StoryEditor
Producenci
26.04.2023 00:00

Coty tworzy kampus dla pracowników. Miejscem spotkań będzie metawersum

Coty Campus będzie oferował takie narzędzia, jak dyskusje na czacie tekstowym i głosowym oraz grywalizację prowadzona przez konfigurowalne awatary. / fot. materiały prasowe
Coty, we współpracy z firmą Spatial, zajmująca się innowacjami technologicznymi, stworzy wirtualny kampus dla swoich pracowników. Celem przestrzeni umieszczonej w metawersum ma być podnoszenie kwalifikacji i współpraca w celu tworzenia innowacji.  

Firma Coty ogłosiła nawiązanie współpracy z innowatorem technologicznym Spatial w celu stworzenia wewnętrznej platformy spotkań w metawersum. Coty Campus będzie to wirtualna przestrzeń dla 11 tys. pracowników na całym świecie, którzy będą tu mogli podnosić swoje kwalifikacje oraz współpracować ze sobą.  

– Zbudowany przy użyciu najlepszej w swojej klasie technologii 3D, wirtualny kampus podniesie kwalifikacje globalnej siły roboczej Coty i umożliwi przyszłe innowacje w szerokim portfolio marek – czytamy we wpisie na firmowym profilu Coty w mediach społecznościowych.  

Coty Campus ma zostać uruchomiony jesienią 2023 roku i stanowić będzie pierwszy tego rodzaju projekt zrealizowany przez firmę kosmetyczną.

– Coty dąży do bycia liderem w dziedzinie technologii cyfrowych i nieustannie przesuwa granice innowacji. Coty Campus będzie korzystał z Web3 i technologii gier, aby tworzyć nowe wciągające doświadczenia, które zapewnią interaktywne rozwiązania do współpracy –  mówi Jean-Denis Mariani, dyrektor ds. cyfrowych firmy Coty.

Wykorzystując technologię platformy społecznościowej 3D Spatial, Coty Campus będzie oferował takie narzędzia, jak dyskusje na czacie tekstowym i głosowym, udostępnianie ekranu i plików oraz konfigurowalne awatary. Ponadto kampus dla pracowników Coty będzie pierwszym metawersum, które zgrywalizuje globalną współpracę i zaangażowanie poprzez system nagród, oparty na zbieraniu przedmiotów, eksploracji i wykonywaniu zadań.

Spatial to platforma społecznościowa 3D. Umożliwia tworzenie i udostępnianie interaktywnych światów online. Po ich opublikowaniu uczestnicy mogą gromadzić się na sesjach gier, spotkaniach, wirtualnych wystawach, występach muzycznych, pokazach mody, wykładach, wydarzeniach organizowanych na żywo i innych imprezach. Firma została założona w 2016 roku w celu projektowania doświadczeń 3D, które zbliżają ludzi.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.05.2024 16:43
Pierwszy sklep marki Rituals Cosmetics w Suwałkach otwarty od 22. maja
Nowy sklep Rituals znajdzie się w suwalskim centrum handlowym.Rituals
Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli szansę odwiedzić nowo otwarty sklep Rituals Cosmetics, który znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza. Marka planuje również informować o kolejnych otwarciach w najbliższym czasie. Inauguracja sklepu, przypadająca na kilka dni przed Dniem Matki, zapewni doskonałą okazję do zakupu wyjątkowego prezentu.

Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli możliwość odwiedzenia nowo otwartego sklepu Rituals Cosmetics. Pierwsze 50 osób, które tego dnia zrobią zakupy, otrzyma specjalne upominki od marki. Do końca maja klienci będą mogli również skorzystać z promocji na świece zapachowe z Classic Collection za 86 zł oraz krem do twarzy z filtrem SPF z kolekcji The Ritual of Karma za 60 zł. W ciągu pierwszych 10 dni od otwarcia, popularne wśród klientek i klientów pianki pod prysznic będą dostępne za 35 zł. Dodatkowo, członkowie programu My Rituals, którzy wydadzą minimum 190 zł, otrzymają mini patyczki zapachowe z kolekcji Classic Collection jako prezent.

Nowy sklep holenderskiej marki znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza; w tym obiekcie rywalizować będzie między innymi z drogeriami Hebe i Rossmann, perfumerią Douglas, i Apteką Superpharm.

Rituals, marka założona w Amsterdamie w 2000 roku, rozwinęła się na światowego lidera w branży, obecnego w ponad 36 krajach i miastach takich jak Londyn, Paryż, Hongkong, czy Nowy Jork. Posiada obecnie ponad 1041 sklepów, 3900 miejsc w systemie shop-in-shop oraz pięć spa, w tym pierwsze na świecie Mind Oasis. W Europie ich obiekty znajdują się w czterech dodatkowych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzy w tym roku siedem nowych sklepów w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.05.2024 14:52
Empik wprowadza markę własną, Senses Story — a w ramach niej kosmetyki i zapachy do domu
W ramach każdej linii znajduje się świeca, dyfuzor, kula do kąpieli i mieszanka herbaciana.Empik
Empik wprowadza nową markę własną — Senses Story, która kieruje się filozofią uważności i dbałości o dobrostan. Dostępne produkty podzielone są na cztery linie: SELF LOVE, HARMONY, RELAX, i ENERGY, odpowiadające różnym potrzebom emocjonalnym. Każda linia oferuje zestaw aromatycznej świecy sojowej, dyfuzora zapachowego, herbaty ziołowej i kuli do kąpieli.

Każda linia produktowa ma odpowiadać na różne stany emocjonalne i potrzeby: SELF LOVE koncentruje się na samomiłości i dobrym samopoczuciu, HARMONY promuje równowagę i harmonijne środowisko, RELAX zapewnia odprężenie i spokój, a ENERGY dodaje energii i życiowego entuzjazmu.

W każdej z linii produktów Senses Story znajduje się cztery elementy: sojowa świeca z dodatkiem kamieni szlachetnych, dyfuzor zapachowy, starannie wyselekcjonowana herbata z ziołami oraz kula do kąpieli. Świece są wzbogacone o kamienie szlachetne, które mają dodatkowo uatrakcyjniać zakup. Kule do kąpieli zostały stworzone we współpracy z niewielką, polską manufakturą specjalizującą się w naturalnych kosmetykach. Kule są produkowane ręcznie, nie są testowane na zwierzętach oraz nie zawierają SLS (siarczanów). Ponadto, w przyszłości marka ma zamiar rozszerzyć swoją ofertę o kolejne produkty wellness.

Produkty Senses Story można nabyć wyłącznie w salonach Empiku oraz na Empik.com. Empik od lat oferuje szeroką gamę marek kosmetycznych, zarówno tych znanych na całym świecie, jak i specjalistycznych, niszowych producentów. Wśród dostępnych produktów znajdują się zarówno kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, jak i specjalistyczne artykuły do makijażu, w tym produkty marek takich jak np. Cerruti, CosRX, Apis czy Bourjois.

Czytaj także: Anna Pielak z Empiku do DOZ

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 07:29