StoryEditor
Producenci
23.03.2021 00:00

Cosmoprof podał datę pierwszego wydarzenia cyfrowego WeCosmoprof International

WeCosmoprof International to nowe wydarzenie cyfrowe pod marką Cosmoprof, które połączy Cosmoprof Worldwide Bologna, Cosmoprof Asia, Cosmoprof North America, Cosmoprof India i Cosmoprof CBE Asean. Jego pierwsza edycja odbędzie się w dniach 7 - 18 czerwca 2021.

Jak podreślają organizatorzy, wykorzystujące najnowocześniejszą technologię wydarzenie WeCosmoprof International będzie zrzeszać cały przemysł kosmetyczny w sposób całkowicie bezpieczny.

Obejmie ono całą społeczność międzynarodowej sieci rodziny Cosmoprof dzięki synergia między swoimi platformami:  WeCosmoprof International łączy Cosmoprof Worldwide Bolonia, Cosmoprof Asia, Cosmoprof North America, Cosmoprof India i Cosmoprof CBE Asean.

Udział w nim wezmą osoby ze wszystkich kontynentów, począwszy od Azji, rynku, który jako pierwszy powrócił do gospodarczego wzrostu po przerwie w działalności spowodowanej pandemią i przeniesieniu się COVID-19 do Europy, Afryki, Oceani i obu Ameryk.

- Międzynarodowa obecność i integracja na wszystkich głównych światowych rynkach to główne cechy, które sprawiają, że sieć Cosmoprof to wyjątkowy i niezbędny partner biznesowy dla światowego przemysłu kosmetycznego. Dziś, wraz z uruchomieniem pierwszej edycji WeCosmoprof International, te elementy stają się
podstawowymi cechami naszego pierwszego w historii wydarzenia cyfrowego, którego celem jest rosnąca liczba użytkowników na całym świecie
 - deklaruje prezes BolognaFiere Gianpiero Calzolari.

- Czekając na powrót wydarzeń z osobistą obecnością, to dla nas najlepszy sposób na wsparcie branży kosmetycznej w tych niepewnych czasach i kontynuacja wspólnej pracy - dodaje.

- Dzięki synergii z naszymi partnerami, WeCosmoprof International zaangażuje firmy i operatorów na wszystkich głównych rynkach, zwielokrotniając możliwości biznesowe poprzez nowe specyficzne kanały
dla każdego obszaru geograficznego
- podkreśla Enrico Zannini, dyrektor generalny BolognaFiere
Cosmoprof.

WeCosmoprof International połączy całą branżę kosmetyczną i będzie oferował możliwości nawiązywania kontaktów między graczami na całym świecie dzięki innowacyjnym narzędziom cyfrowym Cosmoprof My Match. Znacznie ulepszone oprogramowanie dopasowujące łączy klientów i obejmuje zwiększoną dostępność dla graczy branżowych w Chinach, co ułatwi relacje między interesariuszami na rynkach azjatyckich.

Wirtualne spotkania poprzez czaty na żywo i inne

Do systemów interaktywnych dołączą nowe funkcje monitorujące postępy w analizie odwiedzającego,
dane i wyniki rozmów. Ponadto pobranie potencjalnych kontaktów biznesowych ułatwi relacje i prowadzenie biznesu nawet po wydarzeniu, oferując nowe możliwości nawiązywania kontaktów firmom i operatorom. Wydarzenie będzie zawierało określone treści dzięki Cosmotalks - The Virtual Series, z wglądem w
nowe trendy i ewolucję kluczowych rynków dla branży oraz Cosmo Virtual Stage z informacjami poświęconymi kanałowi profesjonalnemu.

- W tych czasach braku więzi nadal koncentrujemy się na współpracy w ramach społeczności globalnego piękna. Aby jak najlepiej wykorzystać światowy zasięg i synergię sieci WeCosmoprof International
zaktualizowaliśmy optymalizację dla rynku chińskiego, oferujemy innowacyjne wirtualne wsparcie, najnowocześniejsze narzędzia cyfrowe i rozszerzone możliwości biznesowe naszej społeczności na całym świecie. Podczas gdy my planujemy już drugą edycję, czekamy na Was wszystkich na WeCosmoprof.
Działamy na arenie międzynarodowej i jesteśmy świadkami nowego i wyjątkowego rozwoju w całej branż
y - mówi David Bondi, starszy wiceprezes - Asia of Informa Markets i dyrektor Cosmoprof Asia Ltd.

WeCosmoprof International jest organizowane przez Cosmoprof Asia Ltd, spółkę joint venture pomiędzy
BolognaFiere i Informa Markets. W 2020 roku cyfrowe wydarzenia sieci Cosmoprof zarejestrowało udział ponad 50 000 operatorów ze 120 krajów i ponad 10 000 użytkowników śledziło webinaria i materiały wideo.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 04:15