StoryEditor
Producenci
03.10.2023 14:19

Dawid Kwiatkowski został jedną z twarzy kampanii „Uwolnij swoją moc” Garnier Fructis

<p>Dawid Kwiatkowski w kampanii Gernier Fructis</p>

Dawid Kwiatkowski w kampanii Gernier Fructis

/ mat. prasowe
<p>Dawid Kwiatkowski w kampanii Gernier Fructis</p>

Karolina Erdmann

/ mat. prasowe
<p>Dawid Kwiatkowski w kampanii Gernier Fructis</p>

Karolina Marczak

/ mat. prasowe
<p>Dawid Kwiatkowski w kampanii Gernier Fructis</p>
<p>Dawid Kwiatkowski w kampanii Gernier Fructis</p>
<p>Dawid Kwiatkowski w kampanii Gernier Fructis</p>
Gallery
Marka kosmetyków do włosów Garnier Fructis, należąca do Grupy L’Oréal, rozpoczęła nową kampanię „Uwolnij swoją moc”, poświęconą rozwijaniu pasji i inspirowaniu do odkrywania tego, co sprawia radość. Twarzami kampanii zostali: artysta Dawid Kwiatkowski, założycielka jednej z najpopularniejszych szkół jogi w Polsce Karolina Erdmann oraz Mistrzyni Polski w surfingu Karolina Marczak, którzy na co dzień inspirują i udowadniają, że pasja, może być także sposobem na życie.

Odkrywanie piękna i ukrytego potencjału, promowanie indywidualności i siły, drzemiących w każdym z nas. Właśnie w takim duchu marka Garnier Fructis rozpoczęła działania, których celem jest dać moc – nie tylko włosom i inspirować do działania w realizacji pasji.  

Anna Flis, brand manager Garnier Fructis mówi:

Kampania „Uwolnij swoją moc” nawiązuje do naszych kluczowych wartości: inspirowania i dodawania mocy do działania i realizacji pasji. Chcemy zachęcić naszych odbiorców do tego, żeby nie bali się próbować nowych rzeczy i doświadczać. Przykładem tego są twarze naszej akcji, potwierdzające, że warto wierzyć w siebie i być wytrwałym.

image

Karolina Erdmann

mat. prasowe

Garnier Fructis wraz z ambasadorami akcji wspierają mocne strony młodych ludzi. Jako przykład pokazują takie aktywności jak muzyka, wellbeing oraz sport. Dawid Kwiatkowski, Karolina Erdmann oraz Karolina Marczak, w ramach działań z marką, wybrali produkty do pielęgnacji, które ich zdaniem dają moc naszym włosom. Oni zaś przekazują energię dalej, inspirując do działania i udowadniając, że warto rozwijać pasje i spełniać marzenia.

image

Karolina Marczak

mat. prasowe

Dominika Jastrzembska, brand engagement manager Garnier Fructis przypomina, że w czasie wakacji marka Fructis przygotowała letnią strefę na Półwyspie Helskim, gdzie odwiedzający mieli okazję próbować nowych doświadczeń i odkrywać swoje pasje. Odbywały się tu zajęciach ze sportów wodnych oraz jogi, a muzycznych wrażeń dostarczały imprezy silent disco. Oprócz tego goście mogli zapoznać się z nowościami produktowymi.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 05:20