana z branżą beauty. Ma ona na swoim koncie ma liczne sukcesy w kreacji, wdrożeniach i rozwoju marek z segmentów: makijaż, pielęgnacja skóry i włosów oraz perfumeria. Odpowiadała za strategie marketingowe i komunikację 360° w firmach Verona Products Professional oraz Tenex. Jest też twórczynią start up’u Yolyn, zrealizowanego kompleksowo od pomysłu do odsprzedaży.

WSspółce Floslek zajmie się strategią komunikacji, trade marketingiem oraz wdrażaniem nowoczesnych i angażujących działań wspierających sprzedaż i wizerunek brandów w duchu new Floslek – marki nowoczesnej, otwartej i bliskiej konsumentom.

Chcemy, by Floslek był postrzegany nie tylko jako ekspert w dziedzinie dermokosmetyków, ale również jako brand nowoczesny, inspirujący i autentyczny. Naszym celem jest połączenie naukowej rzetelności z emocjonalnym, angażującym językiem komunikacji. To dla nas moment nowego otwarcia – mówi Katarzyna Paciorkowska.

Floslek z nową energią

Wzmocnienie działów sprzedaży i marketingu to element szerszej transformacji, jaką przechodzi Spółka Floslek. Firma stawia na nowoczesną komunikację, digitalowe formaty, współpracę z influencerami oraz rozbudowę oferty produktowej dopasowanej do współczesnych potrzeb konsumentów.

Floslek to marka z silnym DNA i ogromnym zaufaniem klientów. Teraz czas na jej nowy rozdział, łączący doświadczenie z nową energią i świeżym spojrzeniem – podsumowuje Katarzyna Furmanek, Prezes Zarządu Floslek Sp. z o.o.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.11.2025 10:28
Marka odzieży sportowej zadebiutuje z kolekcją zapachów
Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – mówi Michelle Peluso, CEO RevlonRevlon mat.pras.

Koncern Revlon podpisał globalną umowę licencyjną na perfumy z Champion – kultową amerykańską marką odzieży sportowej, należącą do Authentic Brands Group (ABG). Umowa obejmuje wprowadzenie na rynek pierwszej w historii kolekcji zapachów, wydanej pod marką Champion. Produkty mają trafić na rynek w 2027 roku.

Planowana kolekcja zapachów ma nawiązywać do charakterystycznego ducha marki Champion – odważnego, pewnego siebie i bezkompromisowo oryginalnego i będzie obejmować wyraziste zapachy dla mężczyzn i kobiet, inspirowane dziedzictwem marki oraz nowoczesną estetyką. Więcej szczegółów będzie ujawnianych w nadchodzących miesiącach.

Partnerstwo z Revlon jest naturalnym przedłużeniem ewolucji Champion – komentuje Jarrod Weber, globalny prezes ds. sportu i stylu życia w Authentic Brands Group. – W miarę jak rozszerzamy naszą obecność w modzie i lifestyle’u, zapachy stają się kolejnym obszarem naszego zainteresowania. Revlon, wieloletni, zaufany i sprawdzony partner Authentic, ma wyjątkową pozycję, aby pomóc nam stworzyć sensoryczne doznania, które rezonują z naszą globalną publicznością – dodaje prezes.

Partnerstwo jest zgodne z celem Revlon, jakim jest ożywienie działalności perfumeryjnej poprzez zbudowanie portfolio zapachów inspirowanych stylem życia, które trafia do współczesnych konsumentów.

Silne dziedzictwo Champion i jego kulturowe znaczenie czynią go solidnym partnerem dla Revlon – dodaje Michelle Peluso, CEO Revlon. – Z radością witamy Champion w naszym portfolio marek w tym kluczowym momencie zarówno dla Champion, jak i Revlon. Koncentrując się na dotarciu do kolejnego pokolenia, z radością wnosimy energię Champion do świata zapachów, co stanowi kolejny krok w odrodzeniu Revlon – podkreśla Peluso.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. listopad 2025 23:56