„Helpers’ Generation” to projekt skupiający się na pomocy osobom chorym na nowotwory krwi. Skierowany jest do pełnych pasji i energii studentów, którzy chcą ratować ludzkie życie. W każdej edycji wybierani są liderzy, którzy organizują akcję rejestracji potencjalnych dawców szpiku na swoich uczelniach w całej Polsce. Przechodzą oni szkolenie, podczas którego zdobywają wiedzę oraz umiejętności niezbędne do skutecznego przeprowadzenia działań na swoich uczelniach.
Pracownicy Coty przyłączyli się do akcji na etapie szkolenia studenckich liderów. Aleksandra Kujawska, senior director coroprate affairs na region Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji oraz Joanna Wawrzyk, marketing specialist, poprowadziły prezentację dotyczącą istoty angażowania się firm w projekty społeczne oraz podstaw brand buildingu.
– Wspieranie fundacji DKMS jest od wielu lat wpisane na stałe w naszą działalność z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wierzymy, że inspirowanie młodych ludzi i przekazywanie im praktycznej wiedzy pomaga w zrozumieniu prawdziwej natury działań z zakresu CSR i przygotowuje ich do dalszych wyzwań – powiedziała Aleksandra Kujawska.