StoryEditor
Producenci
27.09.2024 11:22

Coty powołało naukową radę doradczą złożoną z ekspertów z całego świata

Rada Doradcza ds. Nauki Coty: Dr Miriam Merad, MD, PhD – Director of Precision Immunology Institute - New York; Dr Emma Guttman, MD, PhD – Professor of Dermatology & Immunology - New York; Dr Patrick Bui, MD – Head of Plastic Surgery Department American Hospital - Paris; Prof. Selim Aractingi, MD, PhD – Team Leader, Cutaneous Biology Labs, Cochin Institute - Paris; Prof. Wei Liu, MD, PhD – Dermatologist - Beijing; Prof. Deng Xingwang – Professor of Life Science - Beijing; Dr Jaci Santana, MD – Dermatologist – Recife / fot. Coty

Coty powołało naukową radę doradczą, w skład której weszli uznani na świecie eksperci naukowi z różnych dyscyplin technicznych, wybrani ze względu na ich wyjątkową wiedzę specjalistyczną i wkład w najnowocześniejsze badania.

Rada będzie zbierać się dwa razy w roku, aby informować o przełomowych innowacjach i inspirować specjalistów ds. badań i rozwoju Coty, a tym samym – jak poinformowała firma „wzmacniać wysiłki Coty w zakresie kształtowania przyszłości pielęgnacji skóry”.

Rada została powołana 24 września 2024 r. Pierwsze spotkanie  odbyło się w Centrum Doskonałości Badań i Innowacji w Pielęgnacji Skóry Coty w Monako. Wiodący naukowcy omawiali bieżące tematy dotyczące zdrowia skóry i jej naprawy. Wnioski będą miały wpływ na inicjatywy badawczo-rozwojowe Coty i strategie innowacji produktów we wszystkich markach produktów do pielęgnacji skóry.

Sue Nabi, CEO Coty, powiedziała:  – W tym roku obchodzimy 120. rocznicę jako pionierzy w branży kosmetycznej i jestem zaszczycona, że ​​tak uznane umysły naukowe zgodziły się połączyć siły, aby pomóc zdefiniować przyszłość pielęgnacji skóry Coty jako część naszej Rady Doradczej ds. Nauki. Każdy członek został starannie wybrany, ponieważ jest na czele swoich dyscyplin. Ich bieżące spostrzeżenia odegrają kluczową rolę, gdy będziemy kontynuować współpracę i napędzać innowacje w pielęgnacji skóry dla dobra wszystkich naszych konsumentów.

Rada Doradcza ds. Nauki będzie służyć jako forum wymiany nowatorskich pomysłów i „dostosuje najnowszą naukę do pojawiających się trendów i potrzeb konsumentów, co wzmocni wiodącą pozycję Coty w nauce o skórze”.

Czytaj także: Coty Inc. ogłosiło mocne wyniki za Q3 2024

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.09.2025 11:37
Chantecaille z nową prezeską – Tennille Kopiasz obejmuje stanowisko CEO
Nowa prezeska Chantecaille może się pochwalić dekadami doświadczenia w branży urodowej.Chantecaille

Chantecaille, luksusowa marka kosmetyków botanicznych należąca do grupy Beiersdorf, ogłosiła zmianę na stanowisku prezesa zarządu. Od 3 września funkcję Chief Executive Officer objęła Tennille Kopiasz, zastępując Emily Coleman. Nowa szefowa będzie kierować firmą z globalnej siedziby w Nowym Jorku i raportować bezpośrednio do Oswalda Barckhahna, członka zarządu Beiersdorf odpowiedzialnego za biznes kosmetyczny w Europie i Ameryce Północnej oraz marki La Prairie i Chantecaille.

Kopiasz wnosi do spółki ponad 25-letnie doświadczenie w branży beauty, obejmujące marketing i zarządzanie w segmentach prestige, designer oraz mass market. Pracowała m.in. w Blue Mistral jako CEO marek FEKKAI i Bastide, w LVMH jako Global Chief Marketing Officer Fresh oraz Senior Vice President Marketing w Dior North America. Karierę budowała również w Coty i L’Oréal USA. Specjalizuje się w wielu kategoriach produktowych – od pielęgnacji skóry, przez kosmetyki kolorowe i perfumy, po produkty do włosów.

Nowa prezes Chantecaille angażuje się również w kształcenie przyszłych liderów branży – pełni funkcję adiunkta w Fashion Institute of Technology, gdzie wykłada przywództwo i uczestniczy w programie mentorskiego wsparcia młodych talentów. Jej doświadczenie i szerokie kompetencje mają wzmocnić markę w kluczowych obszarach globalnej ekspansji.

Beiersdorf przejął Chantecaille w 2022 roku, wzmacniając swoje portfolio w segmencie prestiżowych kosmetyków i umacniając pozycję na rynkach w USA, Chinach i Korei. W 2024 roku marka odnotowała systematyczny wzrost sprzedaży i z sukcesem zadebiutowała na rynku chińskim. Nowa prezesura ma przyspieszyć dalszy rozwój Chantecaille, szczególnie w obszarach innowacji i globalnej dystrybucji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.09.2025 10:38
Produkty Dove x Crumbl na pół roku sprzedane w miesiąc: co to mówi o przyszłości takich współprac?
Kultowa już marka spożywcza weszła w mariaż z globalnym gigantem.Dove

Limitowana edycja kosmetyków Dove powstała we współpracy z marką ciasteczek Crumbl okazała się wyjątkowym sukcesem sprzedażowym. Produkty, które trafiły wyłącznie do sieci Walmart, osiągnęły wolumen sprzedaży przewidywany na sześć miesięcy w zaledwie jeden miesiąc. Co istotne, aż 52 proc. kupujących stanowili nowi klienci marki, co potwierdza skuteczność projektu w poszerzaniu bazy konsumentów.

W ofercie znalazły się kosmetyki do pielęgnacji ciała w czterech zapachach inspirowanych popularnymi smakami ciasteczek. Była to również okazja do zaprezentowania pierwszego odświeżonego projektu opakowań Dove, który podkreślał nowoczesny charakter edycji specjalnej. Obecność produktów wyłącznie w Walmart miała dodatkowo wzmocnić efekt ekskluzywności.

Kampania promocyjna została zaplanowana przede wszystkim w mediach społecznościowych. Do jej realizacji zaangażowano twórców TikTok, wykorzystano dyskusje na platformie Reddit oraz narzędzia targetowania oparte na sztucznej inteligencji. Działania te przełożyły się na 53,7 mln wyświetleń filmów wideo oraz 3,2 mld wszystkich odsłon kampanii, co czyni ją jedną z najbardziej angażujących akcji w historii marki.

Crumbl to amerykańska sieć cukierni specjalizująca się w dużych, świeżo pieczonych ciastkach o zmieniających się co tydzień smakach. Marka powstała w 2017 roku i w krótkim czasie zdobyła ogromną popularność dzięki charakterystycznemu różowemu pudełku, rozpoznawalnemu brandingowi oraz silnej obecności w mediach społecznościowych. Obecnie Crumbl działa w ponad 900 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych i uchodzi za jedną z najszybciej rozwijających się sieci w kategorii deserów.

Współpraca Dove i Crumbl wpisuje się w rosnący trend łączenia branży beauty z segmentem spożywczym. Coraz więcej marek kosmetycznych sięga po inspiracje kulinarne – od limitowanych zapachów inspirowanych słodyczami po opakowania stylizowane na produkty żywnościowe. Takie kooperacje pozwalają wyróżnić ofertę na zatłoczonym rynku, budować emocjonalne skojarzenia z marką i przyciągać młodszych konsumentów, którzy chętnie angażują się w nietypowe i „smakowite” koncepty marketingowe. Wyniki kampanii dowodzą, że połączenie oryginalnej inspiracji produktowej i strategii „social-first” może stać się skutecznym narzędziem do rekrutowania kolejnych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. wrzesień 2025 02:14